|  23.09.2023, 12:10 | #11 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2008 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 34
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 1 dzień 22 godz 40 min 8 s |   
			
			Ja walczyłem w 2017 i 2018 roku, wtedy dla niektórych 4CS było nadal trochę egzoticzne i żeby sensownie działało krzyczeli ~2000zł. Zastanawiałem się też czy to ciulowe prowadzenie przy większych prędkościach to nie mus w kołach - to był mój pierwszy i ostatni raz na mussach ale Internet potwierdza, że fabryczne 4CS było pomyłką i kręciło się pokrętłami z mizernym skutkiem. Ponoć trzeba było wlać mniej oleju i było trochę lepiej itp. itd. Zadzwoń np. do Drogosz Suspension i zapytaj. Poza tym jeśli kupisz używkę to może ktoś już je skalibrował...
		 | 
|   |   | 
|  23.09.2023, 18:32 | #12 | 
| Zakonserwowany  |   
			
			Nie komplikuj sobie życia tym zawiasem bo nie dojdziesz z nim do ładu a tylko kasę wydasz na eksperymenty bez oczekiwanych rezultatów. Miałem kiedyś tristo w dwupaku z 2010 roku na seryjnym zawieszeniu i nie potrafiłem na nim podjechać po rumuńskich telewizorach stromego podjazdu, bo mi podbijało koło i ciągle musiałem operować gazem zrywając przyczepność. Jak włożyłem kadridże Ohlinsa i wymieniłem tylny amor to dopiero zrozumiałem na czym polega różnica w poprawnym działaniu zawieszenia w takich warunkach. Dziś każdemu odradzam walkę z wp bo szkoda na to czasu i kasy. Personalizację Kayaby czy Showy robię u dobrego speca za 350 euri + 150 za tył i zamykam definitywnie temat raz na zawsze, ma za warsztatem mini tor do testów, więc nie ma improwizacji bo może się ułoży tylko testuje i oddaje moto gotowe tak jak powinno. W czasach kiedy jeździłem nie słyszałem nawet o kimś takim u nas. Jak masz dobrze zrobiony zawias to muss w żaden sposób nie wpływa negatywnie na pracę zawieszenia, czy wybieranie bez względu na szybkość jazdy i ukształtowanie terenu. Dobre zawieszenie wybiera zawsze i wszędzie. 
				__________________ Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni . | 
|   |   | 
|  24.09.2023, 22:39 | #13 | 
| mistrzu  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Warszawa 
					Posty: 1,962
				 Motocykl: RD03 Przebieg: ? Galeria: Zdjęcia   Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 10 godz 21 min 48 s |   
			
			nie wiem jak w 701 , ale w mniejszej husce zmiana 2016 4cs na 2019 xplod to duża różnica na plus. Dodatkowa zaleta xplod jest prosty w budowie i łatwiej go spersonalizować.
		 
				__________________ Enduro i ADV | 
|   |   | 
|  07.10.2023, 22:19 | #14 | 
|  |   
			
			Żyłek, jaki poziom kosztów takich przeróbek u Sancheza?
		 
				__________________ Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. | 
|   |   | 
|  08.10.2023, 10:49 | #15 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2017 Miasto: Helvetia (BL) 
					Posty: 484
				 Motocykl: CRF1000L, H701 E, betinka 300RE, Tryplak 765 Przebieg: 43kkm +   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 19 godz 39 min 15 s |   
			
			Zadzwoń, zapytaj, bo to zależy od zakresu. U mnie np stała demba regulacja rebound z tyłu i był z tym kłopot. Z perspektywy czasu, nie wiem też, czy wziąłbym kapsle z regulacją napięcia na przód. Pytanie czy panewki do wymiany czy nie, czy łożysko wachliwe które jest na dole amora do wymiany czy nie, czy wymieniasz sprężyny czy nie. itd. Tanio oczywiście nie jest, ale na pewno taniej niż tractive na tył, którego pierwotnie chciałem.  I nie zrozum mnie źle, modyfikacja nie jest konieczna! Ja przejeździłem 2 lata na std xplore, i na początku wydawało mi się, że nic temu zawiasowi nie brakuje. Z czasem zacząłem zauważać brak balansu, niezależnie od kręcenia śrubkami. Te braki też ujawniają się jak zaczynasz cisnąć. Plus ja jestem klocem 85-90, ubrany ponad 100 więc tenâŚzależy Ps nie jestem rajdowcem   | 
|   |   | 
|  14.10.2023, 16:52 | #16 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2017 Miasto: Helvetia (BL) 
					Posty: 484
				 Motocykl: CRF1000L, H701 E, betinka 300RE, Tryplak 765 Przebieg: 43kkm +   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 19 godz 39 min 15 s |   
			
