|   | 
 | |||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  | 
|  18.12.2010, 01:15 | #1 | 
|  Zarejestrowany: May 2010 Miasto: Lublin/Rzeszów 
					Posty: 123
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze Przebieg: wchuj Galeria: Zdjęcia   Online: 2 dni 21 godz 33 min 8 s |  Dodatkowy zbiornik paliwa. Jak wykonać z jakiego materiału? 
			
			Siema wszystkim Moje pytanie jest następujące z czego najlepiej wykonać zbiornik paliwa. Zarówno taki dodatkowy umieszczany w razie potrzeby pod boczkiem którego kształt może być nieco bardziej kanciasty jak i taki który będzie umieszczony zamiast oryginalnego baku, coś w rodzaju tych ACERBISa. Co do kształtu nie musiałby być ideał  byle  odporny na uderzenia. Przygotowuje TT do dalszych wojaży i zamiast oryginalnego zbiornika będzie inny 20litrowy metalowy z motocykla ale chciałbym dodać jeszcze jeden 4-5litrowy by uzyskać zasiek około 400km. Z czego najlepiej, najtaniej i najprościej zrobić zbiornik dodatkowy i z czego można by wykonać główny   
				__________________ 2x WSK 125>MZ TS 250  > SUZUKI TS 50> MTX 125> HONDA NX 650 Dominator > YAMAHA TT 600 Belgarda 94r. >  Honda NXL 650r 21 cali z przodu i życie staje się piękniejsze   | 
|   |   | 
|  18.12.2010, 01:44 | #2 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2008 Miasto: Okuninka latom, a Biala Podlaska zimom. 
					Posty: 579
				 Motocykl: R1100GS Przebieg: :dupa:   Online: 2 miesiące 4 tygodni 16 godz 7 min 14 s |   
			
			Zapytaj inz. Mamrota z Bielska Podl.   | 
|   |   | 
|  18.12.2010, 08:44 | #3 | 
|  |   
			
			Prosty i skutecznu sposób na dodatkowy zbiornik, wykonany w technologii rejli by Misza.  . Nigdy nie byłem na Ukrainie, natomiast podejrzewam że w Rumunii dodatkowe paliwo będzie jednak zbędnym balastem. | 
|   |   | 
|  18.12.2010, 12:22 | #4 | 
| dziad barowy  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: bielsk podlaski 
					Posty: 1,994
				 Motocykl: RD07a   Online: 2 miesiące 1 tydzień 6 dni 3 godz 10 min 54 s |   
			
			jest takich trzech Panów z Siedlec, którzy w tamtym roku dojechali ttr kami na czukotkę. mieli samoróbki zbiorniki z aluminium i mówili, że to niewypał bo zaczeły cieknąć od gleb i był problem z dostępem do spawarki alu. poksyliny i poksipole nie pomagały. popieram pomysł kolegi wyżej. dwa baniaki doczep na gmolach i wsio. znalazłem link http://www.chukotka.motogryf.pl/ było o nich na forum kiedyś. 
				__________________ Africa jest jak kotlet schabowy. im mocniej bita tym lepiej smakuje. rolnik-kaskader RD 07A '96 na starym forum w szóstej linijce   Ostatnio edytowane przez wasilczuk : 18.12.2010 o 12:26 | 
|   |   | 
|  18.12.2010, 13:16 | #5 | 
| Common Rejli  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Warszawa 
					Posty: 3,714
				 Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure Przebieg: dupa   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 44 min 12 s |   
			
			Dokładnie. A ta finezja mocowania   . Siedzi sztywno, a zdejmuje się chwilę. 
				__________________ BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki  . I stelaże. NIE SPRZEDAM!  | 
|   |   | 
|  18.12.2010, 13:26 | #6 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2009 Miasto: Gwe/Warszawa 
					Posty: 3,484
				 Motocykl: CRF1000, RD04   Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 17 min 16 s |   
			
			I do tego właśnie służą sety pasażera.   Też mi się wydaje, że lepiej kanisterek, niż dodatkowy, zmotany zbiornik. Do tego kanisterek można użyć jako blokadę przedniego amora podczas transportu.   | 
|   |   | 
|  18.12.2010, 15:54 | #7 | 
|  Zarejestrowany: May 2010 Miasto: Lublin/Rzeszów 
					Posty: 123
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze Przebieg: wchuj Galeria: Zdjęcia   Online: 2 dni 21 godz 33 min 8 s |   
			
