|  | 
|  27.03.2019, 12:24 | #1 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2010 Miasto: Wrocław 
					Posty: 1,419
				 Motocykl: Husqvarna 701 Enduro   Online: 1 miesiąc 4 tygodni 15 godz 23 min 25 s |  Husqvarna 701 - podwyższenie kierownicy. 
			
			Pojeździłem chwilę huską i mam mieszane uczucia w kwestii czy potrzebuję podwyższenie kierownicy. Pozycja jest zbliżona do tej z małych enduraków/crossów, czyli jajka na "baku", kierownica blisko, a na stojąco nogi ugięte i tułów pochylony. Fajne to do agresywnej terenowej jazdy, jednak przy dłuższych podróżach może męczyć. Czy w swoich 701 macie podwyższenie kierownicy, a jeśli tak to jakie (firma/producent/źródło pozyskania) i jak wysokie? | 
|   |   | 
|  27.03.2019, 13:42 | #2 | 
| Stary (P)iernik  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Świeradów Zdrój 
					Posty: 3,760
				 Motocykl: XR400 , XR650L  XL600V   Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s |   
			
			Odpowiedzi mogą być różne, bo nie wszyscy mają taki sam wzrost, długość rąk czy nóg To Tobie ma być dobrze. Waga soft enduro - kupiłeś z myślą o dalszych wyjazdach też  czyli dostosować motocykl trochę inaczej niż lekki liść którym też jeździsz U mnie w 650 jest podwyższenie kierownicy wraz z odsunieciem - Zeta Wzrost 182 raczej długie nogi i ręce W turystyce softenduro nie siedzimy jak w liściu lecz bardziej luźno by nie było problemem Spędzić cały dzień na. Motocyklu w pozycji siedzącej czy dłuższy czas stojąc 
				__________________ | 
|   |   | 
|  27.03.2019, 15:12 | #3 | |
|  Zarejestrowany: Nov 2010 Miasto: Wrocław 
					Posty: 1,419
				 Motocykl: Husqvarna 701 Enduro   Online: 1 miesiąc 4 tygodni 15 godz 23 min 25 s |   Cytat: 
 Ja pytam jakie podwyższenia są na rynku. Między czym, a czym mogę ewentualnie wybierać. Pawle, dzięki za propozycję. Póki co za mało kilometrów wyjeździłem aby wyrobić sobie zdanie czy podwyższenie jest mi niezbędne. Pojeżdżę jeszcze trochę, zadecyduję i ewentualnie wrócę z tematem. Obecnie mam do dyspozycji podwyższenie a'la ROX więc mam na czym testować. | |
|   |   | 
|  27.03.2019, 14:53 | #4 | 
|  Zarejestrowany: Oct 2013 Miasto: Marki 
					Posty: 1,735
				 Motocykl: RD04   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 22 godz 51 min 48 s |   
			
			Jak chcesz to mam jakieś z ktma podwyższenie to wyśle Ci i sprawdzisz sobie
		 
				__________________ KTM 640 Rally   | 
|   |   | 
|  27.03.2019, 16:25 | #5 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2010 Miasto: białystok 
					Posty: 2,661
				 Motocykl: ktm 640 adventure   Online: 3 miesiące 4 tygodni 1 dzień 21 godz 38 min 9 s |   
			
			Lepszego patentu raczej nie ma: | 
|   |   | 
|  27.03.2019, 20:08 | #6 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2010 Miasto: Wrocław 
					Posty: 1,419
				 Motocykl: Husqvarna 701 Enduro   Online: 1 miesiąc 4 tygodni 15 godz 23 min 25 s |   
			
			Redrobo, mam ten patent. W 701 on nie zadziała. On podnosi kierownicę o 50-55mm w zależności od wersji. W 701 to dla mnie zdecydowanie za dużo. Waham się, o ile w ogóle będe podwyższał, między 15 a 25mm.
		 | 
|   |   | 
|  28.03.2019, 10:50 | #7 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2010 Miasto: białystok 
					Posty: 2,661
				 Motocykl: ktm 640 adventure   Online: 3 miesiące 4 tygodni 1 dzień 21 godz 38 min 9 s |   
			
			Wiec wystarczy Ci zwykly dystans na fatbar i dluzsze sruby.
		 | 
|   |   | 
|  28.03.2019, 11:33 | #8 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2010 Miasto: Wrocław 
					Posty: 1,419
				 Motocykl: Husqvarna 701 Enduro   Online: 1 miesiąc 4 tygodni 15 godz 23 min 25 s |   
			
			
Tak, wiem. Właśnie o to pytam - jaki? Jakieś sprawdzone opcje? Albo inne rozwiązanie, np. wyższe wieżyczki? Albo podkładki dystansujące pod wieżyczki (np. Nomad-Adv ma takie: https://www.nomad-adv.com/store/p231...ar_risers.html). Może problem z dupy, bo pewnie każde rozwiązanie będzie działało zapewne tak samo. | 
|   |   | 
|  28.03.2019, 12:32 | #9 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2015 
					Posty: 64
				 Motocykl: Husky 701, CRF 250L Rally, 1200GS LC Rallye Przebieg: XX000   Online: 6 dni 2 godz 55 min 35 s |   
			
			Też zastanawiam się nad podniesieniem kierownicy w H701. Moje przemyślenia są takie: - kierownica jest bardzo nisko, niżej niż na 1200GS czy CRF250L, - na stojąco jest mi niewygodnie, pozycja jest pokurczona, - przez to zauważyłem, że najczęściej wybieram jazdę na siedząco, wstaje rzadko kiedy, Chcę podnieść kierownicę o 25mm. Trzeba jednak pamiętać że w Husce jest ona zamontowana na gumowych tulejach, wyższe podniesienia tworzą sporą dźwignię i trzeba ten element zastąpić odpowiednikiem wykonanym z metalu. W KTM jest to https://ktmsklep.pl/79001940144-hand...nt-bushing-kit ale jeszcze nie wiem czy spasuje. Co do samych riserów to za ich wykonanie wziął się ostatnio Ron Bullet (MadMechs - można znaleźć na fb). Takie zamierzam kupić. | 
|   |   | 
|  04.06.2019, 08:30 | #10 | |
|  Zarejestrowany: Nov 2010 Miasto: Wrocław 
					Posty: 1,419
				 Motocykl: Husqvarna 701 Enduro   Online: 1 miesiąc 4 tygodni 15 godz 23 min 25 s |   Cytat: 
 Informacyjnie - kabli starcza (trzeba rozpiąć trytytki w lampie), jednakże przewód sprzęgła i hamulca przy takim podniesieniu jest na styk. | |
|   |   |