|
|
#1561 | |
![]() |
Cytat:
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka |
|
|
|
|
|
|
#1562 |
![]() |
https://africatwin.com.pl/showthread...Sanchez&page=5
Nie chęć ci psuć humoru ale yss to jest gówno poczytaj doświadczenia śluzy, tak samo szparag założył ten amor du trampka na enduro rally i po pierwszym dniu przestał działać. Jeśli masz. Możliwość oddaj go i zainwestuje w prawdzi y amor. Wilbers ohlins TFX
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
|
|
|
|
|
#1563 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2012
Posty: 968
Motocykl: RD03
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 6 godz 44 min 56 s
|
YSS to najgorszy szajs na świecie
założyliśmy go do KLRa na wyjazd do Albanii i roleciał się po 2 godzinach jazdy w terenie . Nie dość , że spierniczył nam wyjazd to jego zwrot był utrudniony . Jeżeli ktoś jeździ w terenie to lepiej zostać przy oryginale . YSS to zło . Najlepiej będzie dozbierać tak jak pisze Mada.
|
|
|
|
|
|
#1564 |
![]() |
Tania opcja to goldvalvse + nowa sprężyna. Trzeba wziąć pod uwagę że ori jest zajebiście trwały.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
|
|
|
|
|
#1565 |
![]() Zarejestrowany: May 2021
Posty: 285
Motocykl: GG ES700
Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s
|
Dziękuję za informacje, ciekawe poczytam na ten temat. Chociaż tak czy siak kupiłbym tego YSS bo to egzemplarz 3-4 miesięczny po brzebiegu 3000 km onroad/lekki offroad wiec raczej watpie ze sie rozpadnie po 2 godzinach. Dałem 1200 zł wiec ryzyk fizyk, jak się rozpadnie po sezonie to sobie wpisze w koszty. Nowy kosztuje 2 razy tyle.
Początkowo chciałem ohlinsa ale trafił się.ten. Ohlins niestety 4000 zł - a do takiego osiołka to jednak wole zaryzykować te 1200 zł bo i tak jezdze wokół komina. Jak się rozsypie to pójdę w coś porządnego ![]() Sporo ludzi kupuje YSS do 300L i jeszcze nie czytałem na grupach za bardzo o awariach. Może coś w nich poprawili albo konstrukcja jest nieco inna bo ten temat o którym czytam to jednak prawie 5 lat temu . Zobaczymy i dam znać, bo jednak upalam w terenie więc lekko nie będzie
|
|
|
|
|
|
#1566 |
![]() |
Świeży materiał z 300- tą na hamowni.
Wyszło 23,6 KM przy 8260 obr./min. i 17,58 Nm przy 6440 obr./min. Producent deklaruje 27,3 KM/8500 obr./min. i 26,6 Nm / 6500 obr./min. |
|
|
|
|
|
#1567 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2018
Miasto: Zabrze
Posty: 1,123
Motocykl: ATAS 2019
Przebieg: 11000
Online: 3 tygodni 1 dzień 14 godz 24 min 33 s
|
Spora roznica w stosunku do wartosci deklarowanych, niby tylko 3.7 kunia i 9 niutków roznicy. Ale procentowo to 13% w koniach i az 33% w niutonach mniej.
|
|
|
|
|
|
#1568 |
![]() |
Podają moc/moment na wale silnika. Stąd do koła droga daleka, stary w napędzie nie małe.
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. |
|
|
|
|
|
#1570 |
![]() Zarejestrowany: May 2021
Posty: 285
Motocykl: GG ES700
Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s
|
Zmieniłem wczoraj zawias i mogę powiedzieć jedno - WOW, po prostu WOW! Inny sprzęt od razu.
Wyjechałem dzisiaj na godzinną rundkę: błotko, muldy, kocie łby, wszystkie studzienki w asfalcie zaliczone. Różnica jest kolosalna. Motocykl w końcu stoi tak jak powinien i nie ugina się pod swoim ciężarem (zdjęcie), mogę w końcu siedzieć na dupie i zasuwać szybciej po bezdrożach a nie pracować nogami i robić swoim ciałem robotę którą powinien wykonać zawias. Wcześniej jak wsiadałem na moto to dotykałem całymi stopami ziemi i jeszcze miałem ugięte kolana. Teraz dotykam ziemi podbiciem stopy. Zdziwiłem się, że przód ogarnia całkiem nieźle , nie wiem czy jest sens mu sprężynę usztywniać.Zgadzam się z twierdzeniem, że z takim zawiasem ten motocykl powinien wyjść z fabryki. Przypuszczam, że skupili się na starszych panach wśród których ten sprzęt jest bardzo popularny i wyszli z założenia, że upalacze sobie zmienią. Ale z drugiej strony najbliższa konkurencja czyli KLX300 ma dobry zawias z tyłu i regulowany z przodu... Po zmianie wyszły niestety 3 rzeczy: 1. Kierownica mimo zwyżek 5 cm znowu jest zbyt nisko. Chyba czas na zmianę na coś bardziej wygiętego i mocniejszego. 2. Moto na stopce kładzie się okrutnie. 3. Siedzenie jest bardziej pod kątem i dupsko zjeżdża trochę w stronę baku. I tak miałem w planach robić siedzenie.
|
|
|
|
![]() |
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| 2021 CRF250L & CRF250 Rally | Danny | Dział ogólny | 65 | 06.02.2025 19:58 |
| Endurorally 2021 | Onufry22 | Dział Producentów i Dostawców | 91 | 16.09.2021 13:36 |
| Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora | Viruus | Warsztat | 8 | 11.12.2019 14:56 |