|  09.01.2018, 13:44 | #61 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2014 Miasto: Lublin 
					Posty: 2,339
				 Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO   Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 20 godz 40 min 39 s |   
			
			AHHHH czarna - zła !!! ciekawe czy ma czarny podniebień   ? czy wszystkich pogryzie ?  A na serio to ładna. Ostatnio edytowane przez Zmyler : 09.01.2018 o 14:24 | 
|   |   | 
|  09.01.2018, 18:51 | #62 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   
			
			
A co w tym malowaniu jest nowego w porównaniu z czarną z 2017 roku (no może poza innym kolorem naklejek)?
		 Ostatnio edytowane przez nabrU : 09.01.2018 o 19:00 | 
|   | 
|  09.01.2018, 19:25 | #63 | 
|  |   
			
			Są już fiszki dostępne? Czy oprócz koloru lag zawieszenie różnie się również  nastawami/twardoscia? Co dało zmiana airboa i ridebywire? No i ogólnie co nowego?
		 
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. | 
|   |   | 
|  09.01.2018, 21:01 | #64 | 
|  |   | 
|   |   | 
|  09.01.2018, 21:10 | #65 | |
|  |   Cytat: 
 Nie ma informacji o zmianach dot. zawieszenia w modelu podstawowym. W modelu Adventure Sport skok zawieszeń został zwiększony +22 mm przód, +20 mm tył. Lista głównych zmian w modelu podstawowym: - zmodyfikowany tłumik i jego brzmienie poprzez zmniejszenie jego pojemności z 4,6l do 4l oraz zmianę ilości komór z trzech na dwie, - modyfikacja silnika: wałek wyrównoważający został wykonany z innego materiału w celu obniżenia bezwładności i ograniczenia jego drgań, - szprychy w kołach ze stali nierdzewnej, bardziej będą bardziej odporne na korozje, - oba modele otrzymały homologację do montażu opon kostkowych poprawiających sterowność i przyczepność w trudnym terenie i na bezdrożach, - akumulator litowo-jonowy w standardzie, co pozwoliło zmniejszyć masę motocykla o 2,3 kg i zoptymalizowało środek ciężkości, - system sygnalizacji awaryjnego hamowania włącza wszystkie kierunkowskazy jednocześnie, - trzy zmienne tryby jazdy (3 fabryczne + 1 użytkownika) pozwalają zindywidualizować charakterystykę jazdy (tryby te dostosowują moc silnika, poziom hamowania silnikiem oraz układ sterowania momentem obrotowym HSTC). Ostatnio edytowane przez karol1989 : 09.01.2018 o 21:21 | |
|   |   | 
|  09.01.2018, 21:17 | #66 | 
|  |   
			
			
Co to znaczy? że będą sprzedawane na TKC?
		 
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. | 
|   |   | 
|  09.01.2018, 21:20 | #67 | 
|  |   | 
|   |   | 
|  09.01.2018, 21:26 | #68 | 
|  |   
			
			Nie rozumię... wcześniej nie można było kostek zakłądać? Co taka homologacja w normalnym życiu.
		 
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. | 
|   |   | 
|  09.01.2018, 22:00 | #69 | 
|  Zarejestrowany: May 2015 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,271
				 Motocykl: ATAS 2024 Przebieg: 8000   Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s |   
			
			To ja się nie przyznam, jeszcze gwarancję stracę, ja tylko asfaltem na slikach hehe
		 | 
|   |   | 
|  10.01.2018, 00:33 | #70 | |
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Germany 
					Posty: 5,909
				 Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz   Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s |   Cytat: 
   | |
|   |   | 
|  | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Merino project 2018 | Emek | Dział Producentów i Dostawców | 751 | 09.07.2025 00:05 | 
| 2018 Stany | Grzechu2012 | Umawianie i propozycje wyjazdów | 30 | 19.02.2018 08:19 | 
| Rojsa bez wizy w 2018 | wilq.bb | Kwestie różne, ale podróżne. | 1 | 10.11.2015 17:35 |