|  11.09.2018, 23:09 | #161 | 
|  |   
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. | 
|   |   | 
|  11.09.2018, 23:33 | #162 | 
| I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24  |   
			
			Ja chyba odszczekam te moje malkontenctwo 🤔.Dziś polatałem i NAT jest zajebista. Ciut twardszy przód by się przydał tylko. Jadu mi jednak starcza 👍.
		 | 
|   |   | 
|  14.09.2018, 11:26 | #163 | 
| Michał  |   
			
			No ja też przejechałem się na zlocie - 30 min na NAT ATAS DCT. Moim skromnym zdaniem jest to bardzo dopracowany, bardzo przyjemny do jazdy motocykl, po prostu. Minusy: - waga - powiem szczerze, że mogłaby być lżejsza i z mniejszym motorem, ale tłumaczyli że 1000ccm motocykl jest bardziej uniwersalny i z dwoma osobami i bagażem 800 tka mogłaby nie wystarczyć..coś w tym jest, ale dla mnie motocykl jest jednoosobowy. Poza tym - naprawdę nie czuć tej wagi w czasie jazdy, więc nie jest źle. - zachowanie automatu w pewnych sytuacjach - np. wpadłem na rondo i miałem chwilę zawahania za pierwszym razem..było to opisywane na forum..do przyzwyczajenia, zmiany ustaweń etc.. - ekstremalnie badziewne plastiki - podejście serwisowe j.w. - jak siadłem to momentalnie 120 na liczniku....zaraz 150....ja nie mogę tym/tak jeździć, to za szybko Plusy: - zawias naprawdę git - na poziomie, tylko przód zbyt miękki (do zrobienia personalizacja), wjechałem w głębszy piach na jakichś szosówkach i da się.. - dźwięk - silnik ma charakterystykę jak V, to jest git, choć tak czy inaczej automat to maskuje; nie zachęca do zapier#*@$& ale mocy jest wystarczająco - pozycja super jak na starej afrze, po kilku minutach czułem się jak u siebie - automat.....miód malina, to naprawdę robi dużą różnicę, przyjemność z jazdy na pewno nie maleje, wracając wyłączyłem trakcję i na każdym zakręcie krecha (bez zakrętu też  ) - wygląd super - ogólne wrażenie - jest naprawdę dobrze. To za co tak ceniłem starą afrę, to wrażenie że wszystko jest na miejscu i tworzy dopracowaną całość..inne motocykle jakimi jeździłem tego nie miały..to wyczucie motocykla, poręczność..trudno to opisać. Dla porządku dodam że nie jeździłem nowym katem 1090/1190/1290, ale wydaje mi się że samo parcie na zapier&%#@ dyskwalifikuje ten motocykl dla mnie. Na gs 1200 też nie miałem możliwości, ale po doświadczeniu zawiasu z mojej betoniary 1100 podziękuję. | 
|   |   | 
|  14.09.2018, 11:44 | #164 | 
|  |   
			
			Czyli idealna dla Ciebie byłaby zwykła w manualu. 20kg mniej i jest o wiele zgrabniejsza od ATAS
		 
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. | 
|   |   | 
|  14.09.2018, 12:15 | #165 | 
|  Zarejestrowany: May 2015 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,271
				 Motocykl: ATAS 2024 Przebieg: 8000   Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s |   
			
			Ale ATAS też może być w manualu, to roznica miedzy zwykłą a dct to tylko 10 kg i to pewnie przy pełnym baku hehe. Jezeli ktos ma ponad 185 cm, to nie ma wyboru, bo zwykla jest za mała i trzeba kombinować z akcesoryjnym podwyzszonym siedzeniem. Mogliby tez sprzedawac ATAS bez tego fabrycznego gmola i plyty bo to pierwsza rzecz do wymiany | 
|   |   | 
|  14.09.2018, 12:26 | #166 | 
|  |   
			
			Zgrabniejsza od ATAS     | 
|   |   | 
|  14.09.2018, 12:47 | #167 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2017 Miasto: Warszawa 
					Posty: 114
				 Motocykl: CRF1000 DCT   Online: 2 tygodni 10 godz 9 min 42 s |   | 
|   |   | 
|  14.09.2018, 12:49 | #168 | 
|  |   
			
			To już inna kwestia   
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. | 
|   |   | 
|  14.09.2018, 14:33 | #169 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   
			
			jak brać to tylko zgrabną i brzydka, nie odwrotnie. ATAS jest bez sensu finansowo bo trzeba np wywalić gmole odrazu za które sie zapłaciło i kupować prawdziwe solidne. | 
|   | 
|  14.09.2018, 14:43 | #170 | 
|  |   
			
			No chyba, że ktoś nie jest wzrostu siedzącego owczarka to musi   | 
|   |   |