|   | 
 | |||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  | 
|  26.10.2009, 00:42 | #1 | 
| Zarejestrowany: Oct 2009 
					Posty: 7
				 Motocykl: RD03   Online: 1 godz 49 min 2 s |  sportowy wałek do AT +stelaze boczne 
			
			Witam Mam pytanko czy ktoś słyszał o sportowych wałkach do at i ewentualnie jakiś dynojetach. Zima idzie i tak kombinuje co by tu porobić (a że się w zasadzie AT nie psuje to może jakiś tuning  ) (mocy troche mało a z zębatko o ząbek większa mogło by łaaadnie latać) P.S jak było to soryy(prosze o link) Aha jakby ktoś miał stelarze boczne z wawy pożyczyć to się pisze będzie jakieś  a jak by ktoś chicał to można kilka kopi zrobić (migomat jest  Pozdrawiam | 
|   |   | 
|  26.10.2009, 09:23 | #2 | |
| Stary (P)iernik  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Świeradów Zdrój 
					Posty: 3,760
				 Motocykl: XR400 , XR650L  XL600V   Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s |   Cytat: 
 Takie zębatki kupowałem na niemieckim ebay Sportowy wałek miałem zamontowany w swojej TT 600 ( taką kupiłem ) Jednocześnie był zmieniony gaźnik - na akcesoryjny z płaską przepustnicą + dysze+ filtr K@N Motocykl wciągał 7 l paliwa na 100 zamiast 5 l Silnik miał słabszy dół , trzeba było go bardziej kręcić. Fakt - był mocniejszy i zrywniejszy . Praca silnika była jednak bardziej twarda. Wypieprzyłem to wszystko i wróciłem do stanu fabrycznego. Zamontowałem zwykły gażnik, zwykły wałek,filtr i dysze i motocykl stał się taki jaki powinien być. Z silnym dołem , miękko pracujący i zużywający normalne ilości paliwa. Myślę ,ze jeśli masz nadmar gotówki i czasu - lepiej poświęcić to na dokładny przegląd motocykla w zimie. 
				__________________ Ostatnio edytowane przez Franz : 26.10.2009 o 10:10 | |
|   |   | 
|  27.10.2009, 11:48 | #3 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 
					Posty: 1,409
				 Motocykl: RD07a Przebieg: 43k+   Online: 3 tygodni 3 godz 40 min 47 s |   
			
			Temat byl tyyle razy walkowany na forach, starym i nowym, ze ciezko "linka" podac. Wiekszosc tych, ktorzy dla poprawienia osiagow kombinowali z dynojetami, K&N, itd. w koncu dawala spokoj, bo wiecej bylo strat niz pozytku. Zmiana przedniej zebatki jest chyba najsensowniejszym, a przede wszystkim najtanszym sposobem. Latwo tez powrocic do oryginalu, jak sie juz nacieszysz   Jeden taki http://www.advrider.com/forums/showp...9&postcount=66 poszedl na maksa, ale pewnie taniej wyszedlby pomaranczowy wsciekun jako drugie moto  pozdrawiam, samul 
				__________________ "Don't cry because it's over. Smile because it happened." Dr Seuss | 
|   |   | 
|  27.10.2009, 11:54 | #4 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2008 Miasto: Raczyce/Wrocław 
					Posty: 2,012
				 Motocykl: RD04 Przebieg: 3 ....   Online: 1 miesiąc 21 godz 59 min 27 s |   
			
			afrynia to nie ścigant nie ma jej co podkręcać , a wszystko inne co jest robione na motongu to nie tuning tylko dostosowanie do "technologii rejli " takie jak pompy, reglery i inne takie ...
		 
				__________________ AKTUALNIE SZUKAM PRACY!!! ale nadaję się tylko na szefa   | 
|   |   | 
|  27.10.2009, 21:29 | #5 | |
|  Zarejestrowany: Mar 2005 Miasto: Wrocław 
					Posty: 7,439
				 Motocykl: Nie mam już Afryki   Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s |   Cytat: 
    | |
|   |   | 
|  27.10.2009, 21:34 | #6 | 
| Common Rejli  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Warszawa 
					Posty: 3,714
				 Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure Przebieg: dupa   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 44 min 12 s |   
			
			A na czym masz tę moc?
		 
				__________________ BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki  . I stelaże. NIE SPRZEDAM!  | 
|   |   | 
|  27.10.2009, 22:30 | #7 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2005 Miasto: Wrocław 
					Posty: 7,439
				 Motocykl: Nie mam już Afryki   Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s |   
			
			na seryjnych gaźnikach, papierowym filtrze powietrza, świece spitfire, tłumik arrow
		 | 
|   |   | 
|  27.10.2009, 22:49 | #8 | 
| 22.10.2006, DTN :)  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Kąty Wrocławskie 
					Posty: 3,770
				 Motocykl: RD07 Przebieg: IIszlif Galeria: Zdjęcia   Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 56 min 50 s |   
			
			Tu chyba chodzi o to czy na kole czy sprzęgle   ale bardziej chodzi o to jak jeździ a nie ile więcej ma KM i Nm na papierze   
				__________________ Real adventure starts where road ends...  -AT RD07 Big Bore      'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny'  http://www.youtube.com/user/Miszapoland | 
|   |   | 
|  27.10.2009, 23:13 | #9 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2005 Miasto: Wrocław 
					Posty: 7,439
				 Motocykl: Nie mam już Afryki   Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s |   
			
			Na sprzęgle 61km to chyba na paliwie 120 oktanów    | 
|   |   | 
|  28.10.2009, 00:15 | #10 | 
| Stary (P)iernik  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Świeradów Zdrój 
					Posty: 3,760
				 Motocykl: XR400 , XR650L  XL600V   Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s |   
			
			Silniki Afrykańskie gorzej chodzą na takim paliwie ( o ile jest - Lotnicze ?) Najlepiej 91-95 oktan 
				__________________ | 
|   |   |