|  26.09.2017, 17:18 | #101 | 
|  |   
			
			Very nineties... Brawo HONDA.
		 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  26.09.2017, 17:52 | #102 | |
|  Zarejestrowany: Jul 2016 Miasto: Kościerzyna 
					Posty: 46
				 Motocykl: CRF 1000A Przebieg: 50000   Online: 1 tydzień 9 godz 37 min 29 s |   Cytat: 
 Na razie wstawione oryginalne uszczelniacze ( SKF-y, które kupiłem zostawię do następnej wylewki lub inspekcji ) , nowy olej ,robocizna + przy takim zlaniu hamulców ... klocki do wymiany ( choć zostało ich może 1/3 grubości) . Koszt zaniedbania 1000 pln  . Reasumując , zaschnięte błocko należy jak najszybciej usunąć z lag . P.S. Stelaż też mi się urwał , ale to może uda się załatwić w ramach gwarancji ,bo tam to faktycznie konstruktorzy dali dupy  . | |
|   |   | 
|  26.09.2017, 18:08 | #103 | 
|  Zarejestrowany: May 2015 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,271
				 Motocykl: ATAS 2024 Przebieg: 8000   Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s |   
			
			Ciekawe czy pokusili się w ASO do oglądnięcia rur od środka czy są wytarcia , ja wymieniając profilaktycznie olej i uszczelniacze poza ASO się dowiedziałem, że wytarcia są
		 | 
|   |   | 
|  26.09.2017, 19:17 | #104 | |
|  Zarejestrowany: Jul 2016 Miasto: Kościerzyna 
					Posty: 46
				 Motocykl: CRF 1000A Przebieg: 50000   Online: 1 tydzień 9 godz 37 min 29 s |   Cytat: 
 Bo chyba trzeba by mieć chody w servisie Hondy ,żeby zrobili dobrowolnie inspekcje przedniego zawieszenia i zobaczyli ,czy się wyciera ,czy nie . No i co dalej ,gwarant wymieni nam przednie zawieszenie na nowe w ramach gwarancji ? Zawsze będą ściemniać ,że to ,czy tam to ,że użytkownik winien uszkodzeń bo w ogóle .....jeździł  , a nie daj boże "używał"  moto do jazd off -roadowych  . | |
|   |   | 
|  26.09.2017, 20:48 | #105 | 
|  Zarejestrowany: May 2015 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,271
				 Motocykl: ATAS 2024 Przebieg: 8000   Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s |   
			
			Tak wygląda u mnie, 23 cm od Kenneth krawędzi rury. Ja jeżdżę, zobaczę co będzie przy 40000, albo honda sama się obudzi   No i myślę, że skarpety dadzą dużo    Ostatnio edytowane przez radiolog : 27.09.2017 o 22:54 | 
|   |   | 
|  29.09.2017, 10:41 | #106 | 
|  Zarejestrowany: May 2015 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,271
				 Motocykl: ATAS 2024 Przebieg: 8000   Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s |   
			
			Aha, uważajcie z tym czyszczeniem uszczelniaczy Dr sealem, przy okazji ich wymiany okazało się, że w tej najbardziej zewnętrznej warstwie olejowego była wyrwa w gumie, symetryczna po obu stronach. Na 99% powstała od tego urządzenia, wniosek taki, nie czyśćcie profilaktycznie, tylko jak cieknie. Druga sprawa, jak użyłem tego dr seala , to wyszlo na początku białe coś, to nie był film wodno-piaskowy, tylko oryginalny smar. | 
|   |   | 
|  29.09.2017, 11:08 | #107 | 
|  Zarejestrowany: Feb 2012 
					Posty: 968
				 Motocykl: RD03   Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 6 godz 44 min 56 s |   
			
			Marcin myśle , że za bardzo przeżywacie temat tych lag .....normalne jest w dobrze pracującym zawiasie  , że będzie jakieś zużycie , a przy jeździe w off to dwa razy na rok wymiana uszczelniaczy to norma . Według mnie trzeba traktować to jako normalną obsługę , a nie awarie . Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk | 
|   |   | 
|  29.09.2017, 11:17 | #108 | |
|  Zarejestrowany: May 2015 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,271
				 Motocykl: ATAS 2024 Przebieg: 8000   Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s |   Cytat: 
 | |
|   |   | 
|  29.09.2017, 11:18 | #109 | 
|  |   
			
			może i się przeżywa ale chyba pociekły nie tylko przy eksploatacji w offie.  jako wredny beemiarz łączę się z Wami w bólu i w sobotę wymienam uszczelki w zawiasie w cegle. oryginały po prostu kosztują STODZIESIĘĆ złotych. kogoś mocno pojebało. zresztą nie ma znaczenia czy allegro czy serwis BMW. cena ta sama. zatem: zakupiłem w zaprzyjaźnionej a świetnej hurtowni uszczelnień dwa takie cuda jak na obrazku. jedna warga uszczelniająca i górna zgarniająca/przeciwkurzowa. jak do tego założę orginalne przeciwkurzowe i jeszcze mieszki to faktycznie być może ogarnę temat zawiasu tylko wymianami oleju - jak w starej rd04 - korek spustowy. jakość pierwszoligowa - o wynikach powiadomię. cena 5.5oPLNbrutto za sztukę.  Sent from my SM-T561 using Tapatalk 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  01.10.2017, 08:59 | #110 | |
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 36 min 4 s |   Cytat: 
  Szprychy wymieniać co 2 lata bo to normalne, że się zużywają bo lekko nie mają itd... a jak chcesz mieć motocykl, który Cię nie zawiedzie, nie zaskoczy i dowiezie tam i z powrotem przez niemal 10lat pozostaje kupić V-strom 650. ( 70.000km golenie nie mają jakiegokolwiek zużycia, a olej jest czysty przy każdej wymianie średnio co 30.000km i 3 lata a widział mnóstwo szutrów, uszczelniacze nigdy nie puściły). Ja bym to reklamował aż do skutku, bo honda bardzo wolno reaguje na problemy klientów a akcji serwisowej to na bank nie będzie. Ostatnio edytowane przez mdxmd : 01.10.2017 o 09:06 | |
|   |   |