| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#21 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2010 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 2,922
				 
Motocykl: RD04 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 29 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Tylko dobrą XR to też nie łatwo znaleźć , ale zgadzam się mniej mocy = dłuższa żywotność silnika.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica TwinRD04>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S>890AdventureR  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#22 | 
| 
			
			 Kiedyś R.T70 
			![]() Zarejestrowany: May 2014 
				Miasto: Częstochowa 
					
				
				
					Posty: 1,421
				 
Motocykl: Była RD04 
Przebieg: 120000+ 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 2 tygodni 5 dni 7 godz 52 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No właśnie, tego się obawiam. 10 dam za Xr400, drugie tyle w mody. Za tą cenę mam 2-3 letniego Berga 390.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#23 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Oj gawęda, gawęda. Może ja starej daty jestem. Znam ludzi którzy mają sprzęty o wiele cięższe od mojego i mnie zawstydzają w ciężkim terenie. Mają mniej mocy  i mnie objeżdżają. Żaden motocykl nie jeździ sam, Kat, Bat czy inna Hunda potrzebuje kierownika. Nie sprzęt czyni mistrza
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	"Podróż jest lepsza niż dotarcie do celu"  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#24 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2012 
				Miasto: Gdańsk 
					
				
				
					Posty: 355
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: 44500 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 4 dni 54 min 11 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Kilka razy śmigałem lekkim enduro i po prostu się zakochałem. Dlatego chyba niestety zmuszony jestem do posiadania kilku motocykli:-)
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#25 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			To najlepszy wybór. Zamiast kupować wyplakowaną afrykę za 14 tys. można kupić taką za 6 i też może być w pełni sprawna, za drugie 6 kupić np xr600r i zostanie na opony i łańcuchy.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#26 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 
				__________________ 
		
		
		
		
	Pozdrawiam Michał  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#27 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2010 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 2,922
				 
Motocykl: RD04 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 29 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Inaczej się nie da  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica TwinRD04>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S>890AdventureR  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#28 | 
| 
			
			 Kiedyś R.T70 
			![]() Zarejestrowany: May 2014 
				Miasto: Częstochowa 
					
				
				
					Posty: 1,421
				 
Motocykl: Była RD04 
Przebieg: 120000+ 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 2 tygodni 5 dni 7 godz 52 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			4 minimum. U mnie są Afri i mocarny naked. Brakuje jeszcze duala i triala. Na koniec klasyczna SHL m04 i jestem happy.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#29 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2010 
				Miasto: podwrocławskie zadupie 
					
				
				
					Posty: 833
				 
Motocykl: '12 LC4 690 Enduro R 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 32 min 45 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Wracając do tematu. 
		
		
		
		
		
		
		
	Czemu nikt tu nie wymienia DRZ400S? Przecież to modelowy dual. Lekkie to, żywotne a jak się uprzesz to i pojechać na tym dalej można. Dla amatora w polu, błocie, lesie i wąwozie łatwe do okiełznania, mało pali. Silnik 40-konny nie wymaga tak częstych serwisów jak wysilone EXC i im podobne. Z tego co pamiętam książkowo przegląd co 5 czy 6 tys km, w warunkach terenowych optowałbym za skróceniem tego przebiegu o połowę i tyle. Części dużo, moto proste i niezawodne. W dodatku lekkie jak rowerek (130kg), nie ma strachu wjechać tym gdziekolwiek. Mam przyjemność gościć coś takiego u siebie w garażu i nadziwić się nie mogę jakie to fajne. Po cichu sam knuję żeby sobie coś takiego kupić, bo moje heroiczne czyny na GS-ie przerastają niekiedy moje założenia  .
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#30 | 
| 
			
			 Asia 
			![]() Zarejestrowany: Feb 2012 
				Miasto: Złotoryja/ Wrocław 
					
				
				
					Posty: 2,309
				 
Motocykl: XL750, CRF300RALLY 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 4 tygodni 3 godz 14 min 31 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Szukam drz 400s i jestem zrozpaczona... Nie mogę znaleźć albo uciekają sprzed nosa. 
		
		
		
		
		
		
			Wyklikano z Tapatalk 
				__________________ 
		
		
		
		
	https://www.facebook.com/zaczekajnamotorze https://www.instagram.com/asia_moto/ XL750 + crf300rally  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Rocc Dual | bartol44 | Kaski | 13 | 11.05.2015 04:39 | 
| gogle do AGV AX8 Dual | Rajtek | Archiwum | 3 | 04.01.2014 21:08 |