			Dobra to umieszczę kanister pod boczkiem jak już albo rzucę gdzieś na tył. A dlaczego uważasz że dodatkowe paliwo w Rumuni nie będzie potrzebne? O tych gościach czytałem w motovoyagerze i powiem że też chciałbym kiedyś zrobić taką traske   Wiadomo najlepszy do takiej podróży byłby zbiornik ACERBIS sygnowany do TT ale jak dla mnie za drogie. Tak w ogóle to jak powstają takie plastikowe zbiorniki, są jakoś nadmuchiwane w formie jak te w qadach czy odlewane w jakiś sposób? 
				__________________ 2x WSK 125>MZ TS 250  > SUZUKI TS 50> MTX 125> HONDA NX 650 Dominator > YAMAHA TT 600 Belgarda 94r. >  Honda NXL 650r 21 cali z przodu i życie staje się piękniejsze   | 
|   |   | 
|  21.12.2010, 12:05 | #8 | |
| Stary (P)iernik  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Świeradów Zdrój 
					Posty: 3,760
				 Motocykl: XR400 , XR650L  XL600V   Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s |   Cytat: 
 W zimie można zarobić na odśnieżaniu po sąsiadach  W lecie na zbieraniu jagód , grzybów , butelek złomu , puszek po piwie. itp. Są możliwości, może brakować tylko chęci. Na planowaną trasę ( Ukraina , Rumunia ) wystarczy oryginalny 12l. 
				__________________ Ostatnio edytowane przez Franz : 21.12.2010 o 12:27 | |
|   |   | 
|  24.12.2010, 15:12 | #9 | |
|  Zarejestrowany: May 2010 Miasto: Lublin/Rzeszów 
					Posty: 123
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze Przebieg: wchuj Galeria: Zdjęcia   Online: 2 dni 21 godz 33 min 8 s |   Cytat: 
  ale o tym że trzeba uzbierać na sam wyjazd, na nowe opony, nowy olej, i kilka dodatków to nie pomyślałeś, gdybym pracował to nie jest to problem ale ja studiuje dziennie i to po za domem. Na wyjazd zakładam zbiornik 20l z XL 600, i napiszę to po raz kolejny że zakładam większy zbiornik dla mojej własnej wygody i tego że jak zaleje pod korek na Ukrainie nie będę musiał lać za drożej w Rumuni... Ciężar zbiornika mi nie przeszkadza bo jest może 2kg cieszy od plastiku. Link z innego forum gdzie zadałem to samo pytanie: http://www.boxer-motor.com/index.php...d=60&Itemid=57 http://www.boxer-motor.com/index.php...d=88&Itemid=57 W tym temacie chciałem poruszyć kwestie budowy dodatkowego zbiornika a nie 'dodatkowego zbiornika do mojego wyjazdy do Rumunów',,, Dziękuje   
				__________________ 2x WSK 125>MZ TS 250  > SUZUKI TS 50> MTX 125> HONDA NX 650 Dominator > YAMAHA TT 600 Belgarda 94r. >  Honda NXL 650r 21 cali z przodu i życie staje się piękniejsze   Ostatnio edytowane przez Hipolit : 24.12.2010 o 15:25 | |
|   |   | 
|  27.12.2010, 14:15 | #10 | 
| Stary (P)iernik  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Świeradów Zdrój 
					Posty: 3,760
				 Motocykl: XR400 , XR650L  XL600V   Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s |   
			
			http://www.boxer-motor.com/index.php...d=60&Itemid=57 To forum jest martwe od kilku już lat. Na różnicy cen 8 litrów paliwa raptem zaoszczędzisz 2 piwa. Uznaję zasadę niewyważania otwartych drzwi. Jeśli już masz takowy 20 litrowy zbiornik od Xr to sprzedaj i kup dedykowany do TT. Niewiele dołożysz. Natomiast jeśli nie masz jeszcze od Xr i planujesz dopiero kupić i do tego jeszcze kombinować to już głupota. Zbiornik może mieć ( a napewno ma ) inny sposób mocowania i długość. Może również nie pasować kanapa. Miałem taką TT jak masz Ty z dużym zbiornikiem paliwa. Tankowanie do pełna miało tyko sens ,gdy jechaliśmy w góry na kilka dni dala od stacji benzynowych . Skoncentruj się lepiej na doprowadzeniu do dobrego stanu tech. swojej TT by w drodze nie przysporzyła Ci niespodzianek. 
				__________________ Ostatnio edytowane przez Franz : 27.12.2010 o 14:50 | 
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| zbiornik paliwa | Tomasa | Wszystko dla Afryki | 3 | 04.10.2012 16:42 |