|   | 
 | |||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  | 
|  09.08.2018, 00:51 | #1 | 
|  Zarejestrowany: May 2015 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,271
				 Motocykl: ATAS 2024 Przebieg: 8000   Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s |  Zębatka supersprox stealth 
			
			Ktoś testował ten wynalazek w Afryce?
		 | 
|   |   | 
|  09.08.2018, 08:58 | #2 | 
|  |   
			
			W starej się liczy? Działa jak każda inna, +10 do lansu. Mi się tak złota podoba, że jestem w stanie odmówić sobie flaszki w knajpie i dopłacić te 150 zeta do tego koloru    | 
|   |   | 
|  09.08.2018, 09:27 | #3 | 
|  Zarejestrowany: May 2015 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,271
				 Motocykl: ATAS 2024 Przebieg: 8000   Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s |   
			
			
Mhm, bardziej mi chodziło o tą zwiększoną wytrzymałość 😁, ale nie powiem złota do złotych felg to jest coś 😁
		 | 
|   |   | 
|  09.08.2018, 10:03 | #4 | 
|  |   
			
			Nie wiem jak z tą wytrzymałością, ale jak łańcuch się będzie kończył to i tak trzeba by dać nowe zębatki, żeby pozostać w zgodzie z panem Haynesem czy tam "sztuką".
		 | 
|   |   | 
|  09.08.2018, 10:36 | #5 | 
|  |   
			
			Zwiększona wytrzymałość jest w stosunku do aluniniowych zębatek, które stosuje się w crrosówkach. Są lekkie jak piórko ale po wyścigu do wyrzucenia. W supersproxie srodkowa część ta kolorowa jest aluminiowa a zewnętrzna zębata stalowa. Daje to wytrzymałość zwykłej stalowej i małą oszczędność masy 400g chyba?
		 
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. | 
|   |   | 
|  09.08.2018, 12:38 | #6 | 
| Moderator  |   
			
			Mada, a czym ta oszczędność masy może owocować?
		 
				__________________ www.kolejnydzienmija.pl 2014: Żatki Bolek na promie kosmicznym 2015: Veni Vidi Wypici 2016: Muflon na latającym gobelinie 2017: Garbaty Jednorożec 2018: Czarny Jaszczomp 2019: Rodzina 50ccm plus 2020: Żółwik Tuptuś 2021: Chiński Syndrom 2022: Nie lubię zapierdalać 2023: Statek bezpieczny jest w porcie, ale nie od tego są statki 2024: Uwaga bo ja fruwam 2025: Ekwipunek Załogi Gogurka 2025: Cztery i pół Afryki | 
|   |   | 
|  09.08.2018, 12:45 | #7 | 
|  |   
			
			prędkość maksymalna większa o 1km/h i przyspieszenie do 100 lepsze o 0,01s Ogólnie im mniejsza masa nieresorowana tym lepiej ale to w sprzęcie typu yz250 może być czuć w NAT tylko +10 do lansu. 
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. | 
|   |   | 
|  09.08.2018, 12:47 | #8 | 
|  Zarejestrowany: May 2015 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,271
				 Motocykl: ATAS 2024 Przebieg: 8000   Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s |   
			
			Mniejsza masa nieresorowalna zawsze pozytywnie wpływa na  pracę zawieszenia   Polki dystrybutor ich nie ma i tak. Jedynie z ruggedroads można | 
|   |   | 
|  09.08.2018, 12:52 | #9 | 
| Moderator  |   
			
			Dzięki za info    
				__________________ www.kolejnydzienmija.pl 2014: Żatki Bolek na promie kosmicznym 2015: Veni Vidi Wypici 2016: Muflon na latającym gobelinie 2017: Garbaty Jednorożec 2018: Czarny Jaszczomp 2019: Rodzina 50ccm plus 2020: Żółwik Tuptuś 2021: Chiński Syndrom 2022: Nie lubię zapierdalać 2023: Statek bezpieczny jest w porcie, ale nie od tego są statki 2024: Uwaga bo ja fruwam 2025: Ekwipunek Załogi Gogurka 2025: Cztery i pół Afryki | 
|   |   | 
|  09.08.2018, 13:35 | #10 | 
| I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24  |   
			
			Przerost formy nad treścią. Lżejsza od Alu czy stalowej ale tego w NAT nie poczujesz.
		 | 
|   |   |