|  12.02.2023, 19:45 | #891 | 
|  |   
			
			Taka sprawa Pany: Ciagnie mnie do 1190, mimo że jestem mega zadowolony z super tenere, rozważam zmianę. Miałem przez sezon LC8 990 na gaźnikach i to zdecydowanie nie był sprzęt dla mnie. Co prawda zawiecha 265 ale promień skrętu wozu drabiniastego bardzo zniechęciły mnie do tej maszyny. A przynajmniej tak myślałem... teraz szukam dziury w całym bo brakuje mi chyba tych emocji na moto. Czego spodziewać się po 1190 w porównaniu do 990? Jakieś znaczące wady, oprócz zjadania opon czy napędów? 
				__________________ Jedynka do dołu! | 
|   |   | 
|  12.02.2023, 21:12 | #892 | |
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   Cytat: 
 | |
|   | 
|  12.02.2023, 21:34 | #893 | 
|  |   
			
			Zrobiłem kółko sprzętem kumpla i zrywał trakcję na 3 biegu... Są emocje i tego mi trochę brakuje. To jedyne wrażenie jakie zapamiętałem. Chyba trzeba więcej czasu w siodle żeby sprawdzić i się przekonać.
		 
				__________________ Jedynka do dołu! | 
|   |   | 
|  12.02.2023, 21:47 | #894 | |
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   Cytat: 
    Jest pare rzeczy ktore mozna by mu zarzucic ale braku emocji nikt sie nie odwazy  Przesiadalem sie bezposrednio z 1190 na 990 i powiem ze myslalem ze cos sie popsulo   | |
|   | 
|  12.02.2023, 22:38 | #895 | |
|  Zarejestrowany: Jun 2010 Miasto: Nowy Targ 
					Posty: 2,333
				 Motocykl: Ready to Race & AT   Online: 2 miesiące 2 dni 22 godz 31 min 31 s |   Cytat: 
    
				__________________ Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką..   | |
|   |   | 
|  13.02.2023, 18:41 | #896 | 
|  |   
			
			Jeszcze pytanie o różnice między 1190adv i advR: czy oprócz rozmiaru kół jest jakaś znacząca różnica w zawieszeniu?
		 
				__________________ Jedynka do dołu! | 
|   |   | 
|  14.02.2023, 13:14 | #898 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   | 
|   | 
|  14.02.2023, 23:19 | #899 | 
| Stary wyjadacz  Zarejestrowany: Jul 2008 Miasto: żywiec 
					Posty: 1,108
				 Motocykl: RD07 Galeria: Zdjęcia   Online: 2 tygodni 3 dni 8 godz 57 min 26 s |   
			
			Dla jednych to plus dla drugich minus. Można pomyśleć że w standardowym zawieszeniu mniej się spier... ale w tym pół aktywnym kumpel jak to serwisował to mówił że tam tylko olej ze specjalnymi cząsteczkami które działają z elektromagnesem się leje i ot cała filozofia. Panewki i uszczelniacze tak samo.Czyli koło nie zostało wymyślone na nowo a koszt tego oleum podobno też nie powala.Nie chcę teraz rzucać sumami bo to dawno zasłyszane było.
		 | 
|   |   | 
|  15.02.2023, 08:05 | #900 | |
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   Cytat: 
  Apropo zawieszenia to tak dzialanie tego elektornicznego to nie jest kosmiczna technologia, elektromagnes zbiera opilki z oleju tym samym zmniejszajac mozliwosci przeplywu oleju miedzy komorami. | |
|   | 
|  | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Wszystko na temat XR 650 L . Wady , zalety, usterki | Franz | Honda - inna niż AT & NAT | 65 | 21.06.2023 16:37 |