|  09.11.2022, 12:09 | #131 | 
|  Zarejestrowany: May 2013 Miasto: Poznan 
					Posty: 2,539
				 Motocykl: RD04 Przebieg: kto wie   Online: 4 miesiące 1 tydzień 4 dni 6 godz 53 min 36 s |   
			
			
Jaker faktycznie brak  )) Edit: udało się dodać w pakiecie Rally. 
				__________________ <br> Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien. | 
|   |   | 
|  09.11.2022, 13:11 | #132 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2018 Miasto: okolice Warszawy 
					Posty: 1,446
				 Motocykl: CRF250L * T7   Online: 2 miesiące 2 tygodni 1 dzień 14 godz 50 min 55 s |   Ten koncept powstał w firmie produkującej naklejki na motocykle, a nie w fabryce Hondy, to pewnie dlatego  W zasadzie da się tymi naklejkami od Rubberdust i kilkoma drobnymi przeróbkami osiągnąć bardzo bliski efekt. Układ plastików jest prawie identyczny. A może Honda nawet chciała zrobić taki sam szał jak wyszło z T7 - fabryczne malowanie ubogie na maksa, ale przez to dziś prawie każda T7 wygląda inaczej, bo każdy sobie okleja po swojemu i ma motocykl "niepowtarzalny". W dodatku świetnie się przy tym bawiąc. Sam rynek naklejek na T7 to jest jakieś kompletne szaleństwo. Na szczęście ten Transalp nie zachwiał mi notowaniami mojej T7  . Ostatnio edytowane przez sudden : 09.11.2022 o 16:21 Powód: literówka | 
|   |   | 
|  09.11.2022, 16:21 | #133 | 
|  |   | 
|   |   | 
|  09.11.2022, 17:29 | #134 | |
|  |   Cytat: 
 
				__________________ kto smaruje ten jedzie | |
|   |   | 
|  09.11.2022, 17:41 | #135 | 
|  Zarejestrowany: Jan 2019 
					Posty: 193
				 Motocykl: Dr650Re   Online: 2 dni 17 godz 4 min 53 s |   
			
			
Zgłaszam się, ja robiłem kilkakrotnie w T7. Myślę, że większość użytkowników T7 robi to po nabyciu moto. Moim zdaniem warto.
		 | 
|   |   | 
|  09.11.2022, 21:32 | #136 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 36 min 4 s |   
			
			Przód można przeboleć, ostatecznie pobawić się lepkością oleju tył wymienić na Wilbers lub Ohlins i pozamiatane. ale puszczenie układu wydechowego w sposób, który ordynarnie zmniejsza prześwit..... na zdjęciu poniżej idealnie widać gdzie kończy się miska olejowa a gdzie zaczyna katalizator, jakby było tego mało to katalizator ma układ pionowy a nie poziomy. Oczywiście też można to wywalić i dać akcesoryjny amortyzator tylny 3.000-4.500zł kolektor i tłumik końcowy to już może być 4.000-6.5000zł i lepiej będzie dołożyć już do CRf i wszystko mieć w standardzie lub wybrać konkurencję, trampek w zależności od zainteresowania będzie kosztował ok 51.000zł - 55.000zł.   | 
|   |   | 
|  09.11.2022, 21:40 | #137 | |
|  Zarejestrowany: Jul 2015 Miasto: KRASNYSTAW 
					Posty: 221
				 Motocykl: RD04 Galeria: Zdjęcia   Online: 1 tydzień 2 dni 12 godz 34 min 50 s |   Cytat: 
  Dlatego prześwit mały. Katalizator to zasłania. | |
|   |   | 
|  09.11.2022, 21:56 | #139 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 36 min 4 s |   | 
|   |   | 
|  09.11.2022, 21:58 | #140 | |
|  |   Cytat: 
 co za wspaniały pomysł! 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | |
|   |   |