| 
			
			 | 
		#11 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jeden z kabli odpinasz i izolujesz. Robiłem tak w shadowce. Teraz to już chyba takie światła są legalne
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#12 | 
| 
			
			 Moderator 
			![]() Zarejestrowany: Dec 2008 
				Miasto: Niemcownia 
					
				
				
					Posty: 3,384
				 
Motocykl: CRF 1000D/DCT 
Przebieg: 48k+ 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Kiedyś w Trampku miałem specjalnie wsadzone żarówki dwuwłóknowe w kierunkowskazy, żeby świeciły na stałe, żeby mnie było lepiej widać. Dodatkowo był zainstalowany wyłącznik ciagłego świecenia kierunków - dla Policji. 
		
		
		
		
		
		
			Skoro w NAT jest to w oryginale bez względu na region sprzedaży to po co zmieniać? 
				__________________ 
		
		
		
		
	Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#13 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Jun 2018 
				Miasto: Rzeszów -Borek Stary 
					
				
				
					Posty: 4
				 
Motocykl: CRF1000 DCT 
				
				
				 
Online: 2 godz 21 min 14 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dziękuje za rzeczowe odpowiedzi.  
		
		
		
		
		
		
		
	Pojechałem do innego diagnosty i podbił przegląd. Pytałem w serwisie Hondy, powiedzieli że mają świecić i to jest zgodne z przepisami. Tylko nie powiedzieli w jakim rozporządzeniu można je znaleźć. Pytałem znajomych diagnostów żaden nie potwierdził że są zgodne z nowymi przepisami. Policja wie jeszcze mniej niż diagności. Czy ktoś zna przepis potwierdzający zgodnie z przepisami że kierunkowskazy z przodu mają świecić ciągle?  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#14 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jeżeli w CRF-ach sprzedawanych w PL też świecą tzn., że moto ma na to homologację i Urząd dopuścił go w tym stanie do ruchu więc Policje tam możesz skierować jak nie wiedzą czy to legalne...
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#15 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			tydzień po zakupie CRF policja mnie zatrzymała w moim zajebiście dużym mieście bo świecą mi kierunki, pan policjant podpowiedział że można odłączyć jeden kabelek żeby nie świeciły. Nie pomogło to jak pokazałem dowód rejestracyjni i że moto nowe z salonu więc musi być to zgodne z unijnymi dyrektywami. Od tamtej pory żadnych problemów ani w Polsce ani w innym europejskim czy też azjatyckim kraju  
		
		
		
		
		
		
			![]() Za rok w lutym drugie badanie techniczne także zobaczymy co powiedzą  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	www.grzechunakolach.pl  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#16 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2015 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 3,271
				 
Motocykl: ATAS 2024 
Przebieg: 8000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			W czym nie pomogło?
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#17 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Nov 2018 
				Miasto: Rzeszów 
					
				
				
					Posty: 12
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 1 dzień 12 godz 4 min 43 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Witam, koledzy stałem się szczęśliwym posiadaczem NAT z Canady  
		
		
		
			 .Mam mały problem ponieważ zachciało mi się zmienić te mało ładne kierunkowskazy pomarańczowe na led. Zakupiłem na jednym ze skośnookich portali takie ledy, zamontowałem i okazało się, że ładnie wyglądają tylko za szybko mrugają  . Poczytałem forum i znalazłem info, że jednym z rozwiązań jest montaż rezystorów/oporników i tak też uczyniłem ... tylko chyba coś nie siadło z Vatami/Omami itp.    - przyznam, że jestem nemo elektryczne. Może macie jakiś pomysł i coś doradzicie jakie oporniki/rezystory założyć żeby cieszyć się ładnymi LED-mi ?  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#18 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jak chcesz się doktoryzować to zacznij od przypomnienia sobie prawa niejakiego Ohma z fizyki szkoły średniej  
		
		
		
		
		
		
		
	![]() Albo wrzuć szeregowo opornik 270 lub 330 Ohm i zobacz efekt  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#19 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Nov 2018 
				Miasto: Rzeszów 
					
				
				
					Posty: 12
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 1 dzień 12 godz 4 min 43 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Zdecydowanie nie chcę się już doktoryzować..... czytam o tym już za dużo i mam dość.   
		
		
		
		
		
		
		
	Rozumiem, że ArtiZet Ty masz już tą doktoryzację za sobą   i polecasz założenie opornik 270 lub 330 Ohm ?  Tylko większość dostępnych na aukcjach oporników to 7 - 10 Ohm... i jestem już cały głupi i nie wiem co robić  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#20 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			To chyba wersja bez ABS. Te pomarańczowe kierunki wyglądają trochę retro, w mojej ocenie super. Twoja Afra będzie się wyróżniać.Ja bym je zostawił.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Kierunkowskazy | ozeh | Wszystko dla Afryki | 11 | 25.08.2016 23:32 | 
| kierunkowskazy... | Gawrys | Wszystko dla Afryki | 5 | 13.07.2011 16:02 |