|  25.06.2018, 11:08 | #351 | |
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   Cytat: 
 | |
|   | 
|  25.06.2018, 11:17 | #352 | 
|  |   
			
			Nie do końca bo za 990R trzeba dać pod 40tyś czyli to przedział cenowy używanej NAT. Oglądałem na YT porównania 1090 z 990 i 1090 wcale nie miażdży 990 a wręcz przeciwnie większość testerów skłania się ku 990. Jest też trochę porównań NAT z 1090 zawsze na korzyść hądy, tak że ten   
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. | 
|   |   | 
|  25.06.2018, 11:28 | #353 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   
			
			Wroc do tematu   Dlaczego silnik Hondy jest lepszy od LC8 w 1090R/1190R  Dzwiek to wiemy i co dalej? | 
|   | 
|  25.06.2018, 11:31 | #354 | 
|  |   
			
			To musimy poczekać rok jak któryś z moich kumpli sobie kupi 1x90 A tak przy okazji uszczelniałeś już airbox? W 1090 poprawili juz to czy dalej taki babol? 
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. | 
|   |   | 
|  25.06.2018, 11:43 | #355 | |
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   Cytat: 
   | |
|   | 
|  25.06.2018, 11:51 | #356 | 
|  |   
			
			Wiesz, bez nowej anody jeżdzić można, w sumie z piachem w airboxie też...
		 
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. | 
|   |   | 
|  25.06.2018, 12:19 | #357 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   | 
|   | 
|  25.06.2018, 12:29 | #358 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   
			
			Konczac te uszczypliwosci bo mogli bysmy tak pewnie jeszcze dlugo, oba moto sa fajne ale skierowane do trosze innego kierowcy. Zarowno jedne jak i drugie ma waty i zalety, wszyscy wybieramy co komu bardziej pasuje. Nie ma co gloryfikowac jednego czy drugiego  bo oba sa konstrukcjami przemyslanymi a kazdy z nas ma racje . Jako ze racja jest jak dupa to kazdy ma swoja   Taka oto madroscia chcial bym zakonczyc temat porownywania NAT z 1090R/1190R w tym watku. Skupmy sie na temacie, a tu temat wyraznie mowi ze NAT to bubel, nie mylic z dubel   | 
|   | 
|  25.06.2018, 12:38 | #359 | |
| nOOb   Zarejestrowany: Jun 2013 
					Posty: 515
				 Motocykl: RD03   Online: 6 dni 6 godz 59 min 9 s |   Cytat: 
  W sumie zrobiłem Afryka ponad 13k km w jakies 4 tygodnie jazdy - zakup+dotarcie+przejazd z Czech do UK, no i teraz dwutygodniowa trasa. Motocykl jest wygodny, wystarczająco mocny, oszczędny itp. Ma tez kilka wad (jak dla mnie), ale ja nie szukam idealu. Jest bardzo wygodny, chociaż jak dla mnie podnóżki sa za blisko kanapy, co powoduje mocniejsze ugiecie kolan, niż miałem w XT. A kanapy wyżej ustawiac nie chce, bo ja kurdupel jestem i mam tylko 179cm, wiec na każdych swiatlach bym się wywracal. Najwiekszym szokiem dla mnie jest zużycie paliwa. Srednia z całej trasy (autostrada, zwykle drogi, po prostu wszystko) wg komputera to 4,5 litra  Praktycznie na każdym zbiorniku poza autostrada schodziłem do 4,2-4,3. | |
|   |   | 
|  25.06.2018, 13:07 | #360 | 
|  |   
			
			
Dźwięk wiadra gwoździ przeszkadza tylko jak się stoi, podczas jazdy jest ok. Myślę, że większa wada tego silnika to generowanie ciepła, w upały na tym moto jest naprawdę ciepło, lub bardzo ciepło.
		 
				__________________ Pozdrawiam Michał | 
|   |   |