|   | 
 | |||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  09.01.2011, 02:03 | #1 | 
| Road legal  Zarejestrowany: Jul 2008 Miasto: Stolicstan 
					Posty: 1,323
				 Motocykl: AT Rd07 93r mud fighter Przebieg: kręcony   Online: 3 tygodni 2 dni 6 godz 6 min 24 s |  Pomysł na nowy kokpit/konsolę/panel. 
			
			Przyszła zima. A wraz z nią przyszła chęć (nieco wymuszona brakiem możliwości jazdy) na pogrzebanie przy Afryce. Tylko co tu robić? Plastików naprawiać nie będę, olej zmieniają tylko zboczeńcy, zawory regulowałem niedawno, bo z rok temu  a myć Afryki nie zamierzam. To tak jakby Goldwingiem w krzaki wjeżdżać. Siedziałem, dumałem aż przyszedł mi do głowy pewien pomysł. Dłuższy czas temu sprzedałem oryginalne zegary wraz z tripem i zakupiłem Acewell'a. I w ten oto sposób pozbawiłem swój motocykl zegarów. Odłączyć oryginalne budziki nie problem. Podłączyć nowe... no właśnie. Zima to najlepszy czas na takie zabawy. Poszedłem do garażu, wziąłem do ręki pudełko, przetarłem z pajęczyn i wyjąłem z niego licznik. Przyłożyłem do tej wielkiej pustki pomiędzy kierownicą a szybą i co? i się popłakałem. O żesz w mordę. Jakiż to paskudny widok. czarna dziura i malutki licznik. Sraka przeokrutna. Dlatego drogie koleżanki i koledzy, pokażcie mi swoje wydumki pulpitowe. Nakierujcie mnie choć odrobinę. Potrzebuję weny. W głowie pustka większa niż ta po zegarach a bym coś porzeźbił. Przy okazji... kto wie jak podłączyć acewella?   
				__________________ | 
|   |   | 
|  09.01.2011, 08:23 | #2 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2009 Miasto: sosnowiec 
					Posty: 347
				 Motocykl: exc 530,gs500   Online: 1 tydzień 2 dni 13 godz 8 min 42 s |   
			
			Witaj Stachu tysz robi a swojej afri takie cuś może on coś doradzi.
		 | 
|   |   | 
|  09.01.2011, 09:47 | #3 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: WROCŁAW 
					Posty: 655
				 Motocykl: RD07   Online: 3 tygodni 3 dni 2 godz 10 min 10 s |   
			
			Hello Artu, Kombinuj szeroko. Sam A-cwel to faktycznie szpilka na boisku. Może obok uchwyt na GPS, mapnik, dodatkowe drobiazgi -gniazda 12v, wszystko zgrabnie spięte aluminiowym stelażem (podniesionym w stosunku do oryginalnych zegarów. Poniżej mała inspiracja od KTM motoracer_tuning_001.jpg | 
|   |   | 
|  09.01.2011, 11:51 | #5 | 
| Road legal  Zarejestrowany: Jul 2008 Miasto: Stolicstan 
					Posty: 1,323
				 Motocykl: AT Rd07 93r mud fighter Przebieg: kręcony   Online: 3 tygodni 2 dni 6 godz 6 min 24 s |   
			
			Tiaa. W instrukcji. tylko ja nie wiem jak podpiąć te luźne przewody(kontrolki, zasilanie etc.).  Mam model 3963. Co do kokpitu Chciałbym żeby znalazł się tam: Acewell, gps, dwa gniazda 12v. O metromierzu czy roadbook holderze narazie zapominam bo i po co mi to. nie wiem jak w oryginalną owiewkę/stelaż zapakować te rzeczy żeby wyglądało zgrabnie. Teoretycznie wiem co chcę. Praktycznie, potrzebuję fotek-inspiracji. O takie coś mniej więcej mi chodzi. http://picasaweb.google.com/Artuditu...71801213512834, http://picasaweb.google.com/Artuditu...71804516134754 
				__________________ | 
|   |   | 
|  09.01.2011, 13:55 | #6 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2009 Miasto: Gwe/Warszawa 
					Posty: 3,484
				 Motocykl: CRF1000, RD04   Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 17 min 16 s |   
			
