|  14.09.2014, 23:03 | #2011 | 
|  Zarejestrowany: Jan 2010 Miasto: Warszawa 
					Posty: 2,922
				 Motocykl: RD04   Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 19 min 14 s |   
			
			Dziś miałem w końcu okazję przetestować 1190. Generalnie jestem zachwycony, prowadzenie fantastyczne, wyważenie motocykla wzorowe, przyspieszenie-Panie to rakieta, hamulce super. Elektronika nie jest nachalna i na pewno pomaga, pojeździłem też troszkę offem wzdłuż torów kolejowych i po przestawieniu w tryb OFFROAD, motocykl prowadzi się znakomicie. Generalnie miałem wrażenie jakbym jechał moją TE450  , absolutnie nie czuć jego masy. Z minusów: Bardzo brzydka praca silnika, moja Africa to przy tym ślicznie mruczy i super duduni , ale wiadomo to KTM. Na dołkach cały przód z szybą strasznie pracuje- góra dół, maiłem wrażenie, że zaraz odpadnie , ale pewnie tak ma być  I najgorsze z silnika bucha straszny żar i to prosto na uda. Podsumowując , super motocykl i może kiedyś sobie taki kupię. Jednak nie sprawia wrażenia tak długowiecznego i pancernego jak africa. 
				__________________ WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica TwinRD04>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S>890AdventureR | 
|   |   | 
|  15.09.2014, 00:37 | #2012 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Germany 
					Posty: 5,909
				 Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz   Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s |   
			
			Naprawde uwarzasz,ze silnik pracuje brzydko?Ja uwazam,ze pracuje swietnie,o wiele rowniej i spokojniej niz w nowym GS12,a porownujac go do 990Adv to juz przepasc,na plus dla 1190.Minusem moga byc plastiki,te lakierowane,jezeli ktos chce sie pchac w teren.Sa one o polowe ciensze niz w 990 i bardzo drogie.Drugim minusem o czym mialem sie okazje przekonac to montaz tylnego kola.Dystans z prawe strony doprowadzil mnie do lez.Jeszcze nigdy nie mialem tak wielkich problemow z montazem kola do wahacza.Co do ciepla od silnika to faktycznie grzeje,ale tylko z lewej strony i w cieple dni moze to troche zastanawiac.Ale Firma np Wings juz obeszla ten Problem i proponuje bardzo ladne,jednak troche kosztowne plastiki
		 | 
|   |   | 
|  15.09.2014, 09:12 | #2013 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2010 Miasto: białystok 
					Posty: 2,661
				 Motocykl: ktm 640 adventure   Online: 3 miesiące 4 tygodni 1 dzień 21 godz 38 min 13 s |   
			
			Druga sprawa, ze nigdy jeden ktm nie byl rowny drugiemu, jeden pracuje tak drugi pracuje nieco inaczej - prosto z fabryki    | 
|   |   | 
|  15.09.2014, 13:45 | #2014 | |
|  Zarejestrowany: Jul 2010 Miasto: Uć 
					Posty: 47
				 Motocykl: KTM 1190 i 690   Online: 1 tydzień 5 dni 22 min 42 s |   Cytat: 
  ?   | |
|   |   | 
|  15.09.2014, 18:37 | #2015 | 
|  Zarejestrowany: Jan 2010 Miasto: Warszawa 
					Posty: 2,922
				 Motocykl: RD04   Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 19 min 14 s |   
			
			
Niestety dźwięki które wydobywały się z silnika nie bardzo mi się podobały, szczególnie na biegu jałowym i niskich obrotach. Pewnie wyroby Akrapa, załatwiają sprawę    
				__________________ WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica TwinRD04>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S>890AdventureR | 
|   |   | 
|  15.09.2014, 19:34 | #2016 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Germany 
					Posty: 5,909
				 Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz   Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s |   
			
			Byc moze masz racje,bo u mnie wszystko chodzi rowno i spokojnie.A co do Oslon to trzeba sie skrzyknac   . | 
|   |   | 
|  15.09.2014, 21:27 | #2017 | 
|  Zarejestrowany: Jan 2010 Miasto: Warszawa 
					Posty: 2,922
				 Motocykl: RD04   Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 19 min 14 s |   
			
			Tak czy siak, to super rumak i łeb urywa. Ja bym pewnie się na tym zabił, więc zostaję z Królową bo mam do niej większe zaufanie, a i ryzyko mniejsze, że mnie gdzieś poniesie. Próbowałem stawiać go na gumę ale jakoś wcale tak mocno się nie unosił , potem chłopak z KTM wytłumaczył mi, że przy włączonej kontroli trakcji elektronika nie pozwoli na więcej niż 30 stopni podniesienia przedniego koła względem podłoża. Niezły bajer  I jeszcze się dowiedziałem, że nowy modle ma być zabudowany i nie będzie już tak grzał po jajkach   
				__________________ WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica TwinRD04>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S>890AdventureR | 
|   |   | 
|  16.09.2014, 10:14 | #2018 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Germany 
					Posty: 5,909
				 Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz   Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s |   
			
			Obecny model tez nie musi sprawiac,ze robi sie cieplo   http://www.youtube.com/watch?v=fwlbaqZAcks#t=53 | 
|   |   | 
|  18.09.2014, 17:21 | #2019 | 
|  |     Dużo ładniejszy z tą lampą. 
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. | 
|   |   | 
|  18.09.2014, 17:23 | #2020 | 
| początkujący szutrowiec  Zarejestrowany: May 2014 Miasto: Warszawa 
					Posty: 78
				 Motocykl: 990 ADV   Online: 2 dni 21 godz 25 min 23 s |   
			
			A niech mnie! Na bogatości! Piękna sztuka!
		 | 
|   |   | 
|  | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 21:28 |