|  | 
|  23.10.2017, 16:00 | #1 | 
| Kiedyś R.T70  Zarejestrowany: May 2014 Miasto: Częstochowa 
					Posty: 1,421
				 Motocykl: Była RD04 Przebieg: 120000+   Online: 3 miesiące 2 tygodni 5 dni 7 godz 52 min 52 s |  Crosstourer- za i przeciw. 
			
			Podoba mi się, a potrzebuję coś na asfalt. Moja 04 jest spoko, ale szkoda jej na darcie 160/170km/h. Bo to jest jej max. Zatęskniło mi się za Alpami i stąd ten dylemat. Niestety wiadomości w necie mało, więc podpytam tu. Ktoś ma/miał? Może znajomy ma? Macie jakieś zdanie na temat tego modelu? Za wszelkie podpowiedzi dotyczące innych motocykli dziękuję. Wiem że wybór w podobnych pieniądzach jest spory, ale chcę Hondę i koniecznie na szprychowych kołach. No więc... ktoś, coś...? 
				__________________ Serdecznie pozdrawiam. Romek T. | 
|   |   | 
|  23.10.2017, 16:23 | #2 | 
| I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24  |   
			
			Sam nie mam ale znam kogoś kto kogoś zna i ten mi powiedział że tamten powiedział że Crosstourer urywa doopę. Mega wygodny, szybki, doskonała ochrona przed wiatrem. Piec o ogromnej kulturze pracy. Będzie Pan zadowolony.
		 | 
|   |   | 
|  23.10.2017, 16:36 | #3 | 
|  |   
			
			Trudno będzie o opinie użytkownika bo bardzo mało tego jeździ w Polsce. Też mi się podoba i chętnie poznam opinie kogoś kto jeździ.
		 | 
|   |   | 
|  23.10.2017, 16:44 | #4 | 
|  |   
			
			Przejechałem na VFR1200X DCT 2014 - 15 000 km.  Jeśli masz jakieś konrektne pytania pisz śmiało  - odpowiem. | 
|   |   | 
|  23.10.2017, 16:50 | #5 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Germany 
					Posty: 5,909
				 Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz   Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s |   
			
			Poczytaj troche posty dj.1.On nim w krotkim czasie 150tys nawinal i byl zadowolony.Od siebie dodam ze jakis czas temu zachorowalem na ten motocykl.Wszystko jest w nim na ZA.Napewno wolalbym jego niz jakies gejesy Tenery czy inne podobne Triumphy.Dlatego sie nim przejechalem,300km po kretych drogach i powiem ci,ze jak dla mnie czar prysnal.Nowa CRF jest jak dla mnie o niebo wygodniejsza i pasujaca do mnie.Mowie to zupelnie subiektywnie.Niemniej jednak obejrzalem wszystko co bylo w YT i jakbym mial kupowac tego typu motocykl to wybralbym wlasnie jego.Osobiscie poczekam na nowy model,bo chyba w koncu ktos w Hondzie zorientuje sie ze tluka go juz od dekady.Mam znajomych co go maja i sa bardziej niz zachwyceni.Tak wiec zycze powodzenia    | 
|   |   | 
|  23.10.2017, 16:34 | #6 | 
|  Zarejestrowany: Feb 2015 Miasto: Rumia 
					Posty: 41
				 Motocykl: RD07a Przebieg: > 70000   Online: 1 tydzień 2 dni 10 godz 24 min 7 s |   
			
			Kolega w tym roku odbył dwutygodniową podróż w Alpy na swoim Crostourerze (szprychowane koła) w automacie i zarówno on jak i jego Żona byli mega zadowoleni. Dwie inne osoby jechały na Hondzie CBF 1000A z 2012 chyba oraz BMW 1200 GS z 2015 roku. Crostourer był najwygodniejszy na długie przeloty i jednocześnie najszybszy (jeżeli chodzi o utrzymanie wysokiej prędkości względem komfortu podróżowania). Na Youtubie znajdziesz film z wyjazdu w Alpy (Marcin S.) i zauważysz że Crostourer jest mega pakowny. Dodatkowo dodam, że przy moim wzroście 170 cm spokojnie idzie ogarnąć sprzęta i jest bardzo wygodny. Jednakże nie jeździłem z zapakowanymi kuframi więc nie wiem jak z takim zestawem turystycznym się sprawuje. Acha - kufry mój kolega ma aluminiowe i na wierzch jeszcze dokupił torby przypinane do kufrów   Z pełnym ładunkiem spokojnie przekracza "dopuszczalną ładowność" a zawieszenie spokojnie sobie radzi  PS: Kolega użytkuje Crosstourera od roku a przed jego zakupem (używany) objeździł w trójmiejskich salonach wszystkie turystyczne maszyny. Z porównania wszystkich wnioskował że Crosstourer jest idealny. Multistrada też mu bardzo przypasowała ale już pasażerka nie była taka zadowolona   
				__________________ 170 cm. wzrostu, 65 kg. wagi oraz dobry stosunek mocy do masy   Ostatnio edytowane przez pajak65 : 23.10.2017 o 16:50 | 
|   |   | 
|  23.10.2017, 17:04 | #7 | 
| Kiedyś R.T70  Zarejestrowany: May 2014 Miasto: Częstochowa 
					Posty: 1,421
				 Motocykl: Była RD04 Przebieg: 120000+   Online: 3 miesiące 2 tygodni 5 dni 7 godz 52 min 52 s |   
			
			Dzięki Panowie za odpowiedzi. Dodam tylko że mam 187cm wzrostu, ważę proporcjonalnie, jeżdżę sam i bez kufrów bocznych. myku. Co w tych zakrętach Ci nie odpowiadało? 
				__________________ Serdecznie pozdrawiam. Romek T. | 
|   |   | 
|  23.10.2017, 17:26 | #8 | |
| Moderator  Zarejestrowany: Dec 2008 Miasto: Niemcownia 
					Posty: 3,384
				 Motocykl: CRF 1000D/DCT Przebieg: 48k+   Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s |   Cytat: 
  Fajna zabawka. A raczej muł do ciężkich zadań i dalekich tras, który raczej się nie męczy. I jeśli zapotrzebowanie na wachę Cię nie boli to ustaw się na jazdę próbną i nawet się nie zastanawiaj - bierz! Aha! Ja jeździłem automatem i nad takim też się zastanawiałem. 
				__________________ Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła   | |
|   |   | 
|  23.10.2017, 17:42 | #9 | 
| Kiedyś R.T70  Zarejestrowany: May 2014 Miasto: Częstochowa 
					Posty: 1,421
				 Motocykl: Była RD04 Przebieg: 120000+   Online: 3 miesiące 2 tygodni 5 dni 7 godz 52 min 52 s |   
			
			Co do DCT, to muszę spróbować. Nie wykluczam.
		 
				__________________ Serdecznie pozdrawiam. Romek T. | 
|   |   | 
|  23.10.2017, 21:16 | #10 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   
			
			Jedyne minusy tego moto (dla mnie) to: - V4 w serwisowaniu tani nie jest (duży serwis w hądzie tu w UK to ok 600 paundów  ) - ciężkie cholerstwo jest jeśli trzeba gdzieś przetaczać, pchać itp | 
|   |