|   | 
 | |||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  04.11.2010, 21:17 | #91 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Germany 
					Posty: 5,909
				 Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz   Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s |   
			
			No ja mam wlasnie te HID.Tylko wlozylem je do klosza w lc8.Teraz wyjelem bo go sprzedaje a Niemcy wiadomo jacy sa  http://www.advrider.pl/viewtopic.php?f=24&t=4606 Ostatnio edytowane przez myku : 04.11.2010 o 21:21 | 
|   |   | 
|  16.11.2010, 11:07 | #92 | 
| Zarejestrowany: May 2008 Miasto: Gdańsk 
					Posty: 6
				 Motocykl: RD07 Przebieg: 44000   Online: 1 godz 36 min 49 s |  Mam biXenony od ponad roku w swojej RD07 
			
			Jak już koledzy wspominali żródła światła Xenonowe są chłodniejsze od halogenowych więc nie ma problemu z odbłyśnikami. Przy montażu musiałem lekko przerobić sterowanie (długie-krótkie), ale nie sprawiło to większego problemykompletny zestaw z układami zapłonowymi zakupiłem w firmie http://www.auto-xenony.pl/component/...art/Itemid,40/ efekt jest nieporównywalny halogenami H4. Trzeba tylko mieć zaprzyjaźnionego diagnostę. | 
|   |   | 
|  16.11.2010, 11:08 | #93 | 
|  Zarejestrowany: Jan 2005 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,988
				 Motocykl: RD07a Galeria: Zdjęcia   Online: 3 tygodni 6 dni 14 godz 28 min 34 s |   
			
			i trzeba być debilem
		 
				__________________ pozdrawiam, podos AT2003, RD07A ------------------ Moje dogmaty 0. O chorobach Afryki: (klik) 1. O Mikuni: Wywal to. 2. O zębatce: Wypustem na zewnątrz!!! 3. O goretexie: Tylko GORE-TEX 4. O podróżach: Jak solo to bez kufrów 5. O łańcuszkach rozrządu: nie zabieram głosu. 6. Lista im. podoska Załącznik 10655 7. O BMW: nie miałem, nie znam się, nie interesuję się, zarobiony jestem. 8. O KN: Wywal to. 9. O nowej Afripedii: (klik) | 
|   |   | 
|  16.11.2010, 11:15 | #94 | 
| Zarejestrowany: May 2008 Miasto: Gdańsk 
					Posty: 6
				 Motocykl: RD07 Przebieg: 44000   Online: 1 godz 36 min 49 s |  Cd Bixenony 
			
			nie wiem o co koledze chodzi z tym wtrąceniem?
		 | 
|   |   | 
|  16.11.2010, 11:21 | #95 | |
| zarobiony...  Zarejestrowany: Oct 2010 Miasto: Łódź 
					Posty: 192
				 Motocykl: RD07a & Yamaha XV1900 Raider Przebieg: za mały   Online: 5 dni 1 godz 3 min 8 s |   Cytat: 
 Ale o tym już pisałem wcześniej... 
				__________________ | |
|   |   | 
|  16.11.2010, 11:48 | #96 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2005 Miasto: Wrocław 
					Posty: 7,439
				 Motocykl: Nie mam już Afryki   Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s |   | 
|   |   | 
|  16.11.2010, 12:30 | #97 | 
| Zarejestrowany: May 2008 Miasto: Gdańsk 
					Posty: 6
				 Motocykl: RD07 Przebieg: 44000   Online: 1 godz 36 min 49 s |  Co do wzmocnionych żarówek H4 
			
			Tak się składa, od ponad 15 lat zajmuje się profesjinalnie oswietleniem,  z czego 7 lat w Philips Lighting jako projektant, testowałem wszystkie wynalazki w tej materii. jedyny wniosek jaki można wtracić co do kupowania drozszych Żarówek halogenowych jest taki, że coś za coś. Wyzsza skutaczność świetlna wiąze sie z podwyższeniem temperatury włókna co oznacza skrócenie jego żywotności. Niektóre firmy wprowadzają jeszcze dodatkowe filtry na bańce żarówki. Póki co efekt powrotu odparowanego wolframu na skretkę jest trudny do opanowania (patrz fizyka). Dlatego jaśli kogoś stać na zakup drogich żarówek ze świadomościa częstych wymian to nikt mu nie zabroni, tak samo jak z biksenonami "twój wybór". | 
|   |   | 
|  16.11.2010, 12:35 | #98 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2005 Miasto: Wrocław 
					Posty: 7,439
				 Motocykl: Nie mam już Afryki   Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s |   
			
			My to też już dawno wiemy, tak samo jak to że bixenon w lampach w AT jest NIELEGALNY    | 
|   |   | 
|  16.11.2010, 13:17 | #99 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2009 Miasto: Gdynia 
					Posty: 70
				 Motocykl: RD04   Online: 1 tydzień 1 dzień 17 godz 30 min 32 s |   
			
			# Zastosowanie półprzewodników zamiast zwykłych tranzystorów gwarantuje brak zakłóceń nawet na najczulszych radiach samochodowych oraz CB. # Zastosowanie półprzewodników skutkuje wydłużeniem żywotności i obniżeniem awaryjności na naszych polskich dziurawych drogach. Dobre dobre   | 
|   |   | 
|  16.11.2010, 13:42 | #100 | 
| Common Rejli  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Warszawa 
					Posty: 3,714
				 Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure Przebieg: dupa   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 44 min 12 s |   
			
			Jaki jest przewidywany czas zdatności żarówki H4 Philips Vision Plus?
		 
				__________________ BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki  . I stelaże. NIE SPRZEDAM!  | 
|   |   | 
|  | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| xenony... halogeny.. | marecki999 | Wszystko dla Afryki | 22 | 01.01.2014 14:44 |