|  05.09.2017, 11:58 | #21 | |
|  Zarejestrowany: Jul 2016 Miasto: Kościerzyna 
					Posty: 46
				 Motocykl: CRF 1000A Przebieg: 50000   Online: 1 tydzień 9 godz 37 min 29 s |   Cytat: 
 Nie omieszkam zanabyć tych lepszych uszczelniaczy i faktycznie trzeba spróbować czyścić uszczelniacze . Na razie oddam moto do serwisu i mam nadzieję ,że zrobią to na gwarancji . Dziwi mnie tylko fakt ,że to tak gwałtownie zaczęło lecieć . Dzień wcześniej nic sucho ,żadnego pocenia , żadnego wycieku . A że leciałem później w strugach deszczu to nie było nic widać ani czuć na kierze ,że coś leci . Pozdrawiam . | |
|   |   | 
|  05.09.2017, 14:12 | #22 | 
|  Zarejestrowany: May 2015 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,271
				 Motocykl: ATAS 2024 Przebieg: 8000   Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s |   
			
			Forksavers  O takich też myślałem, problem dostępu się błota i kurzu pod powinien zostać mocno ograniczony, 30 euro za coś takiego | 
|   |   | 
|  05.09.2017, 14:19 | #23 | 
|  |   
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. | 
|   |   | 
|  05.09.2017, 14:35 | #24 | 
| Zakonserwowany  |   
			
			Gadżet ten sprzedaje kolega z forum enduro w it, miałem kiedyś enduraka z tym zamontowanym i moim zdanie o wiele lepiej się to spisuje od klasycznych skarpet neoprenowych, które podczas mycia karszerem cały syf  przepuszczają do środka i potem szlifuja rury jak paier ścierny.
		 
				__________________ Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni . | 
|   |   | 
|  05.09.2017, 14:47 | #25 | 
|  |   
			
			nu... jakaś opcja to jest. aaaale: ja lubie konkretnie rozpierd.lić nieprawidłowe podejście inżynierskie mam więc parę pytań: 1. NYLON... czy powlekany PCV? 1.1. jeśli nie to nie będzie szczelny - jeśli nie będzie szczelny zaraz najdzie tam barachła /zwłaszcza przy myciu myjką i potem będzie już tarło do usranych żałosnych efektów/; 2.1. jeśli powlekany PCV to przy takiej pracy jaką ten kondom ma wykonać PCV szybko popęka i nawet JEŚLI /o tym poniżej/ jest szczelne teraz to za chwilę nie będzie. i wtedy j.w.; 3.1. jeśli powlekany PCV i jeśli teoretycznie szczelny to jak zespolona jest skarpeta na długości? szycie? szycie i klejenie? dalszych pytań nie mam bo jesli nie jest to poklejone to będzie ciekło. jak będzie ciekło to będzie tarło, jak będzie tarło to... będzie przejebane  Taki nie do końca hermetyczny mieszek będzie działał jak pompa, jak kozacki sposób rozpalania samowara butem z cholewą   Tyle ode mnie. Jesli macie USD to niestety albo gumowy kondom albo pogodzić się z wymianą uszczelnień częściej niż przywykliście. Oczywiście wszystko do czasu -> olej na tarczy + hamowanie awaryjne. m 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  05.09.2017, 15:40 | #26 | 
| Zakonserwowany  |   
			
			Matjasie przerobiłem sporo gadżetów w krzaczoarch i żadem nie jest skuteczny w 100 %. Kiedyś jak mało wiedziałem o zawiasie to chroniłem lagi i jeździłem aż mi chrom z rur syf wyszlifował. Bo serwisowałem przeważnie zimą, dziś co 50 godzin wymieniam uszczelniacze z oliwą w enduraku a w dualu w zależności od tego gdzie i jak jeżdżę. W szosowym moto średnio co 12 tysiaków, ale taki przebieg zrobiłem ostatnio w 2009 roku przez sezon, teraz jak zrobię 2.5 koła to max, więc wymieniam zimą. W skuterze robię jak się posika bo tam zawieszenia nie ma więc czy robisz czy nie bez znaczenia.
		 
				__________________ Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni . | 
|   |   | 
|  05.09.2017, 18:50 | #27 | 
|  |   
			
			Pewnie koniec końców najlepiej jest jak piszesz - przyjąć interwał serwisowy i wymieniać bez znaczenia co się dzieje.  Z mojej strony to obecnie akademicka dyskusja  jak zrobić, żeby było lepiej i szukanie dziury w całym. 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  05.09.2017, 20:43 | #28 | |
|  Zarejestrowany: Apr 2011 Miasto: Dukla 
					Posty: 108
				 Motocykl: 1290SAR,990S,SXC   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 23 godz 41 min 52 s |   Cytat: 
 One przylegają do lagi na cienkiej powierzchni. Coś jak żyletka i są z twardszego tworzywa. Zakłada się to w offa. Najbardziej uszczelniacze niszczy zaschnieta glina. Pamiętasz jak mi się zlały lagi w kacie po naszych jazdach w glinie w niskim i u Ciebie też coś pociekło w 950 Ostatnio edytowane przez czaja : 05.09.2017 o 20:49 | |
|   |   | 
|  06.09.2017, 08:46 | #29 | |
|  Zarejestrowany: Dec 2014 Miasto: Myślenice 
					Posty: 602
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 8 godz 36 min 55 s |   Cytat: 
 | |
|   |   | 
|  06.09.2017, 08:53 | #30 | 
| I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24  |   
			
			To rozumiem   . | 
|   |   |