|   | 
 | |||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  03.06.2009, 21:37 | #101 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 
					Posty: 3,070
				 Motocykl: Pomarańczowy   Online: 2 miesiące 1 tydzień 2 dni 23 godz 16 min 34 s |  Mój filtr gąbkowy po 1000 km - głownie off 
			
			No to wyjąłem dzisiaj mój filtr po ostatnim wodnym offiku - chyba przeginam   W obudowie filtra ślady wody filtr wewnątrz suchy  DSCF2572.JPG DSCF2575.JPG Jak widac nie miał lekkiego życia ale spełnił całkowicie swoją rolę - środek czysty DSCF2574.JPG Po rozebraniu na uwage zasługuje smar, który zabezpieczył krawędzie przed kurzem - jest czysty więc działa  DSCF2577.JPG Jak widać wewnętrzna cześć fitra nie nosi oznak brudu, kurzu - czyli filterek działa  DSCF2578.JPG. Motocykl spala ok 6l/100 km - na papierowym ok 6,5 - pewnie gaźniki Dzieju musiałby sprawdzić  Dla chętnych póki Ramires nie podczepi na forum mojej instrukcji budowy filtra moge ję podesłać mailem . I tak przy okazji pytanie jak czyścicie gąbki filtra - ja swoją uprałem w ciepłej wodzie z dodatkiem płynu do mycia naczyń i czekam na jej wyschnięcie. | 
|   |   | 
|  03.06.2009, 22:49 | #102 | 
| Administrator  |   
			
			
Ja mialem plyn od Ramiresa i pozniej olej w spray, ale mylem tez woda i bylo dobrze...
		 
				__________________ www.motopodroze.pl | 
|   |   | 
|  03.06.2009, 23:14 | #103 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 
					Posty: 3,070
				 Motocykl: Pomarańczowy   Online: 2 miesiące 1 tydzień 2 dni 23 godz 16 min 34 s |  Opis filtra gąbkowego Made in Babel 
			
			Nie wiem jak to się wyświetli - ale widzę że nie tak źle. Miało być na konkurs Ramiresa - ale niech tam - widzę że wam się podoba i to jest najważniejsze  i jest to najlepsza nagroda dla mnie Ostatnio edytowane przez Babel : 03.06.2009 o 23:49 | 
|   |   | 
|  03.06.2009, 23:24 | #104 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2008 
					Posty: 1,014
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 10 godz 4 min 32 s |   | 
|   |   | 
|  03.06.2009, 23:45 | #106 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 
					Posty: 3,070
				 Motocykl: Pomarańczowy   Online: 2 miesiące 1 tydzień 2 dni 23 godz 16 min 34 s |   
			
			Najtrudniesza rzecz to obcięcie tej gąbki. U mnie nie wyszło idealnie ale w połączeniu ze smarem na krawędzi jest OK. Moze ktoś ma lepszy pomysł żeby ja skrócic niż ten mój z opisu   | 
|   |   | 
|  03.06.2009, 23:46 | #107 | 
| Common Rejli  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Warszawa 
					Posty: 3,714
				 Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure Przebieg: dupa   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 44 min 12 s |   
			
			Dooooobreeeeeeeeeeee!!!!!!!!!
		 
				__________________ BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki  . I stelaże. NIE SPRZEDAM!  | 
|   |   | 
|  25.07.2009, 10:58 | #108 | 
| Common Rejli  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Warszawa 
					Posty: 3,714
				 Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure Przebieg: dupa   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 44 min 12 s |   
			
			Właśnie sobie zafundowałem takie coś i jestem po przeróbce. Ufam, że będzie gitara, bo od razu jadę dalej. Papier biorę na zapas. Gąbka się przyda, oj chyba przyda...   A Luigi zajebiście sympatyczny koleś  . 
				__________________ BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki  . I stelaże. NIE SPRZEDAM!  | 
|   |   | 
|  25.07.2009, 11:47 | #109 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 
					Posty: 3,070
				 Motocykl: Pomarańczowy   Online: 2 miesiące 1 tydzień 2 dni 23 godz 16 min 34 s |   | 
|   |   | 
|  24.08.2009, 00:21 | #110 | 
| Common Rejli  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Warszawa 
					Posty: 3,714
				 Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure Przebieg: dupa   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 44 min 12 s |   
			
			Ile oleju dajesz do filtra? Czym czyścisz? Pytam bo mam za bogato  . Na wyższych obrotach trochę czarno za mną. 
				__________________ BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki  . I stelaże. NIE SPRZEDAM!  | 
|   |   | 
|  | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Powrót Sokoła | czosnek | Inne - dyskusja ogólna | 15 | 25.11.2012 19:00 |