|  01.09.2016, 20:29 | #5111 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Sexu i biznesu 
					Posty: 1,562
				 Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE   Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s |   
			
			
Mocny zachód
		 
				__________________ __ Golodupiec bez Afryki | 
|   |   | 
|  07.09.2016, 19:43 | #5112 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2016 Miasto: BB okolice 
					Posty: 60
				 Motocykl: Trampek   Online: 4 dni 20 godz 33 min 30 s |   
			
			Polski akcent w światowej produkcji    https://www.youtube.com/watch?v=KlOilAyS_to Brawo Radek  aa komu się nie chce całości oglądać to 1:03:04 | 
|   |   | 
|  07.09.2016, 20:04 | #5113 | 
|  |   
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. | 
|   |   | 
|  07.09.2016, 20:08 | #5114 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2012 Miasto: sulechow-londyn 
					Posty: 277
				 Motocykl: RD04   Online: 2 tygodni 3 dni 8 godz 15 min 48 s |  Takie tam 
			
			W starej afryce handbary by nie odpadly 😁
		 | 
|   |   | 
|  08.09.2016, 00:26 | #5115 | |
|  Zarejestrowany: May 2008 Miasto: Galway 
					Posty: 263
				 Motocykl: RD07a   Online: 2 miesiące 1 tydzień 4 dni 15 godz 14 min 26 s |   Cytat: 
   | |
|   |   | 
|  08.09.2016, 18:05 | #5116 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Germany 
					Posty: 5,909
				 Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz   Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s |   
			
			Byłem dzisiaj w Honda Mannheim. Tu zupełnie nic nie wiedzą o 2017. Jakie kolory czy regulacja szyby będzie czy tempomat. Zero. Ale na rynek niemiecki będą zmiany w modelu. Przede wszystkim będzie emisja spalin e4 a nie e3 jak teraz. A więc bedzie inny wydech i napewno inne parametry silnika.Nie będzie wolno ingerować w ABS  tak więc nie będzie go można wyłączać a co za tym idzie nie będzie funkcji G na jazdę w terenie. Co do momentu i mocy też nic nie wiadomo. Zastanawiam się co jest ważniejsze w tego typu motocyklu. Ustawianie szybki i tempomat czy jednak możliwość wyłączenia ABS u i norma e3. W sumie ten wydech i jego brzmienie naprawdę mi się podoba. Diler w Mannheim sprzedał 65% z DCT a 35 % manuala.
		 Ostatnio edytowane przez myku : 08.09.2016 o 21:51 | 
|   |   | 
|  08.09.2016, 19:15 | #5117 | 
|  Zarejestrowany: May 2015 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,271
				 Motocykl: ATAS 2024 Przebieg: 8000   Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s |   
			
			Ło matko,zawsze można wyciągnąć bezpiecznik ABSu hehe, ale tryb G jest tylko w DCT, to manuala ominie? A czym e3 różni się od e4?, jakiś wykastrowany?
		 | 
|   |   | 
|  08.09.2016, 20:54 | #5118 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Germany 
					Posty: 5,909
				 Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz   Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s |   
			
			Inna emisja spalin  . Ciekawy jestem jakie plany ma Honda Polska
		 | 
|   |   | 
|  08.09.2016, 21:31 | #5119 | 
| I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24  |   
			
			Spełnienie E4 zamiast E3 pomijając dwukrotnie zmniejszenie emisji wymaga dodatkowo ODB1 czyli dołożą elektroniki. Pewnie będzie też.inny wydech.
		 | 
|   |   | 
|  08.09.2016, 22:05 | #5120 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2010 Miasto: KrK 
					Posty: 1,410
				 Motocykl: CRF1100   Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 1 godz 53 min 18 s |   
			
			ABS można "wyłączyć" przez postawienie moto na centralce wbicie 1 i gaz, trzymając hamulec. Kontrolka się zapala, że jest błąd i abs nie działa - na oba koła. U mnie bez centralki się tak stało jak na piachu dodałem gazu  z hamulcem.
		 | 
|   |   |