|  05.11.2017, 19:04 | #3792 | 
|  |   
			
			Mam mieszane uczucia co do tej 790. 1190r nie podobał mi się. 1090r mimo, że to praktycznie to samo co 1190 bardzo mi się podoba. 1290r nie podoba mi się. Mam nadzieje, że wersja prwieku dziecięcegoodukcyj 790 będzie ładniejsza. Za to trzeba będzie poczekać z 10 lat, żeby ktm poprawił i dopracował silnik i usunął choroby wieku dziecięcego... 
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. | 
|   |   | 
|  05.11.2017, 19:21 | #3793 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2011 Miasto: Kielce 
					Posty: 1,655
				 Motocykl: Dziczyzna Przebieg: ustalam   Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 14 godz 45 min 4 s |   
			
			Ta 790 wygląda strasznie ociężale. nie ma tej lekkości co 690 ale i nie ma tych ostrych krawędzi a tym samy efektu dynamicznego motocykla, który mają LC8 (950 i 990).  Do czego ma służyć ta 790? Turystyka enduro? Raczej nie bardzo (brak ochrony przed wiatrem/wodą, słabo widzę możliwości transportowe i ciekawe jak subframe). Jeśli ma być konkurentem dla AJP PR7 to wygra (bo KTM jest marką, która zyskała już popularność a AJP ciągle nie) ale już np z husqą 701 przegrywa w przedbiegach pod chyba każdym kątem...przynajmniej w takim stanie. Może później, jako baza "pod coś" - i owszem ale kupować nowe moto jako "bazę"? Chyba bez sensu. jestem ciekaw okropnie tego okropnego motocykla   | 
|   |   | 
|  05.11.2017, 20:05 | #3794 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   
			
			790 ma miec dwa gary wiec ni jak ja porownywac do 701 ...
		 | 
|   | 
|  05.11.2017, 20:11 | #3795 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2013 Miasto: WKZ/LRY 
					Posty: 384
				 Motocykl: XL/XR350,KLE650,XJR1200. Przebieg: 50+ Galeria: Zdjęcia   Online: 3 tygodni 4 dni 17 godz 2 min 0 |   
			
			Prędzej chyba sensowny średni dual zrobi Mińsk, Ural albo Tata z Indii niż któraś z wielkich firm. :/
		 
				__________________ klawo jak cholera | 
|   |   | 
|  05.11.2017, 23:36 | #3796 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2009 Miasto: Szczecin 
					Posty: 3,006
				 Motocykl: CRF1100   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s |   
			
			nisko zachodzące baki.. nie jest to głupie...
		 
				__________________ Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..   | 
|   |   | 
|  06.11.2017, 00:56 | #3797 | 
|  Zarejestrowany: May 2008 Miasto: Galway 
					Posty: 263
				 Motocykl: RD07a   Online: 2 miesiące 1 tydzień 4 dni 15 godz 14 min 26 s |   
			
			Amor pod dziwnym kątem, skoku chyba dużego nie będzie...
		 | 
|   |   | 
|  06.11.2017, 07:59 | #3798 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2010 Miasto: białystok 
					Posty: 2,661
				 Motocykl: ktm 640 adventure   Online: 3 miesiące 4 tygodni 1 dzień 21 godz 38 min 9 s |   | 
|   |   | 
|  06.11.2017, 08:21 | #3799 | 
|  Zarejestrowany: Oct 2010 Miasto: wilidż Opole 
					Posty: 2,548
				 Motocykl: CRF 1100 Przebieg: 0 kkm   Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 47 min 15 s |   
			
			Po co dwie tarcze na przodzie? Jedna w 690 robi świetną robotę.
		 Ostatnio edytowane przez Rychu72 : 06.11.2017 o 09:12 | 
|   |   | 
|  06.11.2017, 08:55 | #3800 | 
| Michał  |   
			
			Na razie to nie wiadomo co to i do czego. Pomijając fakt, że jeździć pewnie będzie bdb, największa zagadka to ta stylistyka..mam nadzieję że KTM nie wyznacza nowych trendów, bo to wygląda jak xt600 30 lat później z lampą typu "bełt".. Nie uwielbiam jak projektanci się silą na nowoczesność. | 
|   |   | 
|  | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 21:28 |