|   | 
 | |||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  23.01.2016, 23:23 | #1 | 
|  Zarejestrowany: Aug 2012 Miasto: Toruń 
					Posty: 1,340
				 Motocykl: LC8 SuperEnduro   Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 23 godz 14 min 14 s |  Pęknięty amor TT600E | 
|   |   | 
|  24.01.2016, 00:11 | #2 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2010 Miasto: Łaziska Górne 
					Posty: 929
				 Motocykl: 800X Pro, Yama XT614Z Terefere, Husq. TE610ie Przebieg: x34tys Galeria: Zdjęcia   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 12 godz 4 min 15 s |   
			
			Nie jest. Amor na tylcu w TT-E to jakaś popierdółka nie nadążająca za resztą motocykla, działająca gorzej niż nieregulowany amor w XT600E, ale chcesz, to się zapytam znajomej czy nie chce tego czegoś opchnąć - do swojej sztuki wrzuciła ohlinsa 516 z TT600S, co polecam zrobić w każdej TT-E (pasują plug&play, niestety tanio nie chodzą). Możesz też wstawić amor z XT600Z, tylko trzeba wyprasować dolną tuleję i wprasować oryginalną, do czego wystarczy większe imadło  https://picasaweb.google.com/1034218...spensionXT600Z Ostatnio edytowane przez ArturS : 24.01.2016 o 00:17 | 
|   |   | 
|  24.01.2016, 00:18 | #3 | 
|  Zarejestrowany: Aug 2012 Miasto: Toruń 
					Posty: 1,340
				 Motocykl: LC8 SuperEnduro   Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 23 godz 14 min 14 s |   
			
			Dzięki Ci dobry kolego za odpowiedź. Jak możesz to zapytaj czy spienięży ori amor. Tak coś już zauważyłem jak mnie kanapa w dupę kopnęła że tył nie robi wcale, ale to żony moto i na jej początki w offie spokojnie wystarczy. | 
|   |   | 
|  24.01.2016, 00:38 | #4 | 
|  Zarejestrowany: Aug 2012 Miasto: Toruń 
					Posty: 1,340
				 Motocykl: LC8 SuperEnduro   Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 23 godz 14 min 14 s |   
			
			Coś takiego pasuje i daje radę?  http://allegro.pl/yamaha-tt-600-r-00...165870070.html Ale i tak zapytaj jak możesz o ten oryginał. | 
|   |   | 
|  24.01.2016, 06:48 | #5 | 
| Zakonserwowany  |   
			
			Trzeba być ostrożnym z tymi używanymi Ohlinsami z allegro w super hiper stanie bo w rzeczywistości to złom. A żeby doprowadzić do stanu jak w opisie czasem tysiak nie styknie na remont, zanim kupisz to zadzwoń do przedstawiciela i zapytaj o ceny gratów i robocizny. Znasz kogoś kto otwiera taki amor co dwa lata, wymienia olej , gas i w ogóle interesuje sie tym co dzieje się w środku ? Ludzie wychodzą z założenia że nie ma co dotykać jak niby działa. Z tyłem jest tak samo jak z przednim zawiasem, co tot godzin trzeba robić serwis a tego nikt nie robi dopóki nie dupnie.
		 
				__________________ Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni . | 
|   |   | 
|  24.01.2016, 08:44 | #6 | 
|  Zarejestrowany: Aug 2013 Miasto: xxx 
					Posty: 296
				   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 21 godz 50 min 35 s |   
			
			nie kupuj nic od tego allegrowicza ja kupiłem u niego przednie zawieszenie od kawasaki klx i otwieram paczke wszystko w oleju to jeszcze nic i tak miałem wymieniać uszczelniacze ale połamane uchwyty od osłon przy dole nie do wybaczenia a zapewniał ze wszystko ok do tego głupie tłumaczenia
		 | 
|   |   | 
|  24.01.2016, 09:16 | #7 | 
| Zakonserwowany  |   
			
			Większość używanych zawieszeń w super cenie to złom a łapiące niektórych za serce bajki o super stanie to kłamstwo. Jeśli nowy amortyzator kosztuje ponad 1000 eurasów to dobra używka może kosztować 300 . Bądźcie realistami w ocenie i nie dajcie się dymać cwaniakom. Wilbersa nowego można kupić poniżej 400 euro do TT-tki, wiec po co kombinować za jakąś padaką żeby potem włożyć 2 x tyle w remont i dalej mieć szrota ? Jak coś ma działać jak należy to ma być nowe, szczególnie zawieszenie.
		 
				__________________ Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni . | 
|   |   | 
|  24.01.2016, 10:25 | #8 | ||
|  Zarejestrowany: Aug 2012 Miasto: Toruń 
					Posty: 1,340
				 Motocykl: LC8 SuperEnduro   Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 23 godz 14 min 14 s |   Cytat: 
 Cytat: 
 Czyli taki WILBERS 540-0481-00 Ecoline 540 ROAD http://www.motorus.pl/wilbers-540-04...3-p-37816.html będzie robił robotę? | ||
|   |   | 
|  24.01.2016, 11:16 | #9 | |
| 23°29'E 51°08'N  Zarejestrowany: Jul 2010 Miasto: Chełm 
					Posty: 1,048
				 Motocykl: GS, TT600 Galeria: Zdjęcia   Online: 1 miesiąc 4 tygodni 1 dzień 13 godz 58 min 41 s |   Cytat: 
 
				__________________ Nie nie nie prędkość była ok tylko zakręt trochę za ciasny .... | |
|   |   | 
|  24.01.2016, 13:41 | #10 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2010 Miasto: Łaziska Górne 
					Posty: 929
				 Motocykl: 800X Pro, Yama XT614Z Terefere, Husq. TE610ie Przebieg: x34tys Galeria: Zdjęcia   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 12 godz 4 min 15 s |   
			
			Regeneracja ohlinsa z TTS to 350-600zł. Swój oddałem od razu do regeneracji, bo musiałem obrócić wężyk w inną stronę, więc trzeba było wypuścić gaz.  Amor znajomych niestety już sprzedany. Zmierz długość tego swojego pomiędzy osiami (teoretycznie) uchwytów. Jeśli wyjdzie w okolicy 39cm, to mam amor z XT600Z - będzie pracował o niebo lepiej niż ten z TTE, szczególnie przy lekkiej osobie. https://picasaweb.google.com/1034218...93551443037666 | 
|   |   | 
|  | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Yamaha TT600E 1998r | Tomas_XRV | Inne - dyskusja ogólna | 11 | 29.11.2015 14:29 | 
| Pytanie o wage i wysokość TT600E | Michal | Inne - dyskusja ogólna | 8 | 01.02.2012 11:46 |