|  23.08.2018, 22:08 | #481 | 
|  |   
			
			Hm.... mi całe szczęście skończyła się gwarancja i nie mam już dylematu. Dotychczas byłem zadowolony ale po ostatnim serwisie: Nie dokręcone śruby regulacji naciągu łańcucha. Nakrętka tylnej osi dokręcona ok 50 Nm czyli jakieś 1/3 tego co powinno być. Nie dokręcona śruba spustu oleju - normalnie sączył się olej. O drobiazgach w stylu wyłamanych bolców owiewki nie wspomnę. Moto robił nowy mechanik. I to była moja ostatnia wizyta w rpm motocykle Wro - choć do tej pory ich chwaliłem. Także myślę, że sieć dealerów Hondy nie jest gotowa na słynną prostotę budowy NAT ;-) i dlatego chyba lepiej serwisować samemu ... lub wrócić do BMW 😬 | 
|   |   | 
|  23.08.2018, 22:11 | #482 | 
| Wylizał się  |   
			
			To uszkodzenie czy tylko złe foto?
		 | 
|   |   | 
|  23.08.2018, 22:16 | #483 | 
|  |   
			
			Radio wisisz browara   przykro mi  NoPFKL1006911DescOIL SEAL, 39X72X8 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  23.08.2018, 22:22 | #484 | |
|  Zarejestrowany: May 2015 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,271
				 Motocykl: ATAS 2024 Przebieg: 8000   Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s |   Cytat: 
 Tak wyglada nowa    Widzą tam jakiś kołnierz, który nie pozwala na wyrwanie starej i osadzenie nowej. In Honda's infinite wisdom, they have designed it so engine has to be split to replace this seal. Big job for such a pissy wear item. The seal has a locating ridge that runs full circumference of seal. Na adv tak piszą Ostatnio edytowane przez radiolog : 23.08.2018 o 22:52 | |
|   |   | 
|  23.08.2018, 22:51 | #485 | 
|  Zarejestrowany: Feb 2012 
					Posty: 968
				 Motocykl: RD03   Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 6 godz 44 min 56 s |   
			
			
Zrobili kołnierz , żeby nie wysadzało uszczelniacza .......Radio czas zbierać te 5 kilo zł .
		 Ostatnio edytowane przez Neo : 23.08.2018 o 22:55 Powód: Poprawa czytelności | 
|   |   | 
|  23.08.2018, 22:56 | #486 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   
			
			Nalezy wyrwac to badziewie i wstawic zwykly bez kolnierza,tak sie wydaje
		 | 
|   | 
|  23.08.2018, 23:00 | #487 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2010 Miasto: Zgierz 
					Posty: 1,373
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze Przebieg: duży :)   Online: 2 miesiące 3 tygodni 1 dzień 6 godz 45 min 51 s |   
			
			5000 to koszt robocizny, czy nowego silnika?  Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka 
				__________________ GS über alles!!!     | 
|   |   | 
|  23.08.2018, 23:13 | #488 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   
			
			a to wina serwisanta czy bubla?
		 | 
|   | 
|  23.08.2018, 23:28 | #489 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2010 Miasto: Zgierz 
					Posty: 1,373
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze Przebieg: duży :)   Online: 2 miesiące 3 tygodni 1 dzień 6 godz 45 min 51 s |   
			
			Ale co? Koniecznosc rozłożenia silnika do wymiany simmeringu za 5 zł, umieszczonego na walku zdawczym, czyli uszczelnieniu, ktore powinno umozliwiac szybką jego wymianę po np charatnięciu przez kamyk, w przysłowiowym rowie w Mongolii.  Przeciez to ponoć prosty motocykl.     Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka 
				__________________ GS über alles!!!     Ostatnio edytowane przez Tank : 24.08.2018 o 07:09 | 
|   |   | 
|  23.08.2018, 23:31 | #490 | 
|  Zarejestrowany: May 2015 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,271
				 Motocykl: ATAS 2024 Przebieg: 8000   Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s |   
			
			Może silikon sanitarny starczy hehe. Ciekawe czy ktm pomyslał o takiej ewentualności i tam się da wymienić. Na allegro silnik kompletny 5000- 6000 zł | 
|   |   |