|  09.11.2022, 10:40 | #121 | 
| I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24  |   | 
|   |   | 
|  09.11.2022, 10:46 | #122 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2013 Miasto: Warszawa 
					Posty: 988
				 Motocykl: loading... Przebieg: wtv   Online: 3 miesiące 4 dni 21 godz 12 min 59 s |   
			
			Jakiego zawiasu nie wsadzą zawsze znajdzie się ktoś komu źle. Są takie magiki i wymiatacze, którym w dziku 220 za mało i 265 konieczna mieć. Czy słusznie? Dla jednego słusznie, dla dziewięciu lepiej się śpi wiedząc, że moto w garażu na takim stoi.  Insza kwestia co mówi Mada. Mnie te chinolskie wynalazki się podobają coraz bardzie. CF Moto kozackie malowanie maja, fajną kreskę i niegłupie parametry plus w niektórych piec z KTMa. Czy mniej trwałe? To temat na niekończąca się opowieść. Tego trampka widać jakiś Georg ze starym XL w garażu rysował na pewno. Koncept vs. produkt który widzimy to dzień a noc. Finalnie i tak akcept podbijał księgowy. I to boli najbardziej. A i tak najlepsze moto robi teraz Ducati  a potem KTM. Brawl in 3, 2 , 1. Go!!! Czekam na lincz  Pozdro Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 
				__________________ "Co mnie obchodzi gdzie jadę... Grunt, że wiem gdzie byłem!" | 
|   |   | 
|  09.11.2022, 10:54 | #123 | 
|  Zarejestrowany: May 2021 
					Posty: 285
				 Motocykl: GG ES700   Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s |   | 
|   |   | 
|  09.11.2022, 10:57 | #124 | 
| I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24  |   
			
			Nie jest najgorzej. Jak się upitoli to nie z ramą jak w T7.
		 | 
|   |   | 
|  09.11.2022, 10:58 | #125 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2009 Miasto: Łapanów 
					Posty: 333
				 Motocykl: RD03 Przebieg: 97546   Online: 1 tydzień 19 godz 2 min 56 s |   
			
			Mada dokładnie ma rację. Prawie nikt nic nie zmienia w zawieszeniu poza gronem napaleńców uczonych w piśmie.  Motocykl ma za zadanie jeździć komfortowo. Świat składa się w większości z ludzi- pokemonów, którzy są gadżeciarzami. Producenci prześcigają się w wciskaniu nam kolejnych gadżetów których de facto nie potrzebujemy ale się nimi "bawimy". Sami sobie jesteśmy winni. Przez nasze podejście mamy "wyścig zbrojeń" u producentów. Dlaczego taka T7 jest fajna? Ponieważ nie ma wielu gadżetów i niepotrzebnych bajerów. Szkoda, że rury wydechowe idą pod silnikiem. Trzeba będzie montować udziwnioną osłonę na silnik/ rury. Jaki by nie był poprzedni model to rury szły bokiem. Sam dziesiątki razy przy waliłem spodem o kamienie/ krawężnik. Dzięki temu, że rur nie było pod spodem "uratowałem" wydech. Siedemsetka miała ciekawie zamontowaną centralną podpórkę. Chroniła ona częściowo silnik, tylne zawieszenie oraz katalizator. 
				__________________ ... wolność i przestrzeń niczym nieograniczona ... | 
|   |   | 
|  09.11.2022, 11:07 | #126 | 
| Stary wyjadacz  Zarejestrowany: Jul 2008 Miasto: żywiec 
					Posty: 1,108
				 Motocykl: RD07 Galeria: Zdjęcia   Online: 2 tygodni 3 dni 8 godz 57 min 26 s |   
			
			Jak dla mnie nowy trampek jest fit i cieszę się że jest. 750ccm ponad 90KM. Zawieszenia jak ci będzie mało to zmiana sprężyn z przodu i ustawianie napięcia pod obciążenie z tyłu w zupełności wystarczy. Mada ma 100% racji. Ja w CRF nigdy nie ruszyłem żądnego pokrętła bo się na tym nie znam. Ja kibicuję bo mi się podoba. | 
|   |   | 
|  09.11.2022, 11:30 | #127 | 
|  Zarejestrowany: May 2014 Miasto: Warszawa 
					Posty: 1,439
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 0 |   
			
			Obecnie mam gs800, zawieszenie fabryczne, z przodu nic nie tykane, z tyłu sobie gałkę pokręciłem pod siebie. ESA bawiłem się chwilę, i jak zostawiłem na jednym trybie tak tego nie tykam. Pobawiłem się chwilę trybami jazdy road/enduro, ni chuja ja różnicy nie widzę, jestem zwykłym waflem co nie czuje takich niuansów. Jedyne czego używam to wyłącznika kontroli trakcji i abs   Na tyle stary już chyba jestem że nie podnieca mnie ekran LCD zamiast zegarów, nie potrzebuję nawigacji na wyświetlaczu, wystarczy mi coś w uchwycie i usb do kabelka z ładowaniem. Jedynie co mi się podoba to światła led - ale to się pewnie wiąże znowu ze starością, kurzą ślepotą i siedzeniem pół dnia przed komputerem  I jakoś to wszystko nie przeszkadza mi jeździć gdzie chcę i mogę. Może ten transalp nie będzie taki zły, bo jak czytam fora i fb to wszyscy są chyba byłymi zawodnikami enduro i wyciskają z maszyny ostatnie soki w terenie, jeżdżąc jak zawodowcy na tych reklamowych filmikach. A i chyba duch trampka nie został zabity, przecież to był taki osioł do bezproblemowej jazdy po czarnym i szutrach, no i ten na to się zapowiada. | 
|   |   | 
|  09.11.2022, 11:36 | #128 | |
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 39 min 40 s |   Cytat: 
  W terenie jeżdżę też powoli więc też nie ma znaczenia jak pracuje zawieszenie. Dla mnie osobiście praca zawieszenia jest równie istotna jak opony i w obu przypadkach nie zmienia się tego często ale dobranie ustawień do obciążenia jest b.istotne oczywiście nie zmieniam tego gdy biorę pasażera na 50km ale docelowo w dłuższą trasę już tak. Ostatnio edytowane przez mdxmd : 09.11.2022 o 11:57 Powód: nie obrażają nikogo | |
|   |   | 
|  09.11.2022, 11:56 | #129 | 
|  Zarejestrowany: May 2013 Miasto: Poznan 
					Posty: 2,539
				 Motocykl: RD04 Przebieg: kto wie   Online: 4 miesiące 1 tydzień 4 dni 6 godz 53 min 36 s |   
			
			Nic mi więcej nie potrzeba   
				__________________ <br> Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien. | 
|   |   | 
|  09.11.2022, 12:05 | #130 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2013 Miasto: Ostrów Mazowiecka 
					Posty: 1,534
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 3 miesiące 2 dni 13 godz 30 min 45 s |   | 
|   |   |