| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2021 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 35
				 
Motocykl: VFR1200x crosstourer 
				
				
				 
Online: 23 godz 32 min 48 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Siemanko, 
		
		
		
			Moje Trekkery Outback wylądowały na złomie więc postanowiłem tym razem zainwestować w Traxy. O ile istnieją adaptery Motecha pod stelaże monokey to nie ma na rynku nic pod stelaże z mocowaniami RAM (CAM-side). Zostały mi stelaże po Givi ale pewnie bujałbym się jakiś rok ze sprzedażą (nie mam AT) więc postanowiłem je przerobić. Oprócz tego Givi mają też super system szybkiego zdejmowania stelaża. Wadą przeróbki jest konieczność wywiercania czterech dziurek ale zaletą jest to że mamy 2 systemy w jednym bo wystarczy zdjąć adapter i znów mamy Givi. Kupujemy zestaw adapterów prosto od SW pod monokey. Cena około 320 PLN, czas oczekiwania mniej więcej 3 tygodnie. Skręcamy dolne mocowania (pasują plug&play) żeby wymierzyć miejsce pod dziury górnych mocowań. Wiercimy na wylot otwory pod górne mocowania. Odkręcamy adapter i dokręcamy tulejki i zamek bo na przykręconych stelażach ciężko nam go będzie przykręcić. Na koniec skręcamy wszystko do siebie na 2 górne i 2 dolne śruby. Warto dokupić dłuższe śruby żeby przeszły na wylot. Fabryczne dolne dziury w stelażach givi są gwintowane więc śruba na wylot będzie na pewno mocniejsza. Ja dodałem też kilka podkładek żeby wszystko się wypoziomowało i nie trzeba było wyginać stelaża. Niby proste jak konstrukcja cepa ale warto dodać temat żeby może potomni mogli wyszukać rozwiązanie w google. 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			kawaski versys 650 > honda vfr1200x crosstourer Ostatnio edytowane przez wojcimierz : 28.07.2021 o 13:04  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
| 
			
			 Moderator 
			![]() Zarejestrowany: Dec 2008 
				Miasto: Niemcownia 
					
				
				
					Posty: 3,384
				 
Motocykl: CRF 1000D/DCT 
Przebieg: 48k+ 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Lepiej się przyznaj jak załatwiłeś Trekker Outback, że poszły na złom  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jeśli cztery otwory zrobiłeś w rurce to jest mocno osłabiona,brak tulejek dystansowych,skręcanie ściska rurkę. Cała wytrzymałość rurki to profil zamknięty.Wg.mnie słabo to widzę.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	kto smaruje ten jedzie  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2021 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 35
				 
Motocykl: VFR1200x crosstourer 
				
				
				 
Online: 23 godz 32 min 48 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Bez przesady, to nie są cienkie rureczki tylko kawał żelastwa. Dziurki są dwie fi6 więc spokojna Twoja rozczochrana, nic im nie będzie. 
		
		
		
		
		
		
			Wysłane z mojego V2046 przy użyciu Tapatalka Że tak powiem przez kilka lat przetestowałem ich wytrzymałość i nie rokują 🙃 Przeczesałem rynek i ze zdejmowalnych kufrów motechy wydają się najsolidniejsze ze względu na metalowe mocowania. Pojeździmy zobaczymy. Wysłane z mojego V2046 przy użyciu Tapatalka 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			kawaski versys 650 > honda vfr1200x crosstourer Ostatnio edytowane przez Novy : 09.07.2021 o 23:46 Powód: Połączenie postów  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2013 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 53
				 
Motocykl: CRF SD06/SD09 
Przebieg: 8600 km 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 dzień 20 godz 18 min 6 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja osobiście identycznie podszedłem do Tematu, natomiast zastosowałem tulejki dystansowe i nie wierciłem w tej ramce Srebrnej, po prostu ją zdjąłem. 
		
		
		
			20210728_123513.jpg Ostatnio edytowane przez Novy : 28.07.2021 o 13:31 Powód: Obróciłem zdjęcie  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2021 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 35
				 
Motocykl: VFR1200x crosstourer 
				
				
				 
Online: 23 godz 32 min 48 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	kawaski versys 650 > honda vfr1200x crosstourer  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Wykonawca stelazy potrzebny!!! | e200g_ | Wszystko dla Afryki | 55 | 15.03.2012 19:46 | 
| Szerokość stelaży AT pod kufry givi. | Bartas | Wszystko dla Afryki | 2 | 03.07.2011 14:15 |