|  | 
|  01.03.2024, 11:28 | #1 | 
|  Zarejestrowany: Feb 2024 Miasto: Krk 
					Posty: 154
				 Motocykl: SD13 (CRF1100) 2023/2024   Online: 6 dni 3 godz 31 min 48 s |  Plastyczna rama 
			
			Kupiłem NATa całkiem niedawno, wiedziałem, że temat ramy to generalnie jest słabość NAT, ale jak tak zacząłęm więcej czytać to się zaczynam zastanawiać jak tym jeździć i chyba się robię przewrażliwiony. Gdzieś czytam, że parkingowa wywrotka rama pogięta, przejazd przez dziure rama pogięta, to wy tym w terenie jeździcie? Teraz będę jeździł zes*any, że jakąkolwiek dziure zrobie to rama pogięta   A więc jak to w praktyce wygląda? Czy faktycznie trzeba na kazdym kroku uważać? Czy jak się przejadę po terenie, to jakaś hopka delikatna, to jakieś dziura, jak mi się moto położy przy zerowej prędkości na bok bo się nie podeprę nogą to będzie ok? | 
|   |   | 
|  01.03.2024, 11:38 | #2 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2017 Miasto: Giżycko 
					Posty: 175
				 Motocykl: XRV 750 Africa Twin   Online: 3 miesiące 3 tygodni 5 dni 10 godz 36 min 33 s |   
			
			Faktycznie przewrażliwiony jesteś. Nie czytaj tych głupot.
		 | 
|   |   | 
|  01.03.2024, 11:52 | #4 | 
| Administrator  |   
			
			Ale to jego motocykl na codzień czy tylko do filmu mu dali?
		 
				__________________ AT03 | 
|   |   | 
|  01.03.2024, 12:10 | #5 | 
| gsm: 512242193  Zarejestrowany: Jul 2006 Miasto: Rzuchów 
					Posty: 5,522
				 Motocykl: RD11a Galeria: Zdjęcia   Online: 5 miesiące 2 dni 12 godz 55 min 20 s |   
			
			dzieju jak by motocykl nie przeżył to nazwisko  gościa tyle znaczy ze by tego nie ukrywał i by zaraz o tym było  głośno
		 
				__________________  Kowal zawinił - cygana powiesili   | 
|   |   | 
|  01.03.2024, 12:20 | #6 | |
|  |   Cytat: 
  Nie słuchaj głupot. Ludzie świat przejechali na NAT bezproblemowo. Wywal gmole heeda załóż OM, swmotech itp. i ciesz się jazdą. PS. moja pierwsza Afra zrobiłem 40tyś a lekko nie miała, to jak piszesz to by miałą ramę w ósemkę pogiętą. 
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. | |
|   |   | 
|  01.03.2024, 12:27 | #7 | |
|  Zarejestrowany: Feb 2024 Miasto: Krk 
					Posty: 154
				 Motocykl: SD13 (CRF1100) 2023/2024   Online: 6 dni 3 godz 31 min 48 s |   Cytat: 
 Nie wiem czy pasują do modelu 2024, puściłem maila. | |
|   |   | 
|  01.03.2024, 12:37 | #8 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   
			
			Ja tam Toni Bou definitywnie nie jestem   ,  ale mam gmole Heeda i parę razy leżałem w offie i jakoś szkód nie ma. | 
|   | 
|  01.03.2024, 13:46 | #10 | |
|  |   Cytat: 
 Z doświadczeń moich klientów, a mam w bazie trochę motocykli ubezpieczonych w ramach ryzyka AC  Zaczynając oczywiście od Afryki, przez BMW, HD, Triumph, Ducatii, Benelli, KTM, Suzuki, Yamahę oraz jeszcze kilka innych. Przez to mam pojęcie jak wyglądają koszty napraw motocykli. Powiem szczerze, że nie miałem klienta, który miałby problem z ramą w innym motocyklu niż crf1100. (Celowo w tych statystykach pomijam Tenerę, bo tam mocowanie tłumika, które kwalifikuje ramę do wymiany to można ręką zgiąć  ) Już w tym roku mam jedną pękniętą ramę, a w zeszłym roku miałem chyba 5. Generalnie wszyscy, którzy mieli uszkodzone ramy stwierdzili, że faktycznie jakieś miękkie te ramy, bo uderzenia są nie wielkie. Według mnie jest coś na rzeczy, ale to każdy może sam sprawdzić sprawdzając czy nie ma wybrzuszenia między chłodnicami. Oczywiście nie ma co się tym przejmować, bo jak zaczniemy się przejmować to po co jeździć  W razie czego masz AC to będzie całka lub przełożą rame... | |
|   |   |