|   | 
 | |||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  21.10.2019, 23:11 | #41 | |
|  Zarejestrowany: Jun 2010 Miasto: Nowy Targ 
					Posty: 2,333
				 Motocykl: Ready to Race & AT   Online: 2 miesiące 2 dni 22 godz 31 min 31 s |   Cytat: 
    
				__________________ Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką..   | |
|   |   | 
|  22.10.2019, 08:21 | #42 | 
| trampkarz emeryt  |   
			
			Herni, widać że maszyna bardzo cieszy. I niech tak pozostanie    Trochę sobie z ciekawości zgłębiłem temat (miałem kiedyś włoski maxi-skuter i rozważałem lata temu Monstera z Ducati) i patrząc po danych, budowie - to nie jest moto porównywalne z Varadero czy DL1000, mimo takiej samej pojemności. Trochę inna filozofia, turystyk - ale nie krówka jak te wspomniane. Przerzucając po zakrętach DLa mam frajdę bo jednak silnik robi bardzo dobrą robotę a zawieszenie jako tako daje radę - ale też jest i poczucie jazdy na bizonie bo masa i środek ciężkości wysoko a ja niski   To Multi to trochę taki Versys na sterydach - koła 17, krótki rozstaw osi, pozycja jak w funbike. To musi pięknie latać po zakrętach   Fajne jest w takim Dukacie, że zawieszenie bardzo dobrej klasy, heble - nic nie trzeba poprawiać. Zresztą wyjściowo to nie był tani motocykl. Łącząc to wszystko z masą na sucho na poziomie DL650 czy trampka 650 to dostaje się wiele za niewiele. Dodatkowo rzadki, dość unikatowy motocykl. Mi mentalnie akurat najnowszy DL1000 albo NAT ale kiedyś raz się przejechałem (jeżdżąc wtedy Trampkiem 600) Multi 1200 - to nie wiedziałem co się dzieje jak odkręciłem lekko gaz  Woziłeś może pasażera? Jak się prowadzi, jak z wygodą itp.? Pozdrawiam zimny Ostatnio edytowane przez zimny : 22.10.2019 o 08:28 | 
|   |   | 
|  22.10.2019, 08:44 | #43 | |
|  Zarejestrowany: May 2009 Miasto: Stalowa Wola/ MIELEC 
					Posty: 1,145
				 Motocykl: TransAlp+Multistrada + Cagiva Elefant Przebieg: hohoho Galeria: Zdjęcia   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 9 godz 56 min 23 s |   Cytat: 
 Jadąc z żoną to stwierdziła ,że zsuwa ją przy przyspieszaniu i wygodniej miała na trampku z   Varadero i inne tej klasy grubasy to są  leniwe i nieruchliwe w porównaniu do Multiszkarady. Silnik V2 w sumie to takie  L2  2-zaworowy ,chłodzony powietrzem daje niesamowite wrażenie podczas jazdy no i ten zakres pracy w średnim zakresie od 3-7tys obr/min  daje mega kopa połączone ze świetnym zawieszeniem ,dobrą skrzynią biegów i oczywiście z dobrym kierownikiem   to to moto nie ma sobie równych na krętych drogach .   
				__________________ https://www.facebook.com/PAKVENTURE2021 https://www.facebook.com/pages/Proje...91516340945760 https://www.facebook.com/himalaje2018/ High Riders - Himalayan Story 2018 | |
|   |   | 
|  22.10.2019, 09:14 | #44 | 
| Zakonserwowany  |   
			
