![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#1081 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2016
Posty: 1,298
Motocykl: CRF1000L
![]() Online: 1 miesiąc 4 dni 4 godz 26 min 16 s
|
![]()
Zamówiłem Karoo Street, zobaczymy. Dzięki za opinie.
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
#1082 |
![]() |
![]()
Ciekawe ile km nawiniesz na nich. U mnie po 15k był śmietnik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1083 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2017
Miasto: Kostrzyn nad Odrą
Posty: 312
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 2 tygodni 4 dni 12 godz 16 min 8 s
|
![]()
U mnie tył 6 tyś wytrzymał zostało jeszcze z 30% ale opona już nie dawała tej pewności, tylko u mnie ogień na manecie raczej, przód myślę że do 12 dotrzyma
Wysłane z mojego ASUS_I006D przy użyciu Tapatalka
__________________
Tylko OFF!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#1084 |
![]() |
![]()
Motoz z przodu wytrzymał 5 tyś. Szybko sie zalepia. W terenie i piachu srednio. Na tylbej podstawa klockow zaczyna pękać. Mam na przodzie Scorpion Rally i znacznie pewniej się prowadzi. Tył Motoza w terenie dla mnie gorszy niż E09.
__________________
RD 03 TO NAJSTARSZA AFRYKA ![]() ![]() XRV 650 THE LAST TRUE DUAL SPORT BIKE ON EARTH http://www.youtube.com/watch?v=fnEHAjt_XPw |
![]() |
![]() |
![]() |
#1085 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Kraków/Brzozów/Gdańsk/Zabrze
Posty: 2,923
Motocykl: RD07a/1190r
![]() Online: 11 miesiące 1 tydzień 8 godz 2 min 29 s
|
![]()
Czuwaj.
Czy miał ktoś okazję porównać tył Mitasa E09 do Motoza adventure? Czy motoz ma jakieś specjalne plusy w stosunku to starej dobrej dziewiątki? Np. Trakcja na mokrym asfalcie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1086 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,032
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 6 dni 9 godz 11 min 20 s
|
![]()
Nie ma czegoś takiego jak trakcja mitoza na mokrym, za to spokojnie zrobi 2x większy przebieg.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1087 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Kraków/Brzozów/Gdańsk/Zabrze
Posty: 2,923
Motocykl: RD07a/1190r
![]() Online: 11 miesiące 1 tydzień 8 godz 2 min 29 s
|
![]()
O masz. Zmyliły mnie te zachwyty nad Motozem. Dzięki
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1088 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2019
Miasto: Warszawa
Posty: 615
Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R
![]() Online: 2 tygodni 1 dzień 19 godz 12 min 37 s
|
![]()
Uważam tak samo jak Mada. Co nie znaczy, że dalej sądzę, że to świetne opony. Jeździłem najpierw tractionator rallz, teraz adventure. Ale jeśli szukasz trakcji na mokrym to może Bridgestone ax 41 adventurecross? Opona znika w oczach ale trzyma jak głupia.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1089 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2018
Miasto: GDA
Posty: 2,857
Motocykl: ATAS 1000, 300 Rally, BMW r1100s, Kymco xciting 400
Przebieg: 50000
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 1 dzień 6 godz 53 min 8 s
|
![]()
Wg mnie na mokre to Rally STR
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1090 |
![]() Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Kraków
Posty: 3,265
Motocykl: ATAS 2024
Przebieg: 8000
![]() Online: 1 miesiąc 4 dni 13 godz 46 min 37 s
|
![]() |
![]() |
![]() |