| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#31 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2009 
				Miasto: Szczecin 
					
				
				
					Posty: 3,006
				 
Motocykl: CRF1100 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..  
			 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#32 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2008 
				Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP 
					
				
				
					Posty: 1,893
				 
Motocykl: LC 4 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 2 min 4 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#33 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2010 
				Miasto: ??? 
					
				
				
					Posty: 48
				 
Motocykl: KTM 990 ADV r 
				
				
				 
Online: 5 dni 2 godz 33 min 24 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja sie zgadzam jest to forum podróżników ale o podróżach jak i motocyklach decyduje tylko jedno KASA !!! 
		
		
		
		
		
		
		
	Tak więc chyba jest normalne ze firmy motocyklowe i nie tylko budują nowe sprzęty z masa elektroniki i innego badziewia (bo to nowe lepsze ,konkurencja tego nie ma czyli lepiej sie sprzedaje ) które ma niby poprawić nasz komfort i bezpieczeństwo , prawda jest natomiast taka ze im bardziej skomplikowany produkt wymaga specjalistycznego serwisu ,kierowca nie zrobi nic sam czyli jedzie na serwis i płaci. No i wszyscy są zarobieni (fabryka,producent czesci,dostawcy,dealer,itp,itd...) z wyjątkiem samego użytkownika   który tłumaczy sobie to ze jest to "choroba wieku dziecięcego"
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#34 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2012 
				Miasto: Stalowa Wola 
					
				
				
					Posty: 302
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: 32000 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 5 dni 8 godz 28 min 58 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Bardziej niż informacja o końcu produkcji KTM, zasmuciła mnie ta, o zaprzestaniu produkcji TA, Honda strzela sobie w kolano, albo nie ma już popytu na takie motocykle, albo szykują miejsce na powrót następnej Afryki. Tak sobie marzę.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#35 | |
| 
			
			 Kierowca bombowca 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 2,570
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 19 godz 56 min 4 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	AT RD07A, '98, HRC  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#36 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2010 
				Miasto: Inowrocław 
					
				
				
					Posty: 902
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 10 godz 23 min 35 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jaka następczyni Afryki skoro to lżejszy Transalp 700 miał ją zastąpić?  
		
		
		
		
		
		
		
	  Specjalizacja wymusza takie kroki. TA 700 lub Crossrunner 800, potem VFR 1200 i Crosstourer, a z lżejszych CRF 450 itd. Skończyły się uniwersalne sprzęty, bo dla takiej garstki jak użytkownicy Afryk i TA, którzy użytkują sprzęty niezgodnie z przeznaczeniem tyrając je w błocie i jeżdżąc na koniec świata, nie opłaca im się produkować.  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#37 | 
| 
			
			 mistrzu 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 1,962
				 
Motocykl: RD03 
Przebieg: ? 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 10 godz 21 min 48 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Wydaje mi się że japońscy producenci trochę odpuścili i w tej chwili są w tyle za producentami z Europy, w tej klasie motocykli . Przoduje BMW, ma w ofercie  aż 4 motocykle klasy SUV : Jednocylindrowego GS-a, GS 650,800,1200.  KTM również nie odpuszcza, a KTM-y z ostatniej produkcji naprawdę nakręcają wyobraźnię... Coś tam ma niby Yamaha - (choć nowa ST szału nie robi) , ale reszta japońców po prostu daje dupy... skośnej dupy...
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Enduro i ADV  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#38 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2009 
				Miasto: Gwe/Warszawa 
					
				
				
					Posty: 3,484
				 
Motocykl: CRF1000, RD04 
				
				
				 
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 17 min 16 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
I tu ciekawostka, jest jeszcze model GS700, to samo co 800tka, ale na 19" z przodu i mniejszym skoku zawiasu  
		
		
		
		
		
		
			![]() http://www.bmw-motorrad.pl/Motocykle/Enduro/ 
				__________________ 
		
		
		
		
	Afra - jedyna, wierna kochanka!!!! ![]() Pożegnane bez żalu: 990S, 690R, DR650SE, XF650  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#39 | |
| 
			
			 Afryka zawsze w sercu i na tatuażu :) 
			![]() Zarejestrowany: Nov 2008 
				Miasto: Bytom 
					
				
				
					Posty: 631
				 
Motocykl: BMW F800GS 
Przebieg: 29167 M 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 4 dni 12 godz 43 min 27 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
   o takiej "owiewce" marze   :thumbup:A na powaznie, niech trampka 700 rozwierca do 800 ,zwieksza kolo przod do 21'' i doloza 2swiatlo z przodu {najlepiej w poziomie)i bedzie ok  
		
				__________________ 
		
		
		
		
		
			  jest jak chodzenie po bagnach - bardzo wciąga.  Ostatnio edytowane przez rubin : 12.10.2012 o 20:02  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#40 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2008 
				Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP 
					
				
				
					Posty: 1,893
				 
Motocykl: LC 4 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 2 min 4 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Fajne w starych Afrykach i nowych Trapach jest to, że mają kompatybilne z ramą silniki... i do takiej RD 03 można zapodać silnik od Trapa 700 (plus elektryka)  do tego zawiasy od Kata i Afryka lata przez następne 20 lat. 
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Kukułeczka kuka - czyli nalewki, napitki i trunki produkcji własnej | bliźniak | Wszystko dla Afrykańczyka | 25 | 27.07.2011 11:27 |