| 
			
			 | 
		#791 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2015 
				Miasto: Maków Podhalański 
					
				
				
					Posty: 1,785
				 
Motocykl: XRV750->XR400 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Normalnie  
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
	![]() A Ty jak hamujesz przodem i wciskasz sprzęgło? Zawsze masz rękę na klamkach czy tylko wtedy kiedy trzeba? ![]() Sent from my SM-J600FN using Tapatalk  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#792 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2016 
				Miasto: Kalwaria Zeb. 
					
				
				
					Posty: 733
				 
Motocykl: nie mam już Afryki 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 5 dni 16 godz 6 min 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
No biegi lewarkiem przy lewej stopie a hamulec prawa stopa lub prawa dłoń  albo nie rozumiem pytania. Chyba ze się lata np na Vincent Black Shadow to wtedy jest troszkę odwrotnie.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Ex moto: RD04, WFM 1972, WSK 1967, WSK 1982, MZ ETZ 1991  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#793 | 
| 
			
			 przemieszczacz 
			![]() Zarejestrowany: Sep 2009 
				Miasto: Skierniewice 
					
				
				
					Posty: 1,772
				 
Motocykl: LC8, exc-f 250 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 3 tygodni 3 dni 19 godz 30 min 15 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Do zmiany biegów i hamowania przesuwasz na chwilę stopę do przodu po czym cofasz z powrotem na poduszkę.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	'03 Hello Kitty Słowiański Zimny Wiatr  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#794 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2012 
				Miasto: Wrocław 
					
				
				
					Posty: 885
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 6 dni 23 godz 32 min 34 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#795 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#796 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2016 
				Miasto: Kalwaria Zeb. 
					
				
				
					Posty: 733
				 
Motocykl: nie mam już Afryki 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 5 dni 16 godz 6 min 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Koleżanka na szkoleniu u Moniki Jaworskiej (Katanki) otrzymywała reprymendy za trzymanie palca/palców na klamce w pogotowiu. 
		
		
		
		
		
		
			Ja znów na szkoleniu na torze w Jastrzębiu wręcz przeciwnie była wielokrotnie mowa żeby paluchy na klamce trzymać w pogotowiu. Temat chyba odrobinkę odchodzi od wątku przewodniego. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Ex moto: RD04, WFM 1972, WSK 1967, WSK 1982, MZ ETZ 1991  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#797 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2015 
				Miasto: Maków Podhalański 
					
				
				
					Posty: 1,785
				 
Motocykl: XRV750->XR400 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja napiszę ostatni raz i się zamykam bo offtop. Może by warto zrobić osobny temat o technice jazdy czy to w offie czy to w terenie. 
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
	Z ręką na klamce pisałem trochę żartobliwie w odniesieniu do nogi i pytania jak zmieniać biegi i hamować. Wczoraj byłem na szkoleniu z jazdy (ale bardziej po drodze) i koleś tłumaczył, że są 2 szkoły co do trzymania klamek. Jedni wolą mieć palec lub dwa w pogotowiu, inni cała ręka na kierownicy. Wada trzymania palców w pogotowiu i robienia tego nieswiadomie jest taka, że jak nam coś wskoczy przed koło to możemu bezmyślnie zacisnąć hamulec i jest klops. Jak mamy rękę w pozycji spoczynkowej to mamy moment na analizę sytuacji i opanowanie głupiego odruchu. Generalnie robić tak lub tak, ale trzeba być świadomym. Koleś też jeździł z palcami na klamce w pogotowiu ale oduczył się na torze jak przez to prawie się wyglebał. Generalnie bardziej polecał palce na kierownicy. I jeszcze przedtem było o trzymaniu nogi na podnóżku tak, aby opierać na poduszcze stopy. Tłumaczone było to większą czułością stopy i wyczuciem motocykla itp. Poruszyłem temat na szkoleniu. Koleś wytłumaczył, że chodzi bardziej o zwiększenie możliwości ruchowej w stawie kostkowym dzięki czemu lepiej pracować ciałem i przybrać lepszą sylwetkę na moto. Na logikę w pancernych buciorach za wiele nie czuć tego motocykla przez stopę   Ja po "terenie" wiele nie jeździłem, więc to co pisałem tyczy się raczej poruszania się po drodze. Grubszą zabawę w terenie powoli zaczynam ![]() Sent from my SM-J600FN using Tapatalk  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#798 | 
| 
			
			 przemieszczacz 
			![]() Zarejestrowany: Sep 2009 
				Miasto: Skierniewice 
					
				
				
					Posty: 1,772
				 
Motocykl: LC8, exc-f 250 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 3 tygodni 3 dni 19 godz 30 min 15 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			W terenie stanie na poduszce stopy daje możliwość skorzystania ze stawu skokowego podczas kompresji i dekompresji zawieszenia oraz zwiększenie nacisku odpowiedniej strony podczas skrętu.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	'03 Hello Kitty Słowiański Zimny Wiatr  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#799 | |
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 po kilku godzinach jazdy w deszczu przemokły. wcześniej zarejestrowałem tez, że przy przejezdzie przez bród - 3-4 metry raptem, niezbyt głęboko, nalało się od góry. także ten...  | 
|
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#800 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Niestety poponad 100tyś km z czego 30% w offie, topieniu w błocie, obdzieraniu kamieniami, myciu kerszerem, niepastowaniu, jeżdzie w mrozie i upale, moje ukochane sidiki puściły wode... Wszystko kiedyś się kończy. 
		
		
		
		
		
		
			Czas na kupić adv 2 mam nadzieję że godne następca jedynek... 
				__________________ 
		
		
		
		
	Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Tags | 
| buty | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Buty Gaerne | slafo | Archiwum | 23 | 22.10.2015 13:58 | 
| buty W2 z membraną | firefighter80 | Archiwum | 26 | 12.03.2014 19:57 |