| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#11 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2010 
				Miasto: Chełm/Warszawa 
					
				
				
					Posty: 40
				 
Motocykl: transalp 600 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 17 godz 47 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Witam, a dlaczego nie Yamaha dt 125? 
		
		
		
		
		
		
		
	Za te cenę spokojnie znajdzie, a myślę, że w ciężkim terenie spokojnie objedzie afrykę  . Części do tego jest masę, a w tych pieniądzach na pewno znajdzie jakąś fajną sztukę.-- pozdrawiam  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#12 | 
| 
			
			 heu ? 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 931
				 
Motocykl: RD07 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 20 godz 17 min 46 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Bo DT to nie cross  
		
		
		
		
		
		
			![]() Przy przesiadce z 4t na 2t trzeba się mocno przestawić, ale motorek daje rade (zwłaszcza jak się da 12 zębów więcej z tyłu)  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	RD07 & DRZ  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#13 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			DT to dobry sprzęt na grzyby albo na dojazd do pracy
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#14 | 
| 
			
			 heu ? 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 931
				 
Motocykl: RD07 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 20 godz 17 min 46 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Łetam, normalny off turystyczny detkiem spokojnie się robi, dokładnie tak samo jak xr (jeździłem trochę ze znajomymi na ikserkach 400 i 600). No chyba że ktoś chce ostro pycić, wtedy ani xr ani dt, tylko trzeba szukać jakiegoś wścieklaka z bardzo dobrymi zawiasami.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	RD07 & DRZ  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#15 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Pojemność w enduraku potrzebna jest po to żeby można było oprócz orania lasów wyjechać gdzieś dalej, nie tylko terenem, żeby można było zamontować bagaż itp. Im mniejszy sprzęt tym trudniej o dalsze wycieczki. A do spokojnych wycieczek po lesie to i wsk daje radę.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#16 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2010 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 1,501
				 
Motocykl: LC4 
Przebieg: ... 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Proponuję, by założyciel tematu napisał do czego tak naprawdę potrzebuje tego motocykla.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#17 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2011 
				Miasto: Gołańcz 
					
				
				
					Posty: 800
				 
Motocykl: RD07 
Przebieg: 71000 + 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 6 dni 9 godz 13 min 31 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ma to być motorek do latania w terenie, czasem może jakiś tor po sąsiedzku z Obornikami WLKP. Nauka jazdy na jednym kole  
		
		
		
		
		
		
		
	  Zawracanie na miejscu   Jakieś skoki itp   XR400 fajnie się prezentuje ale mi taki wielki się wydaje, może to złudzenie. Zależy mi żeby był bardzo zrywny i lekki a przy tym możliwy do zarejestrowania. Koszty wiem że małe ale jak już dwa motory są i ma byc trzeci tak dla jaj i zabawy to nie kupie KTM-a z wymianą tłoka co 1000km za parenaście. 2T fajna sprawa   ale pewnie zajechane są jak koń po westernie.
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#18 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			do jazdy na kole już kilkanaście KM wystarczy, do skakania wystarczą zdrowe zawiechy i nieduża masa. Zawracać na kole też każdym się da. Xr 400 fajny sprzęt ale za 5 tys raczej nie kupisz zdrowego z papierami. Ja bym celował w jakieś 2t 120-250
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#19 | 
| 
			
			 Niepoprawny ideologicznie - XTZ/GS/LC4 ;) 
			![]() Zarejestrowany: Jul 2008 
				Miasto: Józefów 
					
				
				
					Posty: 660
				 
Motocykl: R1100GS, LC4 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 58 min 40 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Problem w tym, że koszty wcale takie małe nie są... 
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
	[quote] 4t tym bardziej mogą być, bo jest więcej elementów które mogą się zepsuć, a remont jest duuuuużo droższy (dlatego zwykle tanio sprzedaje się 4t które go wymagają). Wymiana tłoka w 2t to jakieś 500zł i jedno popołudnie. Raz na sezon czy dwa to rzecz raczej do przeżycia. Regularna wymiana oleju w 4t (co tysiąc właśnie albo i częściej) w tym samym okresie będzie dużo droższa. Zwykle remont zawieszenia jest droższy niż to. pzdr, Adam  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#20 | 
| 
			
			 mistrzu 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 1,962
				 
Motocykl: RD03 
Przebieg: ? 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 10 godz 21 min 48 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mojego EXC 200 kupiłem niecały rok temu.  Nowy tłok 450zł + nowe membrany 200zł i tyle tego. Poprzedni tłok miał nalatane 280 h i 8000km- przynajmniej wg licznika.  
		
		
		
		
		
		
			Masz racje - ostre 2t to ciągłe dłubanie i wymiany... 5 zębatek, 3 łańcuchy, 5 kompletów klocków, opony, żarówka w tylnej lampie, 2 razy po 0,5l oleju w skrzyni biegów, sam nie wiem ile zbiorników paliwa.... A ile regulacji...... W moim 2t musiałem wyregulować sobie klamkę od hamulca... - bo zaworów, napinacza rozrządu i całej "góry" która może szlag trafić po prostu nie ma. Reasumując: żałuję tych lat kiedy męczyłem się w terenie na Dr-ach 350, 650 czy innych gównach bo myślałem że 125 w 2t to dla cieniasów. Dzisiaj waląc na hopie w powietrze z bananem na twarzy przypominam sobie jak to ryzykowałem zdrowie próbując skakać na Xt-ku - do dziś czasem mi coś w kręgosłupie chrupie.. 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Enduro i ADV Ostatnio edytowane przez motormaniak : 13.07.2011 o 14:16  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |