|  13.10.2015, 08:32 | #141 | 
| Zarejestrowany: May 2015 Miasto: Sadłuki 
					Posty: 19
				 Motocykl: Honda XR 400R Galeria: Zdjęcia   Online: 14 godz 21 min 18 s |   
			
			Dodam swoje 3 grosze... Dla nie których pewnie wyda się to debilne ale fajnym pomysłem byłoby wprowadzenie możliwości jeżdżenia po pasach przeciw pożarowych. Tam i tak nic nie rośnie więc niczego by się nie niszczyło a przy okazji mieli by darmową "orkę" danego pasa. To samo tyczy się miejsc w których przechodzą linię wysokiego napięcia. 
				__________________ Kula daje fula  https://www.youtube.com/watch?v=FdCnQNuojUw Mój kanał https://www.youtube.com/user/KulaXT/videos | 
|   |   | 
|  13.10.2015, 09:15 | #142 | |
|  Zarejestrowany: Feb 2012 
					Posty: 968
				 Motocykl: RD03   Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 6 godz 44 min 56 s |   Cytat: 
 Czyli według tego Nadleśnictwa dojazdy pożarowe=drogi udostępnione dla uchu kołowego   | |
|   |   | 
|  13.10.2015, 09:41 | #143 | |
| Turysta DualSport  Zarejestrowany: Jul 2011 Miasto: Chorzów 
					Posty: 584
				 Motocykl: KTM 1200 6T Galeria: Zdjęcia   Online: 2 tygodni 2 dni 4 godz 17 min 43 s |   
			
			
A czym różni się ten zwrot od ,,byt' pol'eznym''? Jak zmienia sens i/lub przekaz wypowiedzi? Cytat: 
 ale pytałem tylko po lesniczówkach. Może jeszcze spróbuję drogą oficjalną do nadleśnictwa... 
				__________________ Sowizdrzał KTM 750 6T Nie wierz, nie bój się, nie proś! Ostatnio edytowane przez sowizdrzal : 13.10.2015 o 09:46 | |
|   |   | 
|  13.10.2015, 10:01 | #144 | 
| I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24  |   
			
			Przepisy sobie a życie sobie. Na mojej prowincji droga pożarowa jest poprzedzona szlabanem, szlaban znakiem zakaz wjazdu.  W PL ok 20% lasów jest prywatnych i udział ten stale rośnie. Na tych terenach władza LP nie obowiązuje a właściciele mogą swobodnie wjeżdżać na swój teren a że wiele działek ma dojazd poprzez tereny LP to... Ponadto opiekujący się pasiekami oraz myśliwi też mogą wjeżdżać bez problemów więc należy zostać pszczelarzem i po kłopocie.   | 
|   |   | 
|  13.10.2015, 10:26 | #145 | |
|  Zarejestrowany: Oct 2009 Miasto: Wrocław 
					Posty: 91
				 Motocykl: AT - nisz nisz. Galeria: Zdjęcia   Online: 2 tygodni 2 dni 5 godz 51 min 59 s |   Cytat: 
 A jeśli chodzi o przekaz na zasadzie skumania, masz racje. Ważne żeby nawijać na gramatykie nie paczając. Peace! G. 
				__________________ -- Gonzik Ostatnio edytowane przez gonzik.korba : 13.10.2015 o 13:02 | |
|   |   | 
|  13.10.2015, 11:02 | #146 | |
|  Zarejestrowany: Nov 2011 
					Posty: 1,601
				 Motocykl: nie mam   Online: 1 tydzień 6 dni 13 godz 39 min 49 s |   Cytat: 
 | |
|   |   | 
|  13.10.2015, 11:07 | #147 | 
|  Zarejestrowany: Feb 2012 
					Posty: 968
				 Motocykl: RD03   Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 6 godz 44 min 56 s |   | 
|   |   | 
|  13.10.2015, 11:32 | #148 | 
| Zarejestrowany: May 2015 Miasto: Sadłuki 
					Posty: 19
				 Motocykl: Honda XR 400R Galeria: Zdjęcia   Online: 14 godz 21 min 18 s |   
			
			
I oto chodzi aby postarać się o zgodę na korzystania z pasów przeciwpożarowych.
		 
				__________________ Kula daje fula  https://www.youtube.com/watch?v=FdCnQNuojUw Mój kanał https://www.youtube.com/user/KulaXT/videos | 
|   |   | 
|  13.10.2015, 21:59 | #149 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2011 
					Posty: 1,601
				 Motocykl: nie mam   Online: 1 tydzień 6 dni 13 godz 39 min 49 s |   
			
			Cezarus, dojazd drogami pożarowymi, przynajmniej w mojej okolicy jest w całości drogami publicznymi.  Ale wiem, że czasem, Nadleśnictwa porobiły sobie jezdnie w lasach, ze patrząc na nie, żal dupę ściska, że powiat/gmina nie mają takich dobrych i też by się chciało tam legalnie jeździć. Ale to będzie wciąż jazda "po lesie". Tu jest problem, podobnie jak moje drogi polne. W wielu przypadkach to nie jest droga, tylko moje pole. I jak postawie szlaban, będzie wielki hałas a prawo po mojej stronie.  Ja generalnie jestem za miękka interpretacja przepisów, ale bywa, wciąż na zasadzie, wpuście nas tylko do lasu..... za duży to odesetek. Ostatnio edytowane przez Ziarko : 13.10.2015 o 22:06 | 
|   |   | 
|  18.10.2015, 22:24 | #150 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2011 
					Posty: 1,601
				 Motocykl: nie mam   Online: 1 tydzień 6 dni 13 godz 39 min 49 s |   
			
			pozwolę sobie wrócić do tematu. Ludzie piszą że chcą tylko grzecznie jeździć po lesie, po istniejących duktach. Jeden zlot pokazuje prawdę: Piękna, piaszczysta droga. Ale jazda musi być po wydmie, po roślinności kserotermicznej, która chroni wydmę przed erozją wietrzną i wodną. Ślady jazdy motocyklem w takim terenie, pozostają długo - wystarczająco - by duża liczba osób przeklinała motocyklistów.... (wybacz Aniu, ale to jest doskonały przykład rozbieżności deklaracji motocyklistów od faktów na które powołują się przeciwnicy). gdyby odbywało się to wyłącznie technicznymi duktami, nikt by nie zauważył śladów takiej jazdy. Ostatnio edytowane przez Ziarko : 18.10.2015 o 22:32 | 
|   |   | 
|  | 
| Tags | 
| lasy , legalny adv , legalny off , sytuacja prawna , zasady jazdy | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Śladów na legalny szwędacz po Bieszczadach potrzebuję | King Of Snake | Przygotowania do wyjazdów | 4 | 18.07.2012 10:37 |