|
|
|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Andrychów/Kraków
Posty: 142
Przebieg: 11 600
Online: 1 tydzień 10 godz 15 min 10 s
|
Czołem Pany!
Mój XT660R się zmoczył w przedniej prawej ladze po 3kkm od wymiany uszczelniaczy (komplet, plus czyszczenie wszystkiego i nowy olej), spotkałem się z opinią, że nie ma co serwisować 1 lagi, bo druga siknie szybko. Macie jakieś doświadczenia? Przebieg obu 3kkm od serwisu, uszczelniacze Allballs, co tym razem trwałego założyć? Pozdrawiam, Mateusz |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Piwniczna-Zdrój
Posty: 1,020
Motocykl: RD04
Przebieg: 53000
Online: 3 miesiące 3 tygodni 1 dzień 50 min 12 s
|
Tylko nie Allballs, załóż Ariette, Athena lub SKF. A przede wszystkim dobrze obejrzyj lagę czy nie ma zadrapań, no i oczywiście panewki też czy nie zużyte.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
przemieszczacz
![]() Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: Skierniewice
Posty: 1,772
Motocykl: LC8, exc-f 250
Online: 3 miesiące 3 tygodni 3 dni 19 godz 30 min 15 s
|
NOK lub SKF
__________________
'03 Hello Kitty Słowiański Zimny Wiatr |
|
|
|
|
|
#4 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Sanok
Posty: 2,026
Motocykl: EXC, ST 1300
Przebieg: rośnie
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 14 godz 8 min 50 s
|
Zielone Skf plus ich plastikowa oslona na lage utrudniajaca dostawaniu sie blota pod uszczelniacz
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
__________________
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą |
|
|
|
|
|
#5 |
![]() Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Kraków
Posty: 3,271
Motocykl: ATAS 2024
Przebieg: 8000
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s
|
Po 3 tys. to chyba gwarancja wymieniającego, no chyba ze wymieniajacy to właściciel i sam schrzanil wymianę
|
|
|
|
|
|
#6 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Łaziska Górne
Posty: 929
Motocykl: 800X Pro, Yama XT614Z Terefere, Husq. TE610ie
Przebieg: x34tys
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 12 godz 4 min 15 s
|
Wymieniający spaprałby sprawę, to ciekłoby od razu, a nie po 3kkm. W XTR laga goła, wystarczy odpowiedni rodzaj błota, któremu damy zaschnąć i po chwili mamy je w uszczelniaczu, który siłą rzeczy będzie przepuszczał.
Albo czyścić pyłówki po taplaniu w błocie, albo założyć neopreny. No chyba, że jakiś zadzior jest, to inna sprawa. Ja z wyciekami walczyłem z 10 razy w roku, żadne NOKi nie pomagały. Założyłem neopreny, których fanem nie byłem i od dwóch lat spokój, wymieniam jedynie olej co sezon. |
|
|
|
|
|
#7 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Andrychów/Kraków
Posty: 142
Przebieg: 11 600
Online: 1 tydzień 10 godz 15 min 10 s
|
Hmm, ok, dziękuję za podpowiedzi co do firmy/neopranów.
Czy mogę zrobić naprawę/serwis tylko cieknacej ladze? Na moją logikę tak, ale usłyszałem na innym forum ze jeśli zrobię tylko jedną, to druga szybko pójdzie. Nie wydaje mi się to sensowne, bo przecież druga jest ok i nie ma 15k nalotu. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
22.10.2006, DTN :)
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kąty Wrocławskie
Posty: 3,770
Motocykl: RD07
Przebieg: IIszlif
Galeria: Zdjęcia
Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 56 min 50 s
|
Nie chcesz - nie rób, chcesz - rób. Kurde
Co to za pytanie w ogóle... Uszczelniacz kosztuje z 30zł NOKa a bedziesz mieć spokój w łepetynie.
__________________
Real adventure starts where road ends... -AT RD07 Big Bore 'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny' http://www.youtube.com/user/Miszapoland |
|
|
|
|
|
#9 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Sanok
Posty: 2,026
Motocykl: EXC, ST 1300
Przebieg: rośnie
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 14 godz 8 min 50 s
|
Neopren może być na szosę w terenie robi więcej zła - drobinki piasku gdy się dostaną pod kołnierz cały czas trą o lagę - wiadomo jaki będzie finał. Polecam taki zgarniacz - wg. mojego kumpla mechanika wydłuża życie uszczelniaczy o połowę.
http://allegro.pl/skf-zgarniacze-blo...214790354.html
__________________
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Zakonserwowany
![]() |
Ten zgarniacz z skf może to i dobry patent, tylko że trzeba też je często czyścić jak się po błocie jeździ. Ja dwa razy w roku wymieniam olej z uszczelniaczami, nie stosuje żadnych zabezpieczeń. Parę godzin na taki zabieg w sezonie mogę poświęcić. Skarpety neopranowe są na pył i pioch a nie na błoto i wodę, które zawsze przedostanie się do środka lagi szorując rurę. Stosowałem wiele różnych ochraniaczy lag i doszedłem do wniosku że w 100 % nie działa żaden.
__________________
Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni . |
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Wymiana uszczelniaczy dl 650 | Kawka | Inne - dyskusja ogólna | 18 | 04.12.2015 19:59 |