|   | 
 | |||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  05.08.2011, 15:31 | #1 | 
| Zarejestrowany: Aug 2011 Miasto: Mazury 
					Posty: 6
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 6 godz 22 min 12 s |  numery do AT 650 
			
			falszkie stawiam jesli ktos ustali pary numerów silnika i Vin dla Africzki 650 z okresleniem rocznika, siedze w necie juz nie wiem ile i krece sie w kółko 750 owszem jest ale o RD03 poprostu zapomniano    | 
|   |   | 
|  05.08.2011, 22:18 | #3 | 
| Administrator  |   
			
			03 była robiona na tyle krótko że co za różnica czy jest z 88 czy np 89 ?
		 
				__________________ AT03 | 
|   |   | 
|  05.08.2011, 22:34 | #4 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2008 Miasto: Łódź 
					Posty: 1,304
				 Motocykl: RD01   Online: 2 miesiące 4 dni 14 godz 29 min 8 s |   
			
			nie znam się ale wtedy nie było winu tylko numer ramy z symbolem literowym modelu (RD03numer) ale może się mylę
		 | 
|   |   | 
|  06.08.2011, 00:24 | #5 | 
|  |   
				__________________ RD 03 TO NAJSTARSZA AFRYKA  ...  MOTOR MARKA XRV 650 THE LAST TRUE DUAL SPORT BIKE ON EARTH http://www.youtube.com/watch?v=fnEHAjt_XPw | 
|   |   | 
|  06.08.2011, 13:30 | #6 | |
| Zarejestrowany: Aug 2011 Miasto: Mazury 
					Posty: 6
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 6 godz 22 min 12 s |   
			
			
według mnie warto wiedzieć przed kupnem staruszka czy jest oryginalny czy składany? oferowany egzemplarz wygląd ma modelu kolekcjonerskiego i chce mieć pewność przed   wiec sam widzisz ważne czy nie? nie tyle o rocznik chodzi jak o komplet fabryczny Made in Japan, Można włożyć tam na przykład 650 od TA made in Italia a to juz nie to  Cytat: 
 Poza tym brakuje tam w specyfikacji określenia ukompletowania numer silnika z numerem ramy tak jak jest w Ta. właściwie to jest dla mnie najważniejsze zeby potwierdzic czy mam do czynienia z egzemplarzem oryginalnym od poczatku  Dorohusk  pg na Ukrainę, w Twoim rejonie bywają zloty mam nadzieje ze bywasz na nich wówczas flaszkę masz pewną - stawiam Mazurską księżycówkę   Ostatnio edytowane przez Mazur : 06.08.2011 o 14:30 | |
|   |   | 
|  06.08.2011, 14:15 | #7 | 
| Zarejestrowany: Aug 2011 Miasto: Mazury 
					Posty: 6
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 6 godz 22 min 12 s |   
			
			dzieki wszystkim ktorzy starali sie dotychczas pomóc moze teraz ktos rozwiaze zagadke?
		 | 
|   |   | 
|  06.08.2011, 14:57 | #8 | 
| kapłan maryjan  Zarejestrowany: Nov 2009 Miasto: Krakuff 
					Posty: 203
				 Motocykl: Super Penera Przebieg: 667   Online: 1 tydzień 3 dni 8 godz 23 min 14 s |   
			
			w mojej trójce numery zgadzają się ze stroną podaną przez Majo i różnica pomiędzy silnikiem a ramą to 261 szt (większy jest nr silnika). Produkcja - koniec 89'.
		 | 
|   |   | 
|  06.08.2011, 14:59 | #9 | |
| Zarejestrowany: Aug 2011 Miasto: Mazury 
					Posty: 6
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 6 godz 22 min 12 s |   Cytat: 
  z róznicy w numeracji podanej w frame - engine (rama silnik) na dole tabeli  ale nie wszystkie roczniki maja ta samą różnice   wiec ten przykładowy powinien mieć jaki silinik i gdzie był sprzedany? bo wyprodukowany kazdy w Japonii  zgadza sie   Ostatnio edytowane przez Mazur : 06.08.2011 o 15:09 | |
|   |   | 
|  06.08.2011, 15:16 | #10 | 
| kapłan maryjan  Zarejestrowany: Nov 2009 Miasto: Krakuff 
					Posty: 203
				 Motocykl: Super Penera Przebieg: 667   Online: 1 tydzień 3 dni 8 godz 23 min 14 s |   
			
			261 wynika pewnie z tego, że masz silnik i ramę na linii produkcyjnej jako gotowe podzespoły z nadanym numerem i składasz to razem   . Jest jakies tam przesuniecie w numeracji, ale nie tyle duze żeby podejrzewać kombinację z podmianą silnika. Kraj w którym była kupiona - Szwajcaria. btw jak bylbys zainteresowany to moja trojka bedzie niedługo na sprzedaz   Ostatnio edytowane przez maryjan : 06.08.2011 o 15:19 | 
|   |   |