|  13.06.2021, 23:32 | #681 | 
|  |   
			
			Ja dzisiaj pojechałem moim szwędóro w piach gdzie bywam Antikiem. Oj bez rozpędu to dupa    
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  13.06.2021, 23:45 | #682 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2013 Miasto: Ostrów Mazowiecka 
					Posty: 1,534
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 3 miesiące 2 dni 13 godz 30 min 45 s |   
			
			
Tutaj na seryjnym ogumieniu tez się musiałem trochę orobić ale jakoś dawało to radę. Radochy jednak w tym było prawie zero. Drugi wniosek z dzisiaj mam taki, ze jazda tym po luźnych kocich łbach też nie jest super hiper łatwa w porównaniu do twina z dobrym zawiasem.
		 | 
|   |   | 
|  14.06.2021, 00:27 | #683 | 
|  Zarejestrowany: May 2021 
					Posty: 285
				 Motocykl: GG ES700   Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s |   
			
			
Jak na oryginalnych irc to nic dziwnego. Przedni opona jest fatalna, zalepia sie piachem momentalnie i jazda staje juz co najmniej niebezpieczna. Po zmianie na kostke zaden piach juz mi niestraszny
		 | 
|   |   | 
|  14.06.2021, 07:55 | #684 | 
|  |   
			
			Mam na xt opony podobne do oryginalnych na crfce. Ogumienie to kompromis: asfalt i szutry robi wspaniale, piasek póki jest prędkość również. Bloto to wiadomo. Zależy. Natomiast większość czasu i tak jestem na czarnym a tu kostka to nieporozumienie. 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  14.06.2021, 07:57 | #685 | |
|  Zarejestrowany: Mar 2008 
					Posty: 3,072
				 Motocykl: Pomarańczowy   Online: 2 miesiące 1 tydzień 2 dni 23 godz 40 min 29 s |   Cytat: 
   | |
|   |   | 
|  14.06.2021, 09:42 | #686 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2013 Miasto: Ostrów Mazowiecka 
					Posty: 1,534
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 3 miesiące 2 dni 13 godz 30 min 45 s |   | 
|   |   | 
|  14.06.2021, 17:48 | #687 | 
| Asia  Zarejestrowany: Feb 2012 Miasto: Złotoryja/ Wrocław 
					Posty: 2,309
				 Motocykl: XL750, CRF300RALLY Galeria: Zdjęcia   Online: 3 miesiące 4 tygodni 3 godz 9 min 56 s |   
			
			
No myślałam, że jak na małego singla to będzie lipa a tu się okazuje, że silniczek cichutko i aksamitnie pracuje, nie wibruje. Klamka sprzęgła chodzi bardzo lekko. Kanapa zdaje się, że będzie w miarę wygodna. Plastiki jak na moje oko to są całkiem elastyczne(oprócz tych dolnych boczków- te wydają mi się kruche).  Na moje 166 cm wzrostu wysokość jest okej. Jest delikatnie wyżej jak na xt660r. Co do jazdy to kawałek się rozpędziłam do 120km/h. Myślę, że pod moją wagą jedzie to całkiem przyzwoicie i się nie męczy. Przyspiesza trochę gorzej od xt660r. Czuć, że jest słabsza ale też jej nie kręciłam bo jest na dotarciu. Leciutka. W porównaniu do xt660r różnica jest jednak znaczna. Od ziomalki. Pojechałam się przysiąść i mogłam kawałek się przejechać. Hah. Wiem, że daje radę ale to wszystko jest do czasu paciaka. Jeszcze na pusto podniosę t7 ale z bambetlami już jest gorzej. A jak się gibnie kołami wyżej to lipa. A niestety, paciaki na t7 się zdarzają bo jednak środek ciężkości jest za wysoko. Jeździ się zajebiście, gorzej gdy muszę manewrować. No i 300 miałaby zastąpić xtr   Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 
				__________________ https://www.facebook.com/zaczekajnamotorze https://www.instagram.com/asia_moto/ XL750 + crf300rally   | 
|   |   | 
|  16.06.2021, 01:10 | #688 | 
| Moderator  |   
			
			Jedyne 40 dni czekania i jest przesyłka z Wuhan - dojechały krótkie (6 cm) ramiona prawie-RAM. Na allegro pewnie dostałbym 5 PLN drożej za sztukę więc opłacało się, kurła, gryźć paznokcie i czekać. Zamocowałem na tym quad-locka który przyjechał z Amazona w 3 dni i spokojnie czekał ponad miesiąc na Ten Wielki Dzień. Rozpiera mnie duma z tego moda   | 
|   |   | 
|  16.06.2021, 09:04 | #689 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2013 Miasto: Warszawa 
					Posty: 121
				 Motocykl: FE + 2x XR   Online: 3 tygodni 3 dni 12 godz 26 min 13 s |   
			
			U mnie chińskie ramie wytrzymało do pierwszej gleby. Chińska kulka wytrzymała miesiąc. Mam nadzieję, że Twoje wytrzymają dłużej    | 
|   |   | 
|  16.06.2021, 09:29 | #690 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2017 Miasto: Ostrowiec Św. 
					Posty: 475
				 Motocykl: KTM 640, NAT   Online: 3 miesiące 5 dni 20 godz 52 min 54 s |   
			
			U mnie chiński RAM wytrzymał ponad 10k na enduraku i obecnie 4k w Afryce   Co prawda kulka się rozkleiła na początku (chyba guma się zaczęła odklejać), ale trochę kropelki i jeździ dalej. | 
|   |   | 
|  | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| 2021 CRF250L & CRF250 Rally | Danny | Dział ogólny | 65 | 06.02.2025 19:58 | 
| Endurorally 2021 | Onufry22 | Dział Producentów i Dostawców | 91 | 16.09.2021 13:36 | 
| Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora | Viruus | Warsztat | 8 | 11.12.2019 14:56 |