			Oooo, w podróży myszkując po internecie znalazłem takie wideo, które wyjaśnia konstrukcjne meandry 4CS. Rozwiązanie, wg gentlemanâa z video, to konwersja do otwartego cartridgeâa albo kit od dal soggio.  tech porno jak nic, lubię | 
|   |   | 
|  27.10.2023, 18:36 | #17 | 
|  |   
			
			Nie działa mi w ogóle regulacja tłumienia dobicia w tym XPLORze. Widelec chyba banalnie prosty więc ogarnę i bez utajnionej przez katema serwisowki, ale może ktoś ma .pdf. zawsze to człowiek czuje się pewniej z wiedzą w garści. Edit: Odkręciłem korek, wyjąłem sprężynę, zlalem oliwę. Regulacja w korku działa, pręt naciskowy na iglice chodzi. Zmian tłumienia po ponownym napełnieniu olejem i bez sprężyny by nie fałszowała nie stwierdzam. Coś popier..nie środku amortyzatora. Jutro, jak czas pozwoli, ciąg dalszy. 
				__________________ Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. Ostatnio edytowane przez rrolek : 27.10.2023 o 22:59 | 
|   |   | 
|  31.10.2023, 22:48 | #18 | 
|  |   
			
			Przy niedzieli rozebrałem. W miejscu normalnego złożenia, nowa jakaś dla mnie, niespodzianka. Uszczelka na tym cudzie jest ok. Wyglada, że "grzybek" w środku chodzi normalnie. Co nie ozacza, że kręcenie regulacja zmienia tłumienie. Też tak macie? Jeszcze taki filmik znalazłem: Od ok 3:15 ciekawe wykresy. Wyglada, że tak ma być.... Tylko po co to pokrętło na górze? 
				__________________ Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. | 
|   |   | 
|  01.11.2023, 13:55 | #19 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2013 
					Posty: 117
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 1 tydzień 1 dzień 23 godz 12 min 47 s |   
			
			Też mam wrażenie,że to zawieszenie nie reaguje na jakąkolwiek regulacje . Zrobiłem open cartridge i do enduro jest fajnie miękko 
				__________________ __________________________________________ Motocykle dwa HONDA i KLR-A ...nie aktualne  KTM 950 adv S & KTM 450 ExcR .... było Teraz | 
|   |   | 
|  01.11.2023, 14:26 | #20 | 
|  |   
			
			Ten widelec to w sumie OC jeno "rozdzielony".  Regulacja odbicia działa bardzo wyraźnie i oceniam że do amatorskiej jazdy zakres tejże OK. Dobicie za miękkie. Nie jest to kwestia dolnego zaworu szybkiego tłumienia. Pod tłoczkiem 3 duże podkładki ale tylko pierwsza 0,20 mm, kolejne dwie 0,10 mm. Potem cały stos też 0,10. Pięknie to działa jak się najedzie na jakiś kamień lub korzeń, minimalnie oddaje na kierownicę. Nie mam wiedzy czy to złożenie fabryczne, czy ktoś dłubał. Chcąc pozostać przy tej czułości pomysł z gęsciejszym olejem odpada. Tłumienie na tłoku w amorze za słabe. Po luźnych piaskach poniewierało mnie jak jakiego debiutanta na xteku. Może coś pokombinowane. Grzybek w środku tłoczą to jakiś zielony plastik. Na filmie normalnie aluminium. Kombinuje czy nie założyć zestawu Dal Soggio XP-one. Kompletne cartridge o których pisze Adam kosztują jednak kupę kasy, ale kto wie, jak się prościej/taniej z tym wycieczkowcem nie ogarnę. Napisz proszę Kuba co zmieniłeś. 
				__________________ Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. | 
|   |   |