|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,006
Motocykl: CRF1100
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s
|
Czołem Grupa
na Kanał Łowców, wrzucam kolejny Film do Kawy.. tym razem o znanym i lubianym GS 800 Motocykl fajny, Prawie urzekający ![]() https://youtu.be/oVPvvegBG18
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Michał
![]() |
Exik, Ty też idziesz z duchem czasu? Co to ma być..premiera za 14 min? Ehh dobry chłopak był
|
|
|
|
|
|
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,006
Motocykl: CRF1100
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s
|
Cytat:
![]() dasz radę.. 14 min nie tak długo..
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
trampkarz emeryt
![]() |
Jako że przed zakupem rozważałem 800 jako główną, lżejsza alternatywę dla mojej cycatej, obejrzę z zainteresowaniem
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
Żebyś kawę zdążył zaparzyć.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
To moto bardzo mi sie podobało, pewnie bym kupił gdyby nie marne, nieregulowane zawieszenie.
I nie zgadzam, koło 17 z tyłu jest całkowicie OK. |
|
|
|
#7 |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
jeżdże na 17" z tyłu od lat tenerkami po najgorszych dziurach w tym dwa Rally i robia robote dobrze, węższa opona też lepiej wcina sie w teren, np mokra trawa. Problem opon nie istnieje juz za bardzo, jeżdże na mitasie E09, Miśkach Anakee Wild itp no problemo. BMW R1200GS też ma 17" z tyłu. Do motocykla adv jest całkiem dobra. Opon crossowych sie przecież i tak nie zakłada do takich cięzkich moto.
|
|
|
|
#8 | |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,006
Motocykl: CRF1100
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s
|
Cytat:
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Cytat:
w piachu to tylko technika i dzida.i jeżeli już to grube opony pomagają anie wyższe. Jak się juz jednak zatrzymasz to nie pytujesz gazem tylko trzeba się bujnąć, odbić moto z dołka. Finezja w operowaniu gazem i zadnych kostek w życiu nie urwałem, chyba ze na ostrych kamieniach, a to w każdej oponie urwiesz. |
|
|
|
|
#10 | |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,006
Motocykl: CRF1100
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s
|
Cytat:
możesz mi trochę zaufać na słowo a jak Ci wpadnie jakiś.motocykl z 18 z Tyłu na dłużej.. być może się.sam przekonasz.. . zobaczymy ![]() zasadniczo tutaj nie ma większej filozofii .. czysta fizyka, mniejsze koło aby utrzymać tę samą prędkość musi się.kręcić szybciej.. zatem szansa na wyrywanie kostek jest większa.. i my to przerabialiśmy kilkukrotnie.. w ternie zaś większa średnica koła ma większy płaszczyznę styku z gruntem zatem ma lepszą trakcję co akurat w przypadku Piachu ma duże znaczenie..
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..
|
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Prawie jak po Wietnamie... | NaczelnyFilozof | Polska | 40 | 26.12.2020 17:03 |
| Ciuchy Ixs W W-wie Prawie Od Ręki | m_schubert | Ciuch Afrykańczyka | 17 | 04.12.2009 00:28 |
| Kufry, prawie jak aluminioki :) | kajetan | Wszystko dla Afryki | 3 | 25.11.2008 23:38 |