			Herni gratuluje. Mam Multi 1100 S od 6 lat, jeżdżę z pasażerką, centralnym kufrem, na dłuższą wycieczkę zakładam sakwy boczne. Czyli jakieś 75 kg na plus. Po dwa kliki na dole i trzy na górze, dwa obroty pokrętłem naprężenia wstępnego sprężyny tylnego amora i uczucie jest jak bym jechał solo. Pasażerka nie narzeka na komfort, najdłuższa trasa jaką z nią zrobiłem to Roma > Catania. W IT jest powiedzenie “Ducati soldi buttati” *, ale wyrażają je przeważnie posiadacze bmw. Swoim przejechałem zaledwie 18 tys. od kiedy go mam, ale przed Multi było trochę motorków z Borgo Panigale i żadnych problemów, kwestia odpowiedniego serwisowania i nie kupowania zajechanych egzemplarzy. Zalety Multi to posiadanie motocykla o sportowym charakterze na sztywnej ramie, wygodną pozycją za sterem i precyzyjnym zawieszeniem, to im się w 100% udało. * wyrzucone pieniądze. 
				__________________ Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni . | 
|   |   | 
|  22.10.2019, 10:24 | #45 | |
|  Zarejestrowany: May 2009 Miasto: Stalowa Wola/ MIELEC 
					Posty: 1,145
				 Motocykl: TransAlp+Multistrada + Cagiva Elefant Przebieg: hohoho Galeria: Zdjęcia   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 9 godz 56 min 23 s |   Cytat: 
 Bo Włosi potrafią stworzyć motocykl do dawania frajdy z jazdy przyjemności. Ja również jeździłem różnymi motocyklami i żaden nie dawał takiej satysfakcji i frajdy z jazdy ja to Ducati. 
				__________________ https://www.facebook.com/PAKVENTURE2021 https://www.facebook.com/pages/Proje...91516340945760 https://www.facebook.com/himalaje2018/ High Riders - Himalayan Story 2018 | |
|   |   | 
|  22.10.2019, 11:53 | #46 | |
|  Zarejestrowany: Jun 2010 Miasto: Nowy Targ 
					Posty: 2,333
				 Motocykl: Ready to Race & AT   Online: 2 miesiące 2 dni 22 godz 31 min 31 s |   Cytat: 
    Tylko ten wygląd... Niby o gustach się nie dyskutuje.. ale paskudny jak.   
				__________________ Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką..   | |
|   |   | 
|  22.10.2019, 13:31 | #47 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2017 Miasto: Jaworzno 
					Posty: 325
				 Motocykl: CRF1000l   Online: 2 tygodni 3 dni 18 godz 19 min 11 s |   | 
|   |   | 
|  22.10.2019, 13:54 | #48 | |
|  Zarejestrowany: May 2009 Miasto: Stalowa Wola/ MIELEC 
					Posty: 1,145
				 Motocykl: TransAlp+Multistrada + Cagiva Elefant Przebieg: hohoho Galeria: Zdjęcia   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 9 godz 56 min 23 s |   Cytat: 
 Zgadza się ,motocykl zbudowany jest z dobrych jakościowo materiałów i raczej wysoka półka .Zresztą w 2003r Multistrada w salonie kosztowała 65 tyś.zł gdzie np. Afryka XRV kosztowała ok 37tys. 
				__________________ https://www.facebook.com/PAKVENTURE2021 https://www.facebook.com/pages/Proje...91516340945760 https://www.facebook.com/himalaje2018/ High Riders - Himalayan Story 2018 | |
|   |   | 
|  22.10.2019, 15:17 | #49 | 
| trampkarz emeryt  |   
			
			Dzięki Herni i Addagio za opinie co do jazdy z pasażerem. Może się przydadzą kiedyś.  No i z cenami nowa Multi nadal jest bardzo droga. Choć nowe Afry i tego typu doganiaja ją cenowo. Czy cena Multi idzie w parze z niezawodnością jak AT - trudno powiedzieć. Widziałem przypadki Multi z 150000 na blacie, jak się dba to pewnie nie ma się co obawiać. Ja mimo że jeżdżę Japonia to lubię włoskie motocykle i nie wierzę w mity. Praca na wolnych obrotach to faktycznie ciekawa jest, słyszałem  ale to ma swój urok w pewien sposób, wymaga oswojenia. Ważne żeby się nie psula, jeździła i dawała radochę. Ja bym pewnie na dziś na taką Multi nie zamienił DLa ale to kwestia przyzwyczajeń i preferencji a nie uprzedzeń, po prostu nie mam takich potrzeb. Niech Cię wozi   | 
|   |   | 
|  23.10.2019, 08:22 | #50 | |
|  Zarejestrowany: May 2009 Miasto: Stalowa Wola/ MIELEC 
					Posty: 1,145
				 Motocykl: TransAlp+Multistrada + Cagiva Elefant Przebieg: hohoho Galeria: Zdjęcia   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 9 godz 56 min 23 s |   Cytat: 
 Adagiio ,szybę masz oryginalna czy kombinowałeś coś? 
				__________________ https://www.facebook.com/PAKVENTURE2021 https://www.facebook.com/pages/Proje...91516340945760 https://www.facebook.com/himalaje2018/ High Riders - Himalayan Story 2018 | |
|   |   |