|   | 
 | |||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  10.11.2011, 16:47 | #31 | |
|  |   Cytat: 
 Przeżyły 2 delikatne gleby ... ale cudów bym się po nich nie spodziewał (żadnego wzmocnienia tam nie ma) | |
|   |   | 
|  10.11.2011, 21:51 | #32 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2009 Miasto: Gwe/Warszawa 
					Posty: 3,484
				 Motocykl: CRF1000, RD04   Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 17 min 16 s |   
			
			Rally Brush mam w afrze od 2 lat, przeżyły kilka szlifów na czarnym, gleby w offie i dalej są niewzruszone. Trochę podrapane, przyszlifowane, ale klamki całe. Ogólnie sobie chwalę.   Teraz w Drce mam jakieś podróby Rally Pro z alu. Plastik już popękał, więc dokupiłem same listki. Niestety rdzeń się gnie po lepszej glebie i potem trzeba go prostować w imadle. | 
|   |   | 
|  10.11.2011, 23:18 | #33 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2011 Miasto: Gołańcz 
					Posty: 800
				 Motocykl: RD07 Przebieg: 71000 +   Online: 3 tygodni 6 dni 9 godz 13 min 31 s |   
			
			hmm rdzeń ma zalety i wady, za dużo nie latam po offie a jak już to tak by nie urwać sobie głowy czy interesu czyli wersja off dla emeryta   touratech wygląda cacy ale fakt czy przepłacać za firmę. w Inter motors w Poznaniu stoją motóry (stoi tam fajna Husqvarna i Ducati Diavel  ) z różnymi handbarami to sobie trochę pomacam przy najbliższej okazji. | 
|   |   | 
|  12.08.2012, 13:00 | #34 | 
|  |   
			
			Jestem na świeżo po montażu w AT handbarów Zeta XC Pro. Klamek nie trzeba przycinać, nie kolidują z owiewką ani ze zbiornikiem. Zeta to kawał solidnego aluminium + przykręcane listki (jest kilka kolorów). Zobaczę jak się sprawdzą  - jeśli będzie z nimi coś nie teges - dam znać      
				__________________ "Jeżeli chcesz uniknąć krytyki: Nic nie mów. Nic nie rób. Bądź nikim" - Arystoteles Ostatnio edytowane przez mikelos : 12.08.2012 o 13:04 | 
|   |   | 
|  12.08.2012, 22:43 | #35 | 
| Are we truly alone? The Truth is Out There  Zarejestrowany: Jul 2011 Miasto: Urzut 
					Posty: 661
				 Motocykl: obecnie brak   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 6 dni 1 godz 3 min 57 s |   
			
			gdzie takie można nabyć drogą kupna    | 
|   |   | 
|  12.08.2012, 22:47 | #36 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2009 Miasto: Gwe/Warszawa 
					Posty: 3,484
				 Motocykl: CRF1000, RD04   Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 17 min 16 s |   
			
			Alledrogo    
				__________________ Afra - jedyna, wierna kochanka!!!!  Pożegnane bez żalu: 990S, 690R, DR650SE, XF650 | 
|   |   | 
|  13.08.2012, 11:46 | #37 | 
|  |   Kupowałem w Olek motocykle w W-wie. Handbary coś ok 300 + listki 50-60. Tanio nie jest, ale w porównaniu do chińskich podrób acerbisa których używałem rok temu, jakość materiałów widać "gołym okiem"   
				__________________ "Jeżeli chcesz uniknąć krytyki: Nic nie mów. Nic nie rób. Bądź nikim" - Arystoteles | 
|   |   | 
|  13.08.2012, 11:56 | #38 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Warszawa 
					Posty: 3,663
				 Motocykl: RD04 Galeria: Zdjęcia   Online: 2 miesiące 3 tygodni 2 dni 8 godz 16 min 12 s |   
			
			Używam Zet od tego roku, w deerce. Bardzo dobre wykonanie, nie przewracałem się w tym roku więc wytrzymałości nie sprawdzałem   Kierownica też Zeta... 
				__________________ Jeśli sądzisz, że potrafisz to masz rację. Jeśli sądzisz, że nie potrafisz – również masz rację. | 
|   |   | 
|  13.08.2012, 23:30 | #39 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2009 Miasto: Siedlce 
					Posty: 43
				 Motocykl: RD07a Przebieg: 94000   Online: 5 dni 21 godz 38 min 23 s |   
			
			Miałem Zety w trampie ,  potwierdzam wykonanie tak jak pisze Sambor na wysokim poziomie , handbar solidny , niestety listki praktycznie nie chronią przed wiatrem. Co do ochrony to glebiłem często i klamki poddawały się tak samo jak w acerbisach  złamałem jeśli dobrze pamiętam 2 szt.
		 | 
|   |   | 
|  21.11.2012, 16:50 | #40 | 
|  Zarejestrowany: Aug 2012 Miasto: Kraków 
					Posty: 160
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 1 tydzień 1 dzień 13 godz 13 min 51 s |   
			
			Lekkie odświerzenie tematu. Wymieniłem w dr650se kierownicę na wysokiego grubasa 28,6mm accel. Chciałbym założyć jeszcze handbary, ale tu problem - do fatbara trzeba cieńsze wewnętrzne trzpienie mocujące (chyba 14mm) i grubsze obejmy na kierownicę (pewnie 28,6mm, bo łapią blisko środka). Macie przećwiczone jakieś dobre i NIEDROGIE rozwiązanie? Są takie cuda (podróbki Acerbisa) na allegro: http://allegro.pl/handbary-z-alumini...800568734.html http://allegro.pl/oslony-dloni-super...780357349.html Te pierwsze mają dodatkowy cienki rdzeń wewnętrzny, ale obejmę tylko na kierownicę 22mm, te drugie mają gruby trzpień i cienkie mocowanie, więc totalna klapa. Poza tym problemem za tę kasę bym je wziął. Co macie u ciebie zamontowane na grubych kierownicach? | 
|   |   |