			Artu, Kuba robił stelaż pod acew i gps do oryginalnej owiewki i lamp: http://africatwin.com.pl/showpost.ph...9&postcount=18 Tu masz adaptację Hans'a: http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=5742 | 
|   |   | 
|  09.01.2011, 14:13 | #7 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2009 Miasto: Święte chlewiki 
					Posty: 918
				 Motocykl: Żółty Kurczaczek   Online: 4 tygodni 1 dzień 22 godz 46 min 11 s |   
			
			Stachowi zakłada sprzęta Bartek J po tym jak Ramires mu naobiecywał ze moto przerobi a moto stoi częsci wysprzedane i Staszek sam musi sobie radzić jak to poskładać w całosc. To się nazywa sumienne odejscie do tematu.
		 | 
|   |   | 
|  11.01.2011, 23:06 | #8 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2008 Miasto: B-stok, Leśna Melina 
					Posty: 61
				 Motocykl: TA PD06 Przebieg: 130 000 Galeria: Zdjęcia   Online: 2 dni 19 godz 43 min 7 s |   
			
			Przewody w acewellu masz rozpisane, prawda? Musisz opisać przewody w moto, Jak zdemontujesz liczniki to będziesz widział co idzie do czego, a reszta: najlepiej wziąć kontrolkę, taką co minus to krokodylek, a plus to igła(cena 2-5zł). Krokodylek do minusa, włączasz np migacz i nakłuwasz przewody w kostce aż dojdziesz do tego w którym napięcie 'miga'. Przewód bodajże żółty od obrotów zajął mi najwięcej czasu, trzeba go podłączyć do jednej z 4ech cewek tych co dają iskrę  na wejściu i jest idealnie (zapomnij o owijaniu przewodu jak to jest w instrukcji to zdaje egzamin tylko przy jednym garnku i to nie bałdzo) Wskaźnik temp najlepiej zostaw oryginalny, ja mam od łady nivy  Czujnik temp nie musi być kompatybilny z wskaźnikiem w acewellu, ale i na to jest rozwiązanie: czujnik z ace podłączasz przez potencjometr (dostaniesz w każdym elektr, albo wymontuj z radia) rozgrzewasz silnik aż się włączy wentylator, wiesz wtedy że płyn ma coś ze 95 stopni (?) kręcąc potencjometrem ustawiasz wskazania na 95'C, odłączasz potencjometr i mierzysz jego rezystancję (nie kręcąc gałką), w miejsce potencjometru montujesz rezystor o odczytanej rezystancji i hula(z tym że w innych zakresach temp może trochę fałszować ale nie znaczni) Ja po wymontowaniu zegarów wyciąłem płytę z poliwęglanu i przykręciłem ją na 3 śruby w miejsce starych zegarów, jako dystans i amortyzację skleiłem po dwa korki od wina(gumowe z auchan), całość okleiłem matową okleiną i ju. | 
|   |   | 
|  11.01.2011, 23:24 | #9 | |
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Częstochowa 
					Posty: 1,376
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 3 tygodni 4 godz 47 min 14 s |   Cytat: 
   
				__________________ "Ja się nie ścigam, więc nikt mnie nie dogoni." | |
|   |   | 
|  12.01.2011, 00:09 | #10 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2008 Miasto: B-stok, Leśna Melina 
					Posty: 61
				 Motocykl: TA PD06 Przebieg: 130 000 Galeria: Zdjęcia   Online: 2 dni 19 godz 43 min 7 s |   | 
|   |   | 
|  | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Kokpit do afryki | A.Twin | Wszystko dla Afryki | 16 | 12.05.2010 21:07 |