|   | 
 | |||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  | 
|  01.10.2011, 20:35 | #1 | 
| Zarejestrowany: Jan 2011 
					Posty: 14
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 4 dni 13 godz 37 min 40 s |  DR 800BIG vs AFRYKA 
			
			Mam BIGa, czy warto zmieniać na afre? Sposób użytkowania 50% codziennej eksploatacji(dojazdy na stacje po piwo, do kościoła itp...) 50% turystyka szutrowo-terenowo-przeprawowa. Wszyscy co mieli, mają, chcą mieć, znają kogoś kto ma, proszę o subiektywne opinie. | 
|   |   | 
|  01.10.2011, 20:39 | #2 | 
| Zakonserwowany  |   
			
			Zdecydowanie nie .
		 
				__________________ Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni . | 
|   |   | 
|  01.10.2011, 22:00 | #3 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2010 Miasto: Poznań 
					Posty: 266
				 Motocykl: Trampek PD 06   Online: 2 tygodni 1 dzień 18 godz 17 min 31 s |   
			
			Adagiio- możesz rozwinąć myśl?
		 
				__________________ Kliknij. Ciebie to nie kosztuje, a głód boli. http://www.pajacyk.pl/index.php -- "My, którzy mamy tak wiele przestrzeni i tak mało czasu, stajemy się nomadami." Annie Lebrun | 
|   |   | 
|  01.10.2011, 22:35 | #4 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2011 Miasto: zarzyca/strzelin 
					Posty: 1,657
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze Galeria: Zdjęcia   Online: 3 tygodni 2 dni 10 godz 22 min 41 s |   
			
			zdecydowanie wole bigosa jesli zycie zmusiloby mnie do zmiany na afre (oby nie) to w 100% RD03. ale i tak bym sie zastANAWIAL nad ST750 - bo duuuza a ja lubie takie i szybka na szose  ale big to big , ma w sobie to cos  a w terenie naprawde spoko   
				__________________ BMW r100gs suzuki dr750big | 
|   |   | 
|  01.10.2011, 23:29 | #5 | 
| Mixol S  Zarejestrowany: Jan 2010 Miasto: czarny las 
					Posty: 237
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 4 tygodni 1 dzień 6 godz 24 min 48 s |   
			
			A nie boli, że singiel?
		 | 
|   |   | 
|  01.10.2011, 23:33 | #6 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2011 Miasto: zarzyca/strzelin 
					Posty: 1,657
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze Galeria: Zdjęcia   Online: 3 tygodni 2 dni 10 godz 22 min 41 s |   
			
			boli ? a czemuz to ? lancbuldogi tyez byly w jednym garku i oraly hektary kiedys , tlok wielkosci wiaderka i robil az milo . moment chlopie masz super  qwa , nie rozumiem dlaczego wszyscy sie tak singli boja? :d ale ja sie tam nie znam   
				__________________ BMW r100gs suzuki dr750big | 
|   |   | 
|  02.10.2011, 00:35 | #7 | 
| Mixol S  Zarejestrowany: Jan 2010 Miasto: czarny las 
					Posty: 237
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 4 tygodni 1 dzień 6 godz 24 min 48 s |   
			
			Ha panie! Ja wiem, że moment jest, ale zdaje się, że kultura pracy (singiel to jednak taka motopompa) nie ta co przy dwóch garach. Sam latam singlem i jestem ciekaw opinii osób mających doświadczenie z singlami jak i z vkami....
		 | 
|   |   | 
|  02.10.2011, 01:11 | #8 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2008 Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP 
					Posty: 1,893
				 Motocykl: LC 4   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 2 min 4 s |   
			
			Trzeba jednym i drugim się przejechać i się określić co podchodzi lepiej. Na asfalcie napewno jedwabista i gładka praca silnika  Afryki na plus. Większy zakres użytecznych obrotów też na plus.  W terenie możliwe że Bigos lepiej sobie poradzi, aczkolwiek obydwa motocykla to klocki. No i jeden i drugi mimo lat wyglądają kozacko. Jak latasz offem więcej to bierz Bigosa 750 albo Afrę 03 a jak więcej Asfaltem i we dwoje to Afra 04 07 albo Biga 800
		 | 
|   |   | 
|  02.10.2011, 01:01 | #9 | 
| Niepoprawny ideologicznie - XTZ/GS/LC4 ;)  Zarejestrowany: Jul 2008 Miasto: Józefów 
					Posty: 660
				 Motocykl: R1100GS, LC4   Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 58 min 40 s |   
			
			Wiadomo, że silnik z dwoma (lub więcej) cylindrami będzie chodził kulturalniej, osiągnie większe moce jednostkowe (jednak raczej dopiero na obrotach) i będzie miał większy zakres obrotów użytecznych  dłuższe przebiegi międzynaprawcze.  Feler jest taki, że musisz jednak te dodatkowe cylindry ze sobą wszędzie targać, regulować im zawory, dbać o ich gaźniki, etc.. Przy lataniu głównie w terenie nie widzę sensu przesiadki na twina (przynajmniej dla samego silnika). | 
|   |   | 
|  02.10.2011, 01:46 | #10 | 
| DZIDA!!!  Zarejestrowany: May 2009 Miasto: w sumie to już Wrocław 
					Posty: 229
				 Motocykl: Tasmania Twin   Online: 3 tygodni 1 dzień 23 godz 15 min 25 s |   
			
			Jak to mawia klasyk: sranie po iglakach!  Mam Afrykę: brakuje mi mocy, brakuje mi prędkości przelotowej, brakuje zawieszenia itd itp ... Ale jej nie zmienię bo zrosłem się z nią i pasuje mi jednak to co oferuje mi ten motor. Jak jesteś zadowolony ze sprzęta to po co zmieniać? Przecież BIG jest tak samo dobry a tym jeśli nim jeździsz i motor daje Ci to czego chcesz i oczekujesz to wg mnie nie ma co zmieniać tylko lać wache i orać wybrzeże pod działkami  Szerokości   | 
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Afryka 11 | Lupus | Kwestie różne, ale podróżne. | 93 | 12.02.2012 21:25 | 
| Afryka | Lupus | Przygotowania do wyjazdów | 8 | 26.03.2011 12:33 |