|   | 
 | |||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  20.10.2010, 16:58 | #21 | 
| DZIDA!!!  Zarejestrowany: May 2009 Miasto: w sumie to już Wrocław 
					Posty: 229
				 Motocykl: Tasmania Twin   Online: 3 tygodni 1 dzień 23 godz 15 min 25 s |   
			
			Czemu wszyscy oceniają motory po wyglądzie    Na takich oponach to nawet Virago będzie wyglądało "w miarę" :-P Sam znam gościa co fajnie daje w pizdeczke swojemu Tigerowi 950 mimo że waży 270kg i ma 19" z przodu. Jakby Afri miała takie pierdolnięcie jak Tiger .... Mi się podoba. I wolałbym go niż GS800 | 
|   |   | 
|  20.10.2010, 18:29 | #23 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2008 Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP 
					Posty: 1,893
				 Motocykl: LC 4   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 2 min 4 s |   
			
			Jeśli ów Tajger będzie miał taki prześwit, to nie wróżę mu długiej kariery w off-ie... na byle kamieniu miseczka pęknie jak z porcelany...   | 
|   |   | 
|  20.10.2010, 18:51 | #24 | 
|  Zarejestrowany: Oct 2008 Miasto: Śląsk 
					Posty: 1,002
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze Przebieg: rośnie   Online: 3 tygodni 4 dni 52 min 48 s |   
			
			Ciekawe jaki prześwit w takim złożeniu ma Afryka...   
				__________________ Pozdro   | 
|   |   | 
|  20.10.2010, 18:55 | #25 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2005 Miasto: Wrocław 
					Posty: 7,439
				 Motocykl: Nie mam już Afryki   Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s |   
			
			zależy główni od napiecia wstepnego zawieszenia w AT   z 22cm można ją napiąć dość wysoko, a maly tiger takich skoków nie bedzie miał. Raczej bliżej mu będzie do vstroma | 
|   |   | 
|  20.10.2010, 19:00 | #26 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2008 Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP 
					Posty: 1,893
				 Motocykl: LC 4   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 2 min 4 s |   
			
			
To jest złożenie   ?  Niech Wieczny zapoda parę zdjęć z Toru Lublin, tam widać jak można złożyć Afrę i pierwszym elementem który przyciera jest stopka boczna, a potem podnóżek... ale nie mowa o prześwicie w winklu tylko wogóle. Problem w tym, że wiele turystycznych enduro powastaje w ten sposób, że bierze się silnik ze sportowego bądź drogowego motocykla i do niego robi się resztę. KTM zrobił  moto od podstaw gdzie każdy element został zaprojektowany dokładnie tak aby spełniać swoje zadanie w turystycznym enduro, a w tym Tigerze jakoś brak mi spójnosci i cech enduro. | 
|   |   | 
|  20.10.2010, 19:38 | #27 | 
|  Zarejestrowany: Oct 2008 Miasto: Śląsk 
					Posty: 1,002
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze Przebieg: rośnie   Online: 3 tygodni 4 dni 52 min 48 s |   
			
			Jeśli to byłoby maksymalne złożenie tego sprzęta to byłaby to straszna chu...zna  . Chodzi mi o to że najpierw chciałbym go obejrzeć żeby ocenić jego możliwości i wykonanie. Mam tylko nadzieję że będzie wytrzymalszy niż Tiger 1050. 
				__________________ Pozdro   | 
|   |   | 
|  20.10.2010, 22:10 | #28 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2008 Miasto: WROCŁAW 
					Posty: 125
				 Motocykl: VFR 750 rc36   Online: 2 dni 13 godz 22 min 51 s |   
			
			Nowy Tiger ma być w wersjach on i off-road. Pierwsza ma sie toczyć na alusach 19-17(albo 18 - nie pamiętam), druga na szprychowanych 21 -17. Wersja off ma mieś też większe skoki zawieszeń i większy prześwit. Zresztą ja zobaczę to na żywca albo objeżdżę to podzielę się wrażeniami.
		 | 
|   |   | 
|  21.10.2010, 09:30 | #30 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2009 Miasto: Gwe/Warszawa 
					Posty: 3,484
				 Motocykl: CRF1000, RD04   Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 17 min 16 s |   
			
			Czyli gdzieś po Wszystkich Świętych go zobaczymy na żywca?
		 | 
|   |   | 
|  | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Tiger 800 XC | mdxmd | Inne - dyskusja ogólna | 29 | 06.06.2017 12:19 | 
| Tiger czy DL? | kris2k | Inne - dyskusja ogólna | 14 | 05.08.2013 22:44 |