|  29.08.2018, 16:51 | #641 | 
|  |   
			
			Dziwna sprawa w szczególności że na innych walkach nie widziałem zużycia... a takie coś nie dzieje się w 1000km...
		 
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. | 
|   |   | 
|  29.08.2018, 16:53 | #642 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2010 Miasto: Zgierz 
					Posty: 1,373
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze Przebieg: duży :)   Online: 2 miesiące 3 tygodni 1 dzień 6 godz 45 min 51 s |   
			
			Dlatego napisalem, ze pewnie ktos zapomnial utwardzic.   Zapewne przypadek jednostkowy. Oby   Choc mialoby to plusy- walek moze byc okazją do profilaktycznej wymiany simmeringów.   Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka 
				__________________ GS über alles!!!     | 
|   |   | 
|  29.08.2018, 18:24 | #643 | 
|  Zarejestrowany: May 2015 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,271
				 Motocykl: ATAS 2024 Przebieg: 8000   Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s |   
			
			Jak zwykle szydera w pseudonaukowej formie Camelowi też doskiwiera drogowy typ oslony zębatki i prawdopodobnie doczekamy sie jakiegoś produktu   Ostatnio edytowane przez radiolog : 29.08.2018 o 18:31 | 
|   |   | 
|  29.08.2018, 19:42 | #644 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2010 Miasto: Zgierz 
					Posty: 1,373
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze Przebieg: duży :)   Online: 2 miesiące 3 tygodni 1 dzień 6 godz 45 min 51 s |   
			
			Po pierwsze nie pseudo, a juz zupelnie nie naukowo- opisuję to co widzę na zdjęciach, korzystając z nabytej kiedys wiedzy i doswiadczenia. Tez tak chyba robisz w pracy?    Po drugie bez szydery, choc na wesoło- trzeba szukac jasnych stron kazdej, nawet niewesolej sytuacji- nazywa się to optymizmem.   Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka 
				__________________ GS über alles!!!     | 
|   |   | 
|  29.08.2018, 20:42 | #645 | 
| Zakonserwowany  |   
			
			Nie widzisz co się pod osłoną dzieje i nie umyjesz syfu, odkręcić jak się jeździ w terenie i z głowy.  Z taką ilością syfu pod osłoną to mogło byle co uszkodzić uszczelniacz. W kwestii wałka kiedyś o tym pisałem na forum, przyczyną według hondy był zamiennik zębatki bez gumy, która służy do minimalizowania drgań, czy mieli rację z taką diagnozą, czy nie przyznali się do błędu podwykonawcy wałka , kto wie. Nawet w tamtych czasach produkcja większości podzespołów była zlecana podwykonawcą. Tylko trója była w całości produkowana w fabryce Hondy . 
				__________________ Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni . | 
|   |   | 
|  29.08.2018, 21:04 | #646 | 
|  Zarejestrowany: May 2015 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,271
				 Motocykl: ATAS 2024 Przebieg: 8000   Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s |   
			
			No właśnie tylko oem i JT mają gumę, reszta jest wręcz odchudzana i jak to się ma to funkcjonalności? Ja zamowilem JT do nowego zestawu, ale guma czy bez lepsza dla uszczelniacza
		 | 
|   |   | 
|  29.08.2018, 22:28 | #647 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2018 Miasto: Łobez 
					Posty: 23
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 15 godz 24 min 18 s |   
			
			Qrwa jaka lipa z tym wałkiem... Cały czas myślę, że po trampku kupię NAT, ale jak czytam ten wątek to chyba niekoniecznie...
		 | 
|   |   | 
|  29.08.2018, 22:38 | #648 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2013 
					Posty: 31
				 Motocykl: CRF1000L   Online: 1 tydzień 3 dni 9 godz 39 min 32 s |   Ostatnio edytowane przez A.R.T. : 29.08.2018 o 22:53 | 
|   |   | 
|  29.08.2018, 22:47 | #649 | 
|  |   
			
			oj. nie spotkalem sie z takim uszkodzeniem wieloklinu dokrecanego sruba. nawet suzuki blokowane segerem tak nie wygladalo    
				__________________ buziaki   | 
|   |   | 
|  29.08.2018, 23:14 | #650 | 
|  Zarejestrowany: May 2015 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,271
				 Motocykl: ATAS 2024 Przebieg: 8000   Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s |   
			
			Niestety zrobili gmole jednorazowe, sposob mocowania jest taki że w rekach wszystko chodzi, razem z płytą pod silnikiem,
		 | 
|   |   |