| 
			
			 | 
		#391 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2018 
				
					
				
				
					Posty: 154
				 
Przebieg: Rosnący 
				
				
				 
Online: 3 dni 4 godz 49 min 44 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Testuję teraz miękki setting i jest miekki  
		
		
		
		
		
		
		
	  Testuj ten mój... Mid Valve 21x0.15 15x0.15 21x0.15 20x0.15 17x0.15 13x0.15 12x0.3 Base Valve 22x0.15 - 2szt 16x0.15 14x0.15 11x0.3 18x0.5 - 2szt Cytat: 
	
 CMYK:C0 M0 Y100 K0 Ale wartałoby, żeby była z laminatem i to nawet grubym...  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#392 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2015 
				Miasto: RZE 
					
				
				
					Posty: 710
				 
Motocykl: kiedyś było 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 1 dzień 12 godz 37 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#393 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2018 
				
					
				
				
					Posty: 154
				 
Przebieg: Rosnący 
				
				
				 
Online: 3 dni 4 godz 49 min 44 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Tak w ogóle, nie byłbym sobą jakbym zawieszenia z przodu nie zmotał... Zrobiłem tego sporo w F800GS i tam mnie życie nauczyło, że często do maszyn ADV wkłada się zawieszenia konstrukcyjnie ze starych krosówek tylko w zubożonej wersji  
		
		
		
		
		
		
		
	  ... Poszperałem więc i kupiłem zawias od starego KXa też 43mm za jakieś 250pln. Zawias niby taki sam, P&P pasuje np górny korek. No może prawie P&P   . Za to bebechy mają tłoczek 25mm średnicy, podczas gdy fabryka tylko 20mm. Do tego zawias który kupiłem dawał możliwość wydłużenia skoku o 35mm...  Niestety przeszczep takiego zawieszenia wymagał dość ryzykownego toczenia stóp. Kupiłem więc jakąś krzywą lagę od T7 na testy ![]() I na tokarkę Po tokarce różnice niby niewielkie Ale już różnice w średnicy bebechów są Najlepiej widać to po tłoczkach Żeby sprawdzić, czy jednak toczenie nie osłabiło za nadto stóp zrobiłem przekrój wiwisekcję Aktualnie więc oblatujemy z pattryk i jeszcze jednym kumplem takie zawiasy z różnymi settingami i +25mm skoku. Mimo, iż szukamy wciąż jakiegoś fajnego ustawienia, to już w tej chwili jednio jest pewne... nie wracamy do fabryki ![]() PS: Jeden kolega mi pozazdrościł i postanowił kupić jeszcze taniej... I kupi, ale z tłoczkiem 32mm   . Nie było szans aż tak roztoczyć stóp, więc dobry tokarz dorobił przejściówkę i ta olbrzymia gruba rura pracuje teraz z BaseValvem OEM 20mm. Podobno daje radę, ale jeszcze nie jeździłem tym wynalazkiem ![]()  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#394 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Szacun 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	RD 03 TO NAJSTARSZA AFRYKA  ...  MOTOR MARKAXRV 650 THE LAST TRUE DUAL SPORT BIKE ON EARTH http://www.youtube.com/watch?v=fnEHAjt_XPw  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#395 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Aż się przyjemnie czyta takie wpisy
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#396 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2015 
				Miasto: RZE 
					
				
				
					Posty: 710
				 
Motocykl: kiedyś było 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 1 dzień 12 godz 37 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#397 | 
| 
			
			 łorsoł 
			![]() Zarejestrowany: May 2009 
				Miasto: Suchy Dwor 
					
				
				
					Posty: 150
				 
Motocykl: T7 
Przebieg: Za mały 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 4 dni 52 min 44 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Od kilku dni testuje zawias przedni od Miotacza, razem z tyłem od TracTive Suspension. Całość zrobiona na 30mm w górę, na twardszych sprężynach. Absolutnie inny motocykl, jeden z niewielu minusów wydaje się na te chwile wyeliminowany, zobaczymy na dłuższą metę. Można jechać naprawde szparko, szybko i odważnie, motocykl sunie jak po szynach, lekkie skoki wybiera bez zająknięcia. Mocno polecam przeróbkę, przód Miotacza nie odbiega jakoś od superuber tyłu, ogólnie niebo a ziemia między seryjnym bujadłem a obecnym setupem. 
		
		
		
		
		
		
			Pozdro z Kaszub. 
				__________________ 
		
		
		
		
	X̶R̶V̶7̶5̶0̶ A̶T̶ / D̶R̶Z̶4̶0̶0̶S̶ / G̶6̶5̶0̶X̶C̶h̶ / 2̶T̶ 2̶0̶0̶E̶X̶C̶ / A̶D̶V̶9̶9̶0̶R̶ / T̶i̶g̶e̶r̶8̶0̶0̶X̶C̶ / E̶6̶9̶0̶R̶ / ̶T̶E̶5̶1̶0̶ / T700 Photos & Movies: https://sites.google.com/view/lorsolek  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |