|   | 
 | |||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  | 
|  04.10.2011, 23:18 | #1 | 
| trampkarz emeryt  |  Teoretyczny mix Varadero i Africa Twin? 
			
			Pytanie czysto teoretyczne. Czy ktoś próbował zainstalować silnik Varadero (lub jakikolwiek inny niż seryjny) w Africe Twin? Wiem że ludzie różne rzeźby robią - zastanawiałem się czy taka może się komuś zdarzyła? Albo inaczej - na oko silnik viadra wydaje się znacznie większy, szczególnie że to L-twin. Czy aby nie za duży do ramy AT? Pozdr zimny | 
|   |   | 
|  04.10.2011, 23:20 | #2 | 
|  |   | 
|   |   | 
|  04.10.2011, 23:36 | #3 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2010 Miasto: Kraków 
					Posty: 140
				 Motocykl: AT+TA   Online: 1 tydzień 1 godz 34 min 3 s |   
			
			Nieźle musi iść na koło z gazu.    | 
|   |   | 
|  04.10.2011, 23:43 | #4 | 
| trampkarz emeryt  |   
			
			Dzięki czosnek, Twindero znam. Sęk w tym że to jest Viadro przerobione na styl i wygląd AT. A ja się zastanawiam jak jest z samym wsadzeniem innego silnika do AT?
		 | 
|   |   | 
|  04.10.2011, 23:42 | #5 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2008 Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP 
					Posty: 1,893
				 Motocykl: LC 4   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 2 min 4 s |   
			
			Kolo wsadził silnik od Kawy ER6 w ramę KLR   Jak ten piec wlazł do KLR to i wlezie do Afry. Jak w Afrze skończy się silnik, to najprościej wsadzić piec od nowego Trapa 700 ale w przypadku 04-07 to żadna atrakcja bo moc się nie zmieni, ER6 już lepiej bo około 75 KM. Tylko trzeba pamiętać, że sam piec to nie wszystko, do tego wiązka, moduł, wtrysk... sam koszt podzespołów to spory koszt a jeszcze trzeba ostro porzeźbić, zatem łatwiej kupić jakiś fabryczny motocykl który spełni nasze oczekiwania. Podejrzewam, że dałoby się zapakować w ramę Afry i silnik od KATa LC8 tylko jaki w tym sens? I tak trzeba by było wymienić całą zawiechę , a koszt takiej rzeźby przekroczyłby zakup jeżdżącego KATa. | 
|   |   | 
|  04.10.2011, 23:43 | #6 | 
|  Zarejestrowany: Aug 2010 Miasto: Warszawa 
					Posty: 1,501
				 Motocykl: LC4 Przebieg: ...   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s |   
			
			Cały czas chodzi mi po głowie coś takiego, ale raczej jako, custom, niż pojazd turystyczny, takie cudo do lansu, reklamy i polatania po okolicy, choć wątpię bym znalazł czas tej zimy. ale kto wie   Cały problem Afry tkwi jednak w ramie, myślałem o jakimś shadow 1100, z lekkim podkręceniem pieca, ale to znowu kilogramy itd itp, zawsze palec w d... Ostatnio edytowane przez szparag : 04.10.2011 o 23:45 | 
|   |   | 
|  05.10.2011, 00:23 | #7 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Germany 
					Posty: 5,909
				 Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz   Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s |   
			
			Niech ktos sie szarpnie i wsadzi silnik od Lc8.Widelec,amor,kilka drobiazgow i mamy nowa Afre na 2012,tak zeby sie do konca swiata wyrobic    | 
|   |   | 
|  05.10.2011, 00:33 | #8 | 
|  Zarejestrowany: Aug 2010 Miasto: Warszawa 
					Posty: 1,501
				 Motocykl: LC4 Przebieg: ...   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s |   
			
			Ale to już nie będzie Honda, afra nigdy nie miała jadu, nigdy nie miała super zawiasu, ale zawsze wracała i tu jest pies pogrzebany. Ja kombinuję coś typowo wyprawowego, czyli : idioto odporny silnik, rama nie do zaje..., zawias który można wyprostować w drzwiach za pomocą lewarka samochodowego,  jedyny dylemat to masa. Alu, nie bardzo bo się łamie i troszkę ciężko spawalne w czarnej d.. , Myślę, że postawię w zimowym projekcie, na minimalizm, pozbędę się wszystkiego co waży a jest zbędne !
		 | 
|   |   | 
|  05.10.2011, 00:51 | #9 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2005 Miasto: Wrocław 
					Posty: 7,439
				 Motocykl: Nie mam już Afryki   Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s |   
			
			To już lepiej wsadzić silnik AT do LC8. Będzie dalej ważyć tyle samo taki LC8 a będzie miało wyeliminowane najmniej trwałe ogniwo   | 
|   |   | 
|  05.10.2011, 10:54 | #10 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2008 Miasto: Poznań 
					Posty: 5,607
				 Motocykl: 690 Enduro   Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s |   
			
			A tak przy okazji zapytam skąd wziął się mit, że silnik to najsłabsze ogniwo LC8?
		 
				__________________ "A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." | 
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Osłona pod silnik z Africa Twin do Varadero | Grzegorz | Inne - dyskusja ogólna | 11 | 09.02.2013 23:42 |