|  25.02.2010, 00:44 | #61 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Germany 
					Posty: 5,909
				 Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz   Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s |   
			
			Moto fajne,jak i nowy GS,ale ceny jak dla mnie sa   .Zreszta nowy Lc8 R to tez jakas farsa cenowa.A podobno Afryki za 4-5 kola to tak drogo.Tu macie porownanie.Mysle,ze dla wielu z nas najlepszym rozwiazaniem juz po cenie motocykla,byla i pozostanie jeszcze troche Afryka. | 
|   |   | 
|  25.02.2010, 00:50 | #62 | 
| Hubert  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Warszawa 
					Posty: 175
				 Motocykl: R1200GS Galeria: Zdjęcia   Online: 4 dni 10 godz 5 min 5 s |   
			
			
szczerze? KOSMOS. W tej cenie mozna R1200GS lub F800GS. Jesli F800GS to nawet zostaje jeszcze conieco w kieszeni. Jesli tyle naprawde kosztuje to ja sie dziwie tym co ja kupia...
		 | 
|   |   | 
|  25.02.2010, 01:01 | #63 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Wrocław 
					Posty: 157
				 Motocykl: RD07a Przebieg: 44 tkm   Online: 1 dzień 5 godz 44 min 20 s |   
			
			no to chyba zostaje nam (tfu..) bmw F800, jak się nam afri skończą to może da się go wyjąć za ludzkie pieniądze....
		 | 
|   |   | 
|  25.02.2010, 01:01 | #64 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Germany 
					Posty: 5,909
				 Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz   Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s |   
			
			Wiesz,wszystko jest sprawa posiadanej kasy.Dla niektorych 5-6 tys.to kosmos,a dla innych 15 kawalkow to kaprys(mowimy oczywiscie o Eu).Mysle,ze tak jak na GS i GSA znalezli sie klienci tak i tu sie znajda.Ale cena fucktycznie powala.choc nie jest czyms odosobnionym za nowe motocykle,ktore sie na rynku pojawiaja.   Ostatnio edytowane przez myku : 25.02.2010 o 01:05 | 
|   |   | 
|  25.02.2010, 01:03 | #65 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Warszawa 
					Posty: 3,663
				 Motocykl: RD04 Galeria: Zdjęcia   Online: 2 miesiące 3 tygodni 2 dni 8 godz 16 min 12 s |       Engine - Engine type liquid-cooled, 4-stroke, DOHC, Forward-inclined parallel 2-cylinder, 4-valve, fuel injected, twin spark engine Displacement 1199 cc Bore x stroke 98 x 79.5 mm Compression ratio 11.0 : 1 Maximum power - Maximum torque - Lubrication system Dry sump, oil tank in crankcase Fuel System Fuel injection Clutch type Wet, multiple-disc coil spring Ignition system Twin spark Starter system Electric Transmission system Constant mesh, 6-speed Final transmission Shaft Fuel tank capacity 23 L Oil tank capacity 4.2 L Chassis - Chassis: Steel tube backbone Front suspension system Telescopic forks Front travel 190 mm Rear suspension system Monoshock, adjustable preload and rebound damping Rear travel 190 mm Caster angle 28° Trail 125mm Front brake Hydraulic Twin Ø 310 mm wave discs Rear brake Hydraulic Single Ø 282 mm wave disc Front tyre 110/80R19M/C 59V Rear tyre 150/70R17M/C 69V Dimensions - Length 2,250 mm Width 980 mm Height Min:1,410 mm / Max:1,440 mm Seat height Adjustable 845-870 mm Wheel base 1,540 mm Minimum ground clearance 205 mm Wet weight 261 kg | 
|   |   | 
|  25.02.2010, 01:04 | #66 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Germany 
					Posty: 5,909
				 Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz   Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s |   | 
|   |   | 
|  25.02.2010, 01:08 | #67 | |
| Hubert  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Warszawa 
					Posty: 175
				 Motocykl: R1200GS Galeria: Zdjęcia   Online: 4 dni 10 godz 5 min 5 s |   Cytat: 
   | |
|   |   | 
|  25.02.2010, 01:13 | #68 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Germany 
					Posty: 5,909
				 Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz   Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s |   
			
			
Nie mam nic do BMW.Podoba mi sie marka.Ale nowy 12Gs i tak nie jest warty tego co za niego chca.Yamaha nie koniecznie musi byc gorsza.Poczekamy,zobaczymy
		 | 
|   |   | 
|  25.02.2010, 01:20 | #69 | 
| Hubert  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Warszawa 
					Posty: 175
				 Motocykl: R1200GS Galeria: Zdjęcia   Online: 4 dni 10 godz 5 min 5 s |   
			
			Nie twierdze, ze to zle moto ale mysle, ze realna cena w PL nie powinna przekroczyc 35 za golasa i 40 tys za full opcje. Dla wiekszosci to i tak za duzo ale widze, ze w ciagu ostatnich 2 lat ceny nowych moto poszly bardzo w gore i nie bardzo rozumiem czemu.
		 | 
|   |   | 
|  25.02.2010, 01:24 | #70 | 
|  Zarejestrowany: May 2009 
					Posty: 151
				 Motocykl: RD07 Przebieg: 50.000   Online: 19 godz 18 min 36 s |   
			
			To trochę taki moto ala asfaltówka, lekki teren. Dla kogoś do weekendowej turystyki spoko.
		 | 
|   |   | 
|  | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Yamaha TDM 850 czy Yamaha Super Tenere ? | Kubaandcom | Yamaha | 48 | 21.04.2022 15:05 |