|   | 
 | |||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  02.08.2021, 19:12 | #11 | 
|  Zarejestrowany: Oct 2020 Miasto: Ruda Śląska 
					Posty: 180
				 Motocykl: CRF 1100   Online: 4 dni 2 godz 6 min 15 s |   
			
			187 na sucho czyli raczej nie przekroczy 200 na mokro?  Nawet nie przypuszczałem że jest tak słabo z serwisem i obsługą. Czyli co? muszą ich Chińczycy przejąć    No i cena jeśli będzie zbliżona do ceny T7 to może być ciężko jej konkurować. Pytanie też o dostępność akcesoriów. Co do małej Afryki nto nie wierzę że zejdzie poniżej 200 kg. pozdrawiam Marcin Jan 
				__________________ Pozdrawiam Marcin Jan Mistrz prostej spod świateł | 
|   |   | 
|  02.08.2021, 21:20 | #12 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2017 Miasto: Helvetia (BL) 
					Posty: 484
				 Motocykl: CRF1000L, H701 E, betinka 300RE, Tryplak 765 Przebieg: 43kkm +   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 19 godz 39 min 15 s |   | 
|   |   | 
|  03.08.2021, 11:54 | #13 | |
| trampkarz emeryt  |   Cytat: 
 Adam, naprawdę jest z tym aż tak źle? Mam drugą Aprilię - i czego bym nie musiał kupić ze spraw eksploatacyjnych, wszystko OEM dostępne bez problemów. Nie wiem jak z tematami typu części nieeksploatacyjne OEM na zamówienie - do Atlantic 200 trochę 10 lat temu kupowałem to wszystko było tylko ok 3 tygodnie czasu oczekiwania. Zaznaczę że mam Aprilię na silniku Piaggio Master 460 i to może sporo zmieniać bo te silniki były montowane w wielu sprzętach. Sama jazda jest fajniejsza niż Burgmanem czy Silverwingiem, bo jak wiele osób wie, Włosi potrafią zrobić świetnie prowadzące się maszyny. Nie inaczej jest z Atlantikiem 500. Jedzie jak przyklejone, a w zakrętach ograniczeniem jest szlifowanie osłon czy tłumika. Faktem jest, że swego czasu myślałem o Caponordzie, czasem o innych z Aprilii, ale nie odważyłem się na zakup. W zasadzie zawsze kończyło się na V-Stromach bo... o ile części drogie w ASO to jednak dostępne, a jest tego tyle na allegro czy ebay że żadem problem dokupić. Inna sprawa że DLe mi się nie psuły i nie miałem specjalnych potrzeb. M. | |
|   |   | 
|  03.08.2021, 17:32 | #14 | 
| 22.10.2006, DTN :)  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Kąty Wrocławskie 
					Posty: 3,770
				 Motocykl: RD07 Przebieg: IIszlif Galeria: Zdjęcia   Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 56 min 50 s |   
			
			Mój aktualny klient ma RS660. To znaczy w teorii ma bo zrobił nią od nowości 4000km i coś się rozpadło w silniku. Nie potrafią tego naprawić ani wstawić nowego silnika. Po długich bojach dali mi jeździć najpierw 690 a potem Tuono660. Także tego... Nie wzbudza ten motocykl zaufania szczególnie gdyby miałby być używany na jakieś dłuższe wycieczki . 
				__________________ Real adventure starts where road ends...  -AT RD07 Big Bore      'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny'  http://www.youtube.com/user/Miszapoland | 
|   |   | 
|  03.08.2021, 18:50 | #15 | 
|  |   
			
			Ja miałem raz Aprilie, która teoretycznie mogła być wówczas konkurencja dla GSa.  Zjebali te motocykl koncertowo przy późniejszym braku wsparcia i zaprzestaniu produkcji. Nigdy więcej tej marki nie chce widzieć na oczy - historia lubi się powtarzać. 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  03.08.2021, 19:35 | #16 | 
| trampkarz emeryt  |   
			
			A ja zrobiłem Aprilia Atlantic 200 około 40kkm w 3 lata i nie miałem żadnych tematów innych niż eksploatacyjne. Dziś ma 90kkm i owszem, jest już zmęczona ale nadal jeździ. Silnik piaggio leader 180cm. Także nie ma reguły. Można źle trafić Trampka czy Afre i też będą niefajne wspomnienia. Jarek Caponordem jeździł dużo, parę lat i nie narzekał. | 
|   |   | 
|  03.08.2021, 19:46 | #17 | 
|  |   
			
			Te same problemy które miałem ja miało wielu ludzi w USA i Kanadzie. Paru w EU - Tak wiec nie był to odosobniony case. A skuty to co innego myśle. Tu nic nie musieli wymyślać a silnik jak zwykle wzięli od kogoś innego. 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  03.08.2021, 20:56 | #18 | 
| Zakonserwowany  |   
			
			W mojej ocenie tak, oprócz Ducati i Bety nie kupiłbym nic innego jeśli chodzi o motocykle. Skutery Aprilia to inna sprawa bo mają silniki od Piaggio. Zadzwoń do przedstawiciela u nas i spróbuj zamówić, np. jakiś plastik co występuje wyłącznie w oryginale i daj znać czy do końca roku się wyrobią z realizacją  . 
				__________________ Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni . | 
|   |   | 
|  04.08.2021, 01:31 | #19 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2017 Miasto: Helvetia (BL) 
					Posty: 484
				 Motocykl: CRF1000L, H701 E, betinka 300RE, Tryplak 765 Przebieg: 43kkm +   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 19 godz 39 min 15 s |   
			
			Zdaje się Aprilia zawczasu pozwoliła się kilku ludkom przejechać  na motocyklu. | 
|   |   | 
|  04.08.2021, 09:08 | #20 | |
| trampkarz emeryt  |   Cytat: 
  Szkoda, bo oni naprawdę umieją robić świetnie prowadzące się motocykle. Ten Tuareg też wydaje się bardzo ciekawy... ale co z tego jak w razie "W" wsparcia brak, części też itp. Mój mechanik powiedział podobnie jak Ty Adam, bo ma jak to mówi wątpliwą przyjemność dłubania we włoskich motorkach. Powiedział mi że skuter Aprilia spoko, tym bardziej budżetowy bo można w dobrej cenie kupić, w środku jest Piaggio więc spoko. Natomiast wszelkie własnie Moto Guzzi, MV czy inne takie marki na ogół wyglądały tak że stały u niego miesiącami w oczekiwaniu na części gdy coś poważniejszego się działo. Podsumował - wszelkie skutery włoskie na bazie Piaggio jak najbardziej, motocykle to jak już to właśnie Ducati, najlepiej z przebiegiem poniżej 30 tys.km. Tu chyba nie ma też takich problemów z częściami itp. No nic, zobaczymy jak to będzie wyglądało w przyszłości. Ja, mimo wszystko w motocyklach raczej zostane przy japonii  Pozdrawiam M. | |
|   |   |