|  24.07.2015, 16:12 | #2111 | 
|  Zarejestrowany: Jan 2014 Miasto: Gdynia 
					Posty: 583
				 Motocykl: RD07   Online: 2 tygodni 5 dni 11 godz 36 min 30 s |   
			
			Kiedy to cacko będzie w sprzedaży
		 
				__________________   | 
|   |   | 
|  24.07.2015, 16:17 | #2112 | 
| Zarejestrowany: Jun 2012 Miasto: kraków 
					Posty: 20
				 Motocykl: Tenere 1VJ   Online: 6 dni 16 godz 29 min 59 s |   
			
			za motormania.com CRF1000L Africa Twin będzie dostępna w Polsce w trzech kolorach: CRF Rally, Tricolour i czarna. W Europie będą dostępne różne wersje CRF1000L Africa Twin. Cena wersji z ABS zaczynać się będzie od 12700 Euro, a wersji DCT od 13820 Euro (ceny mogą się różnić w zależności od wielkości podatków). Motocykl ukaże się w salonach Hondy w Europie pod koniec 2015 r. [przyp. red. – Po przeliczeniu powyższych kwot za pomocą Google, wynoszą one odpowiednio od 52 370 złotych oraz od 56 990 złotych.] | 
|   |   | 
|  24.07.2015, 16:18 | #2113 | 
| 22.10.2006, DTN :)  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Kąty Wrocławskie 
					Posty: 3,770
				 Motocykl: RD07 Przebieg: IIszlif Galeria: Zdjęcia   Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 56 min 50 s |   
			
			Borys... ta moja kobieca część intuicji ( to znaczy koło 0.3%, nie okłamujmy się każdy ma tego trochę w sobie   ) mówi mi "pierdol DCT" a czujniczki pstryczki jakoś przeżyję  Tylko mówię... czacha do wyjebania, polisporta białego założyć   
				__________________ Real adventure starts where road ends...  -AT RD07 Big Bore      'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny'  http://www.youtube.com/user/Miszapoland | 
|   |   | 
|  24.07.2015, 16:22 | #2114 | |
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   Cytat: 
  Ma zbyt wiele fajnych zabawek na sobie,bys taka sztuke mogl po swojemu turlac w gnojoku i upokarzac w mokrym offie,.. No wiesz,chodzi o ewolucje i mechanizmy przystosowawcze. W tym wypadku trzeba przystosowac sie do nowego przeznaczenia sprzetu...   | |
|   | 
|  24.07.2015, 16:37 | #2115 | 
|  Zarejestrowany: Feb 2010 Miasto: podwrocławskie zadupie 
					Posty: 833
				 Motocykl: '12 LC4 690 Enduro R   Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 32 min 45 s |   
			
			Spoko, Misza na starość złagodnieje, zdziadzieje to na takiego techno-bajka chętnie wsiędzie... O ile jeszcze Polisport owiewki robić oczywiście będzie   . | 
|   |   | 
|  24.07.2015, 16:45 | #2116 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Krakuff 
					Posty: 4,770
				 Motocykl: RD07a   Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 22 godz 50 min 44 s |   
			
			Co do owiewek , to mam nadzieję ,że honda podpatrzyła w lc8 i zrobi mocne owiewko gmole, które my jeszcze kevlarkiem podlepimy.. Tylni amor ma chyba tylko regulowane napięcie wstępne....
		 | 
|   |   | 
|  24.07.2015, 16:51 | #2117 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2010 Miasto: Warszawa 
					Posty: 400
				 Motocykl: RD03 Przebieg: za mało Galeria: Zdjęcia   Online: 2 miesiące 2 tygodni 1 dzień 15 godz 11 min 5 s |   
			
			Fajne gmole, fajne halogeny, kufry niefajne 59000_16YM_CRF1000L_Africa_Twin.jpg 
				__________________ pozdrawiam, Marcin   | 
|   |   | 
|  24.07.2015, 17:19 | #2118 | 
|  Zarejestrowany: May 2015 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,271
				 Motocykl: ATAS 2024 Przebieg: 8000   Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s |   
			
			Kufry plastiki zdecydowanie niefajne, na codzien centralka, a b a wyjazdy podkowa lub worek, już raz kupilem bocze alu i leżą, wiecej ich nie kupię. Przydałby sie gmol na silnik i stelaże z tułu, coby nie łatać ciągle plastików trytytkami | 
|   |   | 
|  24.07.2015, 17:23 | #2119 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2008 Miasto: Strzelce Opolskie 
					Posty: 681
				 Motocykl: CBR 1100 XX   Online: 3 tygodni 5 dni 19 godz 31 min 12 s |   
			
			Pitolenie o Szopenie... Tyle lat czekaliśmy czy w ogóle pojawi się kontynuacja.... Nie wyszło z tego Viadro...wyszedł całkiem zgrabny motocykl.... Prawda też chyba jest taka że cywilizacja idzie do przodu...asfalt kładzie się już coraz dalej.... Dziś w wiekszosci miejsc gdzie w latach 80/90 tych wjezdzało sie swobodnie stoi tablica PARK /REZERWAT etc... To nie miał być w moim zamyśle sprzet do ciężkiej orki w polu...tylko rasowy turystyczno endurowy sprzet o ponadprzeciętnych zdolnościach w terenie / a takie w porównaniu ze starą AT ma / Nasze sprzety tez nie sa filigranowe...a daja radę. Nie da się stworzyć sprzetu szosowego , autostradowego , off roadowego w jednym... Niezadowolonym pozostaje "zmota" w/g własnej koncepcji...wygodniejszym i z zasobnym portfelem kolor pomarańczowy.... Ja mam ważniejszy dylemat ....nie mam 50 tys ....czekam aż Franz zacznie 10 latki sciagać Sznuję więc swój sprzecik...bo jak do tej pory to naprawiałem tylko RAZ / i to był kapeć ;-) / tylko takich "napraw" życzę   
				__________________   | 
|   |   | 
|  24.07.2015, 17:58 | #2120 | 
|  |   
			
			Widać trochę różnic w wyposażeniu dodatkowym i osprzęcie w wersjach standard i DCT... Ale piękna to ona jest    
				__________________ pozdrawiam! Kisiel ------ RD04 -> ATAS | 
|   |   |