|  23.06.2018, 11:24 | #331 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2015 Miasto: Szczecin 
					Posty: 76
				 Motocykl: RD07 Przebieg: rosnący   Online: 4 dni 8 godz 57 min 6 s |   
			
			To ile tych reklamacji na 7 było  ? Bo ciekaw jestem sttasznie   | 
|   |   | 
|  23.06.2018, 12:10 | #332 | 
| Zakonserwowany  |   
			
			Dwie, jedna dotyczyła zatankowania oleju napędowego i asistance dostarczył moto do serwisu, celem naprawy bo właśc. nie mógł odpali. Druga była bardziej poważna, rozładował się akumulator, dłuższy postój na załączonym alarmie.  Koncesjonerzy w Romie sprzedali ponad 1000 szt. Afric w pierwszym roku produkcji, najwyższy odnotowany przebieg w systemie to 387 tys. km. Obecnie nowa AT z największym przebiegiem odnotowanym w systemie ma 136 tys.km i ma na koncie poważne awarie, dwa razy rozpadła się automatyczna skrzynia biegów. Podobno jeździ nią pasjonat, bo dalej nią jeszcze jeździ  . 
				__________________ Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni . | 
|   |   | 
|  23.06.2018, 15:36 | #333 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2015 Miasto: Szczecin 
					Posty: 76
				 Motocykl: RD07 Przebieg: rosnący   Online: 4 dni 8 godz 57 min 6 s |   
			
			Heh....    | 
|   |   | 
|  23.06.2018, 16:13 | #334 | 
|  |   
			
			Nie dorównuje jakością i zajebistoscia do starej królowej, bo praktycznie nie ma i nie było motocykla który dorownywal, jednak śmiem twierdzić że z nowych Moto afra jest ponad konkurencja i zrozumie to ten który nawinie ja parę kilometrów. Ja puknąłem 20tys. Km w rok z każdym kolejnym coraz bardziej ja kocham, nie widzę alternatywy no może 1090 ale za dużo zabiera dając za mało.
		 
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. | 
|   |   | 
|  24.06.2018, 02:04 | #335 | |
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   Cytat: 
 Jest chyba mniej trwała. Ale to jest na dzisiaj gdybanie, jeśli miałbym porównać moja stara rd07a (mialem w 2009 rocznik 2002/2003...) i 100kkm na niej przez następne 5 lat, to nie jestem przekonany, że trwałość NAT będzie istotnie słabsza. W starej poleciała pompa, silnik zlopal pod koniec litr na 3000 km, przedni zawias dobijal na byle dziurze, elektryka dymila parę razy a kosz sprzęgła napierdzielal jak rozrusznik od robura. Sent from my G8441 using Tapatalk | |
|   | 
|  24.06.2018, 09:10 | #336 | 
| trampkarz emeryt  |   
			
			Z czystej ciekawości - Honda od lat nie produkuje się całą w japonii, a jak jest z Suzuki? Bo i na poprzednim V-Stromie (2005) i na obecnym (2012) wszędzie pisało że produkcja japonia. To tak faktycznie czy tylko naklejka a całość w chinach klepana?  Zdaje się że dzisiejsze motocykle są inaczej robione jakościowo i coraz bardziej skomplikowane. Suzuki chyba jest tu jakimś wyjątkiem bo jakość wykonania starszego V-Stroma i nowszego jest na plus dla tego nowszego, co jest chyba wbrew powszechnym trendom. Przy okazji pytanie do tych co jeździli NAT i 990ADV. Czy jezdnie, zawieszeniowo jest podobnie? Bo na Kacie miałem okazję i zrobił na mnie duże wrażenie   | 
|   |   | 
|  24.06.2018, 12:40 | #337 | 
|  |   
			
			Nat składana jest w Japonii. Przedni zawias w nat 2016 17 jest gorsze niż w lc8. Za to w atas nie ustępuje.
		 
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. | 
|   |   | 
|  24.06.2018, 12:45 | #338 | 
|  |   
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. | 
|   |   | 
|  24.06.2018, 13:03 | #339 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   | 
|   | 
|  24.06.2018, 13:38 | #340 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   | 
|   |