|
|
#11 | |
![]() |
Cytat:
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 1,044
Motocykl: RD03
Online: 2 tygodni 4 dni 13 godz 55 min 16 s
|
No tak zakumałem dokładnie
W wałku u mnie jest nieco inaczej - ten punkt "odgnieciony" nie jest jak na zdjęciu Redrobo ale "po całości" - taki menisk wklęsły o "szczytowej głębokości" +/- 2 mm. rozłożony na całej średnicy wałka. Jutro to za dnia jeszcze raz rozbiorę i postaram się fotę strzelić a przy okazji "powciskam" wysprzęglik i zobaczę co górą poleci.
|
|
|
|
|
|
#14 |
![]() |
IMG_20200408_122659.jpg
U mnie tak to wygląda ta kropka ledwo wyczuwalna pod paznokciem. IMG_20200407_170651.jpg Za to taka niespodzianka po odkręceniu wysprzeglika. Na szczęście oberonek już czeka.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
|
|
|
|
|
#15 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2012
Miasto: Toruń
Posty: 1,340
Motocykl: LC8 SuperEnduro
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 23 godz 14 min 14 s
|
Nie wiem czy mam poprostu dobrze odpowietrzony uklad ale nie da rady oberona wcisnac tak zeby cos sie podniosło plynu w pompie.
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
trampkarz emeryt
![]() |
Ten wątek utwierdza mnie w słuszności zmiany DL1000 na DL650 i pożegnanie się z cieknącym wysprzeglikiem i hydro sprzęgłem. Jednak linka mniej problematyczna jest.
Niemniej czytam z zaciekawieniem bo LC8 to taki motocykl którego zawsze się obawiałem ale może kiedyś spróbuję.. Pozdrawiam Zimny |
|
|
|
|
|
#17 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Lubliniec
Posty: 2,469
Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE
Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 22 godz 14 min 46 s
|
KTM zmienił swego czasu popychacz sprzęgła w 950/990. Nowego typu jest ten czarny:
|
|
|
|
|
|
#18 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 1,044
Motocykl: RD03
Online: 2 tygodni 4 dni 13 godz 55 min 16 s
|
Ależ Panowie !! Sprzęgło i wysprzęglik jest OK !! Nawet jak po 60.000 km. trzeba wysprzęglik wymienić na jakiegoś Oberona to chyba tragedii nie ma
U siebie w 1200Gs z 2011 roku po 125.000 nic z wysprzęglikiem czy inną hydrauliką sprzęgła nie robiłem - profilaktycznie przy 115.000 wymieniłem kompletne sprzęgło ale nic, absolutnie nic się z nim nie działo a i wymiana po stanie np. tarczy okazała się przedwczesna. U szkodnika temat odpowietrzenia ogarnięty na "0", sprzęgło jednak na wciśniętej klamce i zapiętej jedynce czasem bardzo delikatnie podciąga ale to raczej wina braku "systematycznego" zużycia tarcz/przekładek - moto przez ostatnie 9 lat zrobiło niespełna 2.000 km. /w ostatnim roku całe 200/ a w pierwszych czterech od zakupu Rosomak strzelił sobie 60.000km. w tym np. ErzbergRodeo więc lekko nie miało. Przy jakiejś okazji wymieni się pewnie popychacz /jednak w stosunku do Mady widać pewne zużycie/ i zweryfikuje samo sprzęgło - na dzisiaj tylko jazda i systematyczne "docieranie" przekładek
|
|
|
|
|
|
#20 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2012
Miasto: Toruń
Posty: 1,340
Motocykl: LC8 SuperEnduro
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 23 godz 14 min 14 s
|
Mam rozumieć że popychacz mam wyklepany?
|
|
|
|