|  07.03.2020, 16:32 | #1201 | |
|  Zarejestrowany: Dec 2019 Miasto: Warszawa 
					Posty: 615
				 Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R   Online: 2 tygodni 1 dzień 19 godz 12 min 37 s |   Cytat: 
   | |
|   |   | 
|  07.03.2020, 18:53 | #1202 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 36 min 4 s |   
			
			jak zapakujesz te kufry po sufit to zapomnij całkowicie, że masz centralkę, trochę pomaga zwiększenie napięcia wstępnego sprężyny bo nawet na pusto będzie lepiej. A jak koniecznie będziesz chciał stawiać motocykl na centralce w pełnym załadunku to zmień na BMW tam myślą inaczej przy projektowaniu, nigdy nie miałem z tym problemu, w japończykach dyskopatia gwarantowna.
		 | 
|   |   | 
|  07.03.2020, 19:16 | #1203 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2019 Miasto: Warszawa 
					Posty: 615
				 Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R   Online: 2 tygodni 1 dzień 19 godz 12 min 37 s |   
			
			Też tak mi się wydaje. W sumie do niczego mi ona niepotrzebna poza jakimiś robótkami przy motocyklu, łańcuchu, etc. Bardziej z ciekawości chciałem zobaczyć jak się moto wrzuca na tą centralkę i trochę się zdziwiłem ile to wysiłku wymaga.
		 | 
|   |   | 
|  07.03.2020, 20:04 | #1204 | |
|  |   Cytat: 
 We współczesnych motocyklach chyba nikt się nad tym nie rozczula, ważne są osiągi, masa itp. Takie czasy, im nowsze tym chu...jowsze   | |
|   |   | 
|  07.03.2020, 20:10 | #1205 | 
|  Zarejestrowany: Feb 2015 Miasto: Maków Podhalański 
					Posty: 1,785
				 Motocykl: XRV750->XR400 Galeria: Zdjęcia   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s |   
			
			Jak wrzucenie moto na centralkę (na pusto) wymaga trochę wysiłku, to teraz do tego wysiłku dodaj wagę 3 kufrów i wsadu, bo tyle trzeba podnieść dodatkowo aby moto wskoczyło do góry. Niestety, ale kufry alu nie są lekkie. Z tego co pamiętam to moje spakowane sakwy boczne ważyły tyle co puste kufry... Trzeba było przez zimę zapisać się na siłownię i podźwigać trochę żelaza, to by było łatwiej  Sent from my SM-J600FN using Tapatalk | 
|   |   | 
|  07.03.2020, 20:33 | #1206 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   | 
|   | 
|  07.03.2020, 22:11 | #1207 | |
| Ajde Jano  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Rataje Słupskie 
					Posty: 6,903
				 Motocykl: Raczej nie będę miał AT Galeria: Zdjęcia   Online: 9 miesiące 3 tygodni 3 dni 3 godz 31 min 32 s |   Cytat: 
 Ale jak smarować łańcuch w CB500x bez centralki, oto jest pytanie 
				__________________ BMW Club Praha 001 1.Nigdy nie polemizuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem. 2.Czasami lepiej milczeć i sprawić wrażenie idioty, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości. | |
|   |   | 
|  07.03.2020, 22:12 | #1208 | 
|  Zarejestrowany: Feb 2015 Miasto: Maków Podhalański 
					Posty: 1,785
				 Motocykl: XRV750->XR400 Galeria: Zdjęcia   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s |   
			
			Od Merty z Bielska, były z alu 2mm (lub 1.5mm?) - to były duże i pancerne skrzynki. Z tego co pamietam to na pusto było koło 7kg ... potem własnie tyle wagi miały moje spakowane sakwy crosso i z tego się śmiałem. Sprawdzane było jedno i drugie na tej samej wadze, tego samego dnia    Sent from my SM-J600FN using Tapatalk | 
|   |   | 
|  07.03.2020, 22:25 | #1209 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   
			
			Ja słyszałem o świetnym patencie z centralką. Działa tak naprawdę w kazdym motocyklu Adv, tylko czasem trzeba poprosić mechanika. jest to działanie drastyczne i nie każdy może się przełamać, ale. powiadam wam, warto, po trzykroć warto. Trzeba otóż do tego mocne klucze, chyba 12, konto na allegro albo szpadel. Najtrudniej dobrać się do śrub, którymi przymocowana jest cetralka do ramy. Kręcimy, mocno kręcimy przeciwnie do wskazówek zegara, aż śruba puści. Motocykl trzeba postawić na kosie. Wyjmujemy śrubę, nakrętkę, podkładki. Wkładamy do woreczka foliowego. Ostrożnie zdejmujemy to żelastwo z motocykla. Logujemy się do popularnego serwisu aukcyjnego i wystawiamy centralkę. Jeśli nikt nie kupi, wtedy pozostaje nam szpadel: kopiemy głęboka dziurę, wrzucamy tam centralkę, zasypujemy i zapominamy. Motocykl wam się odwdzięczy mniejszym spalaniem, zyska parę punktów do lansu, będzie też łatwiej podnosić go z gleby, bo to w końcu parę kilo. No i skończy się nap... lanie w terenie. To super patent jest. Polecam!!!! Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka | 
|   | 
|  07.03.2020, 22:33 | #1210 | 
|  |   
			
			Spróbujcie przy stawianiu na centralkę ciągnąć prawą ręką do góry za set podnóżka pasażera, jak dla mnie sprawdza się bardzo dobrze.
		 
				__________________ Było minęło: Malaguti Phantom '07, Yamaha XJ6N '09, CRF 1000 DCT '18 Jest: XL750 Transalp '25 | 
|   |   | 
|  | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Rosja w 2020 bez wizy | zz44 | Kwestie różne, ale podróżne. | 1 | 16.12.2018 23:42 | 
| Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R | Wolo | Inne - dyskusja ogólna | 84 | 06.02.2018 11:38 |