|
|
|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#31 |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
|
|
|
|
#32 |
![]() |
Też znam gościa co Tigerem w terenie łoi ostro, ciężko momentami xr'ką nadążyć za nim. Tyle że Tiger przy takiej jeździe szybko się niszczy, zawieszenia dobijają itp.
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. |
|
|
|
|
|
#33 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Tuchów / Redditch
Posty: 614
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 1 tydzień 17 godz 54 min 17 s
|
Moze 270kg to masa zestawu kierowiec +moto?:-)
|
|
|
|
|
|
#34 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,893
Motocykl: LC 4
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 2 min 4 s
|
Parę świeżych fotek
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Niby fajny motong, ale silniki stosowane w motocyklach drogowych moim zdaniem nie koniecznie pasują do motocykla który będzie nie raz katowany w terenie. Chodzi o zwisające do dołu miski olejowe osłonięte jednie kolektorem wydechowym co w sumie powoduje mały prześwit i ryzyko uszkodzeń w cięższym terenie. Druga sprawa, to umiejscowienie zębatki zdawczej dość wysoko co też wymusza mały prześwit. Stara szkoła budowy turystycznych enduro miała sens popatrzcie na Afrę, Biga, czy Tenerę i obecnego KTM LC8 a na VStroma, Tigera, Wiadro itp. Ostatnio edytowane przez Cibor klv : 21.10.2010 o 11:59 |
|
|
|
|
|
#36 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,484
Motocykl: CRF1000, RD04
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 17 min 16 s
|
Źle nie wygląda, tylko pytanie czemu jest tak przeokrutnie podobny do gsa 800ki? Nie jest brzydki, tylko mało oryginalny. :/
|
|
|
|
|
|
#37 |
![]() |
Jak brak argumentów do marudzenia to zawsze można powiedzieć że za mało oryginalny.
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. |
|
|
|
|
|
#38 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2008
Miasto: Gdynia teraz
Posty: 3,466
Motocykl: kryzys.
Przebieg: 48 lat
Galeria: Zdjęcia
Online: 3 miesiące 2 tygodni 1 dzień 14 godz 3 min 57 s
|
teraz taki styl projektowania, przy wspomaganiu się komputerem - ta bezduszna maszyna zawsze wypluje optymalny projekt który już wcześniej inny komputer też wypluł
Ostatnio edytowane przez graphia : 21.10.2010 o 12:05 Powód: takie tam.... |
|
|
|
|
|
#39 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2010
Miasto: Poznań
Posty: 628
Motocykl: DR650SE
Galeria: Zdjęcia
Online: 2 tygodni 1 dzień 14 godz 52 min 55 s
|
projekt dosyć ciekawy, widać, że bardziej się sugerowali GS800 niż Viadrem, a to dobrze wróży jeżeli chodzi o jazdę w terenie. Pytanie tylko czy zawieszenia nie będą za słabe.
|
|
|
|
|
|
#40 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
Przy zawieszeniu KTM napewno będą gorsze. W sumie nie oczekiwałbym nic ponad gs800 czy nowa mała tenera czyli ZERO regulacji. Zawsze mozna je zdjąć nowe i kupic coś od WP
|
|
|
|
![]() |
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Tiger 800 XC | mdxmd | Inne - dyskusja ogólna | 29 | 06.06.2017 12:19 |
| Tiger czy DL? | kris2k | Inne - dyskusja ogólna | 14 | 05.08.2013 22